بازسازی ساختمان

اجرای رنگ روغنی با مصالح عالی بازسازی ساختمان

ابتدا باید آجرها را کاملا تمیز کنید. برای این کار از یک برس بازسازی ساختمان سیمی و یک ماده مصالح عالی شوینده بدون کف دارای تری سودیوم فسفات (TSP) استفاده کنید تا دوده ها و تیرگیها به خوبی پاک شوند. سانتوس توصیه می‌کند که پس از این تمیزکاری کامل، دست نگه دارید و شومینه را یک مرتبه دیگر از نظر بگذرانید. شاید تنها چیزی که برای زیبا شدن نیاز داشته، تمیز شدن بوده است و شما دیگر تمایلی به رنگ کردن آن نداشته باشید.

در غیر این صورت، پس از اینکه آجرها تمیز و خشک شدند، یک دست رنگ آستری به آنها بزنید. هیرش رنگ آستری با مواد پوشاننده لکه را توصیه می‌کند تا هر لکه دوده را نیز بپوشاند. هنگام انتخاب رنگ توجه کنید که هر چقدر براقی رنگ بیشتر باشد، بیشتر در مقابل دوده مقاومت می‌کند. سانتوس رنگهای پر جلا یا نیمه براق را توصیه میکند. برای رنگامیزی قطعات فلزی میتوانید از رنگهای مقاوم در برایبر حرارت نیز  بازسازی ساختمان استفاده کنید. امافراموش نکنید که به هیچ وجه داخل شومینه را رنگ نکنید.

یتواند با هزینه کمترجلوه بسیاری به مبلمان قدیمی ببخشد، بلکه می‌توانید اگر کار برایتان مشکل بود، در جایی خراب شد یا به هر دلیل دیگر از ادامه آن دست کشیده یا از درست انجام دادن کار ناتوان شدید، از نقاشان حرفه ای کمک بگیرید و خیالتان راحت باشد که هزینه آن یا ضرر دوباره کاری به اندازه امور دیگر دکوراسیون بالا نخواهد بود. فقط فراموش نکنید که رنگ خوب و یکنواخت مخلوط شده باشد، غلظت آن کافی بوده و در هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک باید یکسان باشد نه اینکه یک قلم از بالا به پایین و قلم بعدی از چپ به راست حرکت کند. برای پوشش بهتر، یک مصالح عالی دست رنگ از یک جهت و دست بعدی عمود بر آن اجرا میشود.

*مبلمان

برای اثاثیه چوبی پرداخت شده، از یک بتونه و آستری با پایه روغنی استفاده کنید. برای رنگ اصلی، رنگهای روغنی روکش مقاومتری خواهند بود و به گفته هیرش (Hirsch) “اگر این سطح جایی است که شما کیف و کلیدتان را بر روی آن پرتاب میکنید، حتما از رنگ روغنی استفاده کنید.” اگر میخواهید بافت چوب از نظر پنهان نشود، تنها از رنگهای شفاف براق یا مات استفاده کنید.

اگر قصد دارید وسیله ای- مانند صندلیهای حصیری- را فوری و در کوتاه ترین زمان رنگ کرده یا جلا دهید، از رنگهای اسپری استفاده کنید. برای مبلمان و وسایل پلاستیکی، رنگهای اسپری مخصوص پلاستیک بکار ببرید و برای لوازم و اشیاء فلزی، حتما بازسازی ساختمان از اسپری حاوی مواد ضد زنگ استفاده

قبل از اینکه دست به کار نقاشی قرنیزها و لبه های تزئینی بالای دیوار بزنید، ابتدا تمام ریختگیها، شکافها و فواصل بین این قسمت و دیوار را با بتونه پر کنید. قبل از رنگ کردن دیوار ابتدا این حاشیه ها را رنگ کنید. اگر ابتدا دیوارها را رنگ کرده اید، برای جلوگیری از شره کردن رنگ لبه های تزئینی بین دیوار و سقف یا قرنیزها، رنگ دیوار را در قسمت مماس با این لبه ها با چسب نواری مخصوص بپوشانید.

قلم موی ۷سانتی با لبه زاویه دار بهترین انتخاب برای رنگ کردن پنجره و لبه های ظریف است. هیرش توصیه میکند که برای رنگ کردن قرنیز از غلتک رنگ ۱۰سانتیمتری استفاده کنید و سپس لبه ها و شیارهای آنرا با قلم مو رنگ کنید. بخشهای افقی قرنیز را با ضربه های افقی قلم مو و بخشهای عمودی را با ضربه های عمودی رنگ کنید و هر قسمت از گچ بریها و قرنیز را از پایین به بالا نقاشی نمایید.

بازسازی ساختمان

*کف

برای رنگ کردن کف چوبی، باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز نموده و سمباده بکشید و تمام ترکها را با  مصالح عالیبتونه چوب پر کنید.سپس یک آستری روغنی به آن بزنید. پس از خشک شدن آستر میتوانید رنگ اصلی را نیز روغنی یا پلاستیک انتخاب کنید. برای محلهای پر رفت و آمد، رنگهای اپوکسی و پلیمری انتخاب مناسبی هستند. وزن  مخصوص کف نیز میتواند بر دوام رنگ بیافزاید. اگر ورنی با پایه آب انتخاب کنید بازسازی ساختمان بهتر است زیرا ورنیهای روغنی به مرور زمان زرد رنگ میشوند.

برای پوشش دادن سطوح بزرگی از کف، از غلتکهایی با دسته بلند استفاده کنید. البته مصالح عالی برای سطوح کوچک، میتوانید از قلم مو نیز استفاده کنید.

پارکت پوشش چوبی کف بوده که با چسب بر روی زمین چسبانده می شود و به دلیل عدم مقاومت دربرابر آب ، حشرات و قیمت بالا پارکت از بازار حذف و متریال جدیدی به نام لمینیت جایگزین آن گردید. جنس لمینیت خرده چوب HDF و رویه ی آن روکش طرح چوب است که این روکش دارای استانداردهای مقاومتی مختلف از قبیل AC4 ، AC3 و … می باشد که منظور از آن مقاومت لایه سطحی آن در برابر فرسایش است. پارکت لمینت دارای چهار طرف کلیک می باشد که برای نصب به صورت پازل در کنار هم بدون هیچ چسبی قرار می گیرند. رویه لمینیت در برابر آب مقاوم بوده ولی لایه ی چوبی و کلیک های آن آسب پذیر هستند. لمینت در ضخامت های 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 میلیمتر موجود است که رایج ترین آن ها 8 میلیمتر و 12 میلیمتری بازسازی ساختمان می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com