بازسازی ساختمان

اجرای رنگ روغنی در داخل ساختمان

اجرای رنگ روغنی در نشیمن منزل خود سعی کنید اگر از فضایی کوچک برخوردار هستید هیچگاه از کاناپه های سه نفره استفاده نکنید چرا که اولا کم پیش می آید تا سه نفر به صورت همزمان بروی یک کاناپه قرار گیرند و همچنین وجود فضای کوچک شما به هیچ وجه نمی تواند هارمونی لازم را با کاناپه سه نفره داشته باشد.

* استفاده کردن از میزهای شیشه ای به دلیل اینکه فضا از میان آنها قابل دیدن است باعث بزرگ نشان دادن محیط می شود و این در حالیست که استفاده از میزهای چوبی به دلیل عدم دید از میان انها باعث می شود تا احساس تنگی و کوچکی در محیط نمایید.

*اگر فضای مورد نظرتان کوچک است پس حتما سعی کنید تا از پرده هایی استفاده کنید که دارای نقوش ریز باشد .همچنین رومیزی با نقوش ریز بسیار بهتر از رومیزیهایی است که دارای نقوش درشت باشد.این کار باعث می گردد تا فضای شما بزرگتر از قبل نشان داده شود.

* شاید جالب باشد اما نحوه نور پردازی محیط می تواند در بزرگ و یا کوچک نشان دادن دکوراسیون داخلی منزل بسیار موثر باشد.مثلا استفاده از نورهای سرد مانند آبی و یا سبز باعث می شود تا به نظر بیاید که دیوار ها کمی به عقب رانده شده اند.و این در اجرای رنگ روغنی حالیست که نورهای گرم مانند قرمز باعث می شوند تا فضا به نظر بسته تر و نزدیک تر تصور شود.

*میله ای که برای پرده خود در نظر گرفته اید را سعی کنید طوری قرار دهید که از طرفین کمی بیرون بزند. این کار باعث می شود تا فضای اتاق به نظر بزرگتر تصور شود.
اجرای رنگ روغنی
* اگر میان فضای پذیرایی و نشیمن شما مانعی وجود دارد آنرا بردارید و بگذارید به صورت یک فضای یک تکه باشد.

*سعی کنید تا جایی که ممکن است مبلمان منزل را به دور یک نقطه مرکزی چیدمان نمایید. مثلا به دور شومینه و یا به دور پنجره ای که رو به تراس می باشد می تواند ایده خوبی باشد.

*در گوشه های خانه که معمولا یک فضای خالی نا خواسته ایجاد می شود اجرای رنگ روغنی تا جایی که ممکن است سعی این فضاها را با گیاهان بلند و طبیعی بپوشانید.

* بروی مبلمان خود می توانید از بالشتک های کوچک استفاده نمایدی هم طرح و دیزاین فضا را زیباتر می کند و هم برای لم دادن و دراز کشیدن مناسب است.

*اگر می توانید برا کف پوش منزل خود از فرمت های چوبی استفاده کنید.سعی کنید رنگ کف پوش ها با هم متفاوت اما دارای یک هم گونی باشند،وجود رنگ های مختلف در کف پوش منزل می تواند باعث گرمی فضای موجود شما باشد.

*یکی از بهترین دکوراسیون هایی که می توان برای هر منزل پیشنهاد داد استفاده از یک کتابخانه است. حتما اگر نقشه منزلتان به شما اجازه می دهد از یک کتابخانه در فضای آن استفاده کنید.

یکی دیگر از روشهای موجود برای مقاوم سازی ساختمانهای بنایی غیرمسلح پوشش دادن دیوار و یا پایه ها با شاتکریت میباشد. روش کار بدین صورت است که پوشش بتن بر روی شبکه آرماتورهای موجود پاشیده میشود. در این روش اگر طراحی بدرستی صورت پذیرد، فولادهای استفاده شده برای مسلح سازی ظرفیت بالایی از جذب انرژی را به ساختمانهای بنایی غیرمسلح اضافه مینماید. باید توجه نمود که حداقل آرماتورهای شبکه همان میزان آرماتور افت وحرارت جهت کنترل ترک باشد. برای اینکه دیوار و بتن پاشیده شده مانند یک جسم مرکب عمل کنند باید اتصالات اجرای رنگ روغنی برشی میان آن دو تعبیه شود.. برای پر نمودن سوراخهایی که برای ثابت نگه داشتن اتصالات برشی نیز می توان از اپوکسی و یا گرویت سیمانی استفاده نمود. ضخامت پوشش بتن پاشیده نیز با توجه به میزان لرزه خیزی منطقه متفاوت است که حداقل 60 میلیمتر می باشد. جهت ایجاد چسبندگی لازم میان آجر و پوشش شاتکریت باید ابتدا آجر را به حالت اشباع با سطح خشک در آورد تا آب موجود در شاتکریت را جذب نکرده و سبب ایجاد ترک در بتن پاشیده شده نشود. و سپس لایه ای مانند اپوکسی را برروی آجر پاشیده و بعد از آن بتن پاشیده شده را بر روی اپوکسی شوت نماییم. اگر بتن پاشی به طریقه بالا صورت پذیرد می توان مقدار بار نهایی ساختمان های بنایی غیر مسلح را افزایش دهد.
* تزریق گروت با فشاری 0.1 MPa از پایین به بالا بدین صوت که ابتدا پایین ترین سوراخ را پر نموده تا از سوراخ بالایی گروت به بیرون بریزد. پس از آن این عملیات برای سوراخ بالایی انجام می شود و تا بالاترین سوراخ ادامه می یابد. بعد اجرای رنگ روغنی از پر نمودن ترک های بزرگ ترک های کوچک را نیز با اپوکسی پر می نماییم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com