بازسازی ساختمان

آموزش پتینه در نگاه کلی نقاشی ساختمان

همان طور که در بندهای بالاتر نقاشی ساختمان اشاره کردیم، سنگ های گرانیت در برابر آب نفوذ ناپذیر  آموزش پتینه هستند، بنابراین می توان از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی استفاده کرد. از این سنگ ها می توان به عنوان سطحی که سینک های روشویی روی آن ها قرار می گیرد و همچنین تزیین دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد.

سنگ گرانیت در طراحی دکوراسیون داخلی

در طراحی فضاهایی مانند نشیمن و اتاق غذاخوری هم می توان از سنگ گرانیت بهره برد، جلوه خاص و جالب آن ها می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند، درست مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است.

سنگ آروین

اگر با خواندن این متن به استفاده از سنگ های گرانیت مشتاق شده اید و قصد دارید تا از آن ها نقاشی ساختمان در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید، اجازه بدهید تا به شما برندی را معرفی کنم که با خیال راحت از کیفیت آن؛ سنگ گرانیت را تهیه کنید. صنایع سنگ آروین یک مجتمع استخراج، واردات و فرآوری سنگ‌های گرانیتی با کیفیت عالی است که تولیدات آن شامل انواع تایل‌های گرانیتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و مناسب برای مصارف گوناگون است. کیفیت ساب و پولیش عالی محصولات تولیدی این شرکت وجه تمایز آن با سایر محصولات موجود در بازار است و بالاترین استانداردهای دنیای گرانیت را از آن خود کرده است.

به نظر من یکی از خوبی های زندگی در عصر تکنولوژی این است که هر روز با خبرهای آموزش پتینه جدیدی در حوزه کاری مان مواجه می شویم، به طور مثال برای ما معماران و طراحان، خبرهایی در رابطه با مواد و مصالح نوین می تواند بسیار خوش آیند و هیجان انگیز باشد. آن قدر که خود من با خواندن این خبر ها هیجان زده می شوم که دوست دارم شما را هم سهیم کنم، بنابر این تصمیم گرفتم تا شما را با جدیدترین نمونه کفپوش ها که به اپوکسی های مایع کف معروف هستند آشنا کنم. به نظرم که این مطلب جذاب را از دست ندهید و با من و چیدانه همراه باشید مطمئن هستم که شما هم شگفت زده خواهید شد.
تبلیغات
موکت، کفپوش نرم و راحت!
با آینه کاری مدرن،دکوراسیون منزل تان را متحول کنید!

اپوکسی چیست؟

قبل از هر چیز لازم است که اپوکسی ها را بشناسیم. اپوکسی یک پلیمر شیمیایی است، این ماده وقتی در برابر دمای محیط قرار می گیرد،شروع به سخت شدن می کند و تبدیل به پوششی سخت، چسبنده و مقاوم تبدیل می شود. از اپوکسی ها معمولا در ساخت چسب ها استفاده می شود اما اگر کمی ترکیبات شیمیایی آن تغییر کند می توان از آن ها به عنوان کفپوش هایی مقاوم استفاده کرد.

کفپوش های اپوکسی را می توان روی هر سطحی اعم از فلزی، بتنی، سرامیکی اجرا نقاشی ساختمان کرد. نکته مهمی که در موقع استفاده از این کفپوش ها باید توجه کنید این است که سطح زیرین آن ها باید صاف باشد وگرنه جنس کف زیرین آن ها خیلی مهم نیست، اپوکسی ها چسبندگی فوق العاده بالایی دارند.

موارد مصرف اپوکسی های مایع

به دلیل این که اپوکسی های مایع سطوحی یک دست، بدون درز، مقاوم و ضد آب را به آموزش پتینه  شما تحویل می دهند، بنابراین موارد مصرف آن بسیار زیاد است و از آن ها می توان در خیلی از ساختمان ها و فضاها استفاده کرد. تعدادی از موادر مصرف اپوکسی های مایع را در زیر با هم بررسی می کنیم.

کف بتنی کارگاه ها
کف انبارهای صنایع غذایی
کف فضاهای مربوط به صنایع شیمیایی، دارویی، الکترونیکی
کفپوش بیمارستان ها
کارخانجات
محیط های صنعتی
سالن های ورزشی
فرودگاه ها

مزایای استفاده از اپوکسی های مایع

کفپوش های اپوکسی بعد از خشک شدن تبدیل به سطحی شیشه مانند نقاشی ساختمان می شوند. این سطح شیشه ای به شما اجازه تجربه فضایی جدیدی را می دهد. از دیگر ویژگی های این کفپوش های مایع سبک و کم حجم بودن، مقاومت در برابر آب، مواد شیمیایی، اسیدها است.

نقاشی ساختمان

البته باید در این میان به ویژگی هایی از قبیل نظافت آسان و سریع، عایق بودن آن ها، عدم ترک خوردگی، استحکام در برابر ضربه و سهولت شست و شوی این اپوکسی های مایع نیز اشاره کرد.

اگر شما در از بین بردن لکه ها موفق بوده اید اما بنا به دلایلی روی سنگ مرمر شما خط و خش ایجاد شد و یا حفره ی ناخوشایندی در ظاهر آن ایجاد شده است کافی است سطح آن را خیس کنید با پودر سنگ داخل حفره ها را پر کنید سپس با یک سمباده نرم سطح آن را پولیش دهید و به سادگی سنگ مرمر خود را صیقل دهید.

تمیز کردن کفپوش سنگ مرمر

برای تمیز کردن کفپوش سنگ مرمر از گرد و غبار کافی است از ترکیب صابون و آب و یا مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید و پس از شست و شو آن را تمیز و خشک نمایید.
همچنین توجه داشته باشید که هرگز از جارو برقی های قدیمی برای نقاشی ساختمان  تمیزکردن سنگ مرمر استفاده نکنید زیرا سبب خراشیدگی سطح آن می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com