بازسازی ساختمان

آموزش پتینه در اسرع وقت بازسازی ساختمان

همانطور که می دانید در بازسازی ساختمان سازی سنتی از آجر، سیمان، گچ و خاک  و گچ سفید آموزش برای نقاشی ساختمان ساخت یک دیوار ساده استفاده می شود. معایب این روش وزن بسیار زیاد سازه است همچنین در صورت وقوع زلزله این گونه دیوارها در مقابل لرزش ها فوق العاده ضعیف بوده و بعد از ترک خوردن به صورت اوار خراب می شود و باعث صدمه به ساکنین می شود. همچنین اینگونه دیوار ها فضای بسیار زیادی را اشغال می کند و هیچ گونه انعطافی برای طراحی از نظر زیبایی ندارد. ولی استفاده از دیوار کاذب تزیینی با وزن بسیار سبک تر برای ساختمان از نظر مقاومت در برابر زلزله و عدم صدمه به ساکنین در صورت خراب شدن به دلیل وزن سبک برتری چشم گیری نسبت به دیگر روش های دیوار کشی دارد. همچنین با عایق بودن بسیار بالا مانع از ورود و خروج گرما و یا صدامی شود. دیوارکاذب دکوراتیو با داشتن فضای خالی جهت عبور تاسیسات ساختمانی گزینه ایده الی برای دکوراسیون داخلی می باشد.

کف کاذب نام محصولی است که به قرینه سقف کاذب نامگذاری شده و به کفی اطلاق می گردد که کف اصلی سازه ساختمانی نیست و جهت افزایش ارتفاع محل تردد به کمک پایه هایی بر کف اصلی طبقات نصب می شود. ترجمه صحیح نام این محصول ” کف بلند شده ” می باشد که دلیل بکارگیری آن عموماً جهت پوشش حجم زیادی از کابل های تأسیساتی است که در بعضی از اماکن بکار می رود. اخیرا انواع خاص آموزش پتینه از کف کاذب به منظور گرمایش از کف و انتقال آب های سطحی و کاهش رطوبت و همچنین به منظور سبک سازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس کف کاذب چیست؟

پوشش های کف کاذب کفپوش های متنوعی از جمله کفپوش های صنعتی و آنتی استاتیک در انواع PVC و لمینت های H.P.L ،پارکت،موکت و … می باشد که در برابر سایش،حریق و ضرب دیدگی دارای مقاومت بالا می باشند.

اجزاء کف کاذب

کف های کاذب عموماً از اجزاء کلی تایل یا کفه، پایه، رابط تشکیل می شوند بازسازی ساختمان که بسته به نوع کف کاذب از مواد مختلفی جهت ساخت آنها استفاده می شوند .

انواع کف کاذب

کف کاذب از نظر کاربرد به چهار دسته تقسیم می شوند :

کف کاذب مخصوص پوشاندن تأسیسات
کف کاذب مخصوص انتقال آبهای سطحی، خاک و ماسه
کف کاذب مخصوص گرمایش از کف و کاهش رطوبت
کف کاذب مخصوص سبک سازی ساختمان

کف کاذب مخصوص پوشاندن تأسیسات

این نوع کف ها عموماً در سالن های صنعتی و مراکز کامپیوتری و مخابراتی بکار می روند بازسازی ساختمان و هدف از  بکارگیری آنها ایجاد یک پوشش مناسب جهت کابل های برق و شبکه کامپیوتر می باشد و بعنوان کف های کاذبی که دائماً از محل خود جابجایی می شوند بکار می روند. این نوع از کف های کاذب ضد الکتریسیته ساکن هستند و قابلیت تحمل بالایی در برابر آتش سوزی دارند. این کف ها در واقع همان کف کاذب آلمینیومی هستند که به علت مسائل اقتصادی از انواع  فولادی و چوبی نیز در بعضی اماکن به جای آن ها استفاده می گردد. نوع دیگری کف های کاذب، کف کاذب فولادی می باشد که  از مزایای آن مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع کف های کاذب آلومینیومی و غیره می باشد.

بازسازی ساختمان

ویژگی های کف کاذب (فولادی و آلومینیومی)

ایجاد فضای مناسب جهت اجرای سیستم های تأسیساتی و برق و …
دسترسی آسان و سریع به تأسیسات
سبکی و کاهش بار مرده ساختمان
عایق بودن (دما و دارای خصوصیت اکوستیک)
قابلیت تعویض و نگهداری آسان
پیوستگی الکتریکی و قابلیت اتصال الکتریکی به زمین
مقاومت در برابر بارهای استاتیک
مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن تولید شده ( آنتی استاتیک  و کانداکتیو)
نصب سریع و دقیق به صورت تراز
قابلیت انتخاب انواع کفپوش رویه (موکت، سنگ، HPL، کفپوش های وینلی و…)

کف کاذب مخصوص انتقال آب های آموزش  پتینه سطحی، خاک و ماسه

این نوع از کف کاذب ها غالباً مشبک و یا درزدار می باشند و در سالن های مواد شیمیائی، آزمایشگاه ها ، آبکاری ها وکارخانه های دارویی و غذایی و حتی دور استخرهای ورزشی و اماکن عمومی ورزشی و کشورهای شن خیز و باران خیز نصب می شوند. این نوع از کف های عموماً  دارای تایل های پلاستیکی یا فولاد ضد زنگ و پایه های فولاد و آلومینیومی یا پلاستیکی می باشند و بعنوان کف بازسازی ساختمان کاذب ثابت غالباً در کارخانه ها و یا فضای آزاد بکار می روند .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com