بازسازی ساختمان

انجام پتینه برای کار

انجام هنر پتینه یکی از هنرهائی پتینه است که با توجه به علاقه ما ایرانیان جهت هنرهای سنتی می تواتند کاملا پاسخ گوی حس زیبا پسندی و ایجاد فضای سنتی در این جامعه مدرن باشدبا توجه به جدید بودن این هنر (به خصوص در کارهای ساختمانی) اکثریت مردم آشنائی کمی با این هنر داشته و به راحتی درک و تجسم برایشان میسر نمی شود .

پتینه هنر کهنه کردن و یا به عبارتی رنگ و لعاب دادن به اشیا، نقاشی ساختمان اجسام و سطوح – دیوار و هرچیز رنگ پذیر می باشد .

در دو گروه کلی رنگ و بافت تقسیم میشود که هر کدام از این دو روش دارای صدها مدل مختلف و متنوع می باشد

از مواد و مصالح مورد استفاده در پتینه می توان…به خمیر پتینه، چسب مخصوص، انواع رنگ روغنی و اکرولیک، ورق طلا و نقزه و مس، انواع رنگ های تزئینی و…. اشاره کرد .

با استفاده از پتینه می توان انواع طرحهای آجری، پتینه سنگی، گرانیت، چوب و … را به راحتی اجرا نمود.

خوب است همیشه احتمال پیشامدهای غیرمنتظره را بدهید!از تکنیک‌های جدید نقاشی استفاده کنید. مثلاً چه لزومی دارد دیوارهای اتاق خواب همه به یک رنگ باشند. استفاده از رنگ‌های تیره و روشن از یک ساختمان طیف رنگی برای یک اتاق ایده جالبی است. برای ترکیب رنگهای آشپزخانه تکنیک رنگ زمینه و رنگ پانویه را پیشنهاد می کنم. رنگ نما زمینه نمای کلی آشپزخانه و رنگهای ثانویه می توانند ابزار و وسایل آشپزخانه باشند. یک نقاشی حرفه ای آنرا 5 روزه تا 7 روزه اعلام می کند تا در صورت بروز مشکلات ناگهانی به نوعی بدقول نباشد. مسئله آن تایم بودن با توجه به اینکه زندگی شهری صورت برای هر کسی پیچیدگی های خاص خود را دارد حائز اهمیت است. یعنی رنگ کردن ساختمان در واقع اخرین مرحله از مراحل تزیینات ساختمان می باشد که کار نهایی را به تصویر خواهد کشید و تاثیر زیادی بر ریبایی محیط درون و بیرون ساختمان خواهد داشت .

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com