بازسازی ساختمان

اجرای رنگ روغنی با کیفیت برتر

شاید پسربچه های شیطان که به  اجرای رنگ روغنی شدت علاقه مند به ورزش فوتبال هستند از این جور موکت ها خوششان بیاید و از والدینشان بخواهند اتاقشان را با اینجور موکت ها بپوشانند. ظاهر این موکت ها شبیه چمن و رنگشان هم سبز چمنی است.

البته جدای از اتاق ها برای کف سالن های ورزشی، بالکن یا تراس های سقف دار هم قابل استفاده هستند. انتخاب این موکت با رنگ سبزش فضای اتاق را شاد و متفاوت جلوه می دهد.

موکت های طرح دار

استفاده از موکت های ساده و یک رنگ فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد اما ممکن است اتاق شما به اندازه کافی بزرگ باشد و نیازی به این ترفند دکوراسیونی نداشته باشید. بنابراین دستتان حسابی باز است تا رنگج و طرح مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

در حال حاضر موکت های طرح دار متنوعی در بازار وجود دارند. انواع وارداتی معمولا از  اجرای رنگ روغنی کشورهای بلژیک یا ترکیه به ایران می آیند. البته موکت های ایرانی هم کیفیت و نقش و نگارهای خوبی دارند.

نگهداری از موکت ها

– اگر در خانه کودک نوپایی دارید موکت هایی با رنگ روشن انتخاب نکنید چون زود لک می شوند و البته لکه زدایی از موکت ها نسبت به سایر کفپوش هایی از جنس چوب، سنگ و سرامیک دشوارتر است.

– موکت های بافت دار گرد و غبار را داخل خودشان جمع می کنند. بنابراین بهتر است که داقل هفته ای دو بار آنها را با جاروبرقی تمیز کنید.

– برای اینکه موکت ها در اثر رفت و آمد جمع نشوند آنها را با چسب نقاشی ساختمان مخصوص روی زمین محکم کنید. توجه به این نکته در مورد موکت هایی نازک با پرز کوتاه بیشتر اهمیت دارد.

مزایای موکت ها

– برای حرارت و صدا یک جور عایق به حساب می آیند، به همین دلیل برای محیط های سرد و پر سروصدا هم قابل استفاده هستند.

– با داشتن موکت ها کف خانه شما همیشه نرم و راحت است.

– از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع هستند و با هر نوع دکوراسیونی جور در می آیند.

– موکت های یک دست با پرزهای کوتاهتر فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند.

– در گروه کفپوش های بادوام جای می گیرند.

– برای تمیز کردنشان لزومی ندارد که از دستمال نمدار استفاده کنید. با اجرای رنگ روغنی جاروبرقی به راحتی تمیز می شوند.

برای اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید .

پارکت پوشش چوبی کف بوده که با چسب بر روی زمین چسبانده می شود و به دلیل عدم مقاومت دربرابر آب ، حشرات و قیمت بالا پارکت از بازار حذف و متریال جدیدی به نام لمینیت جایگزین آن گردید. جنس لمینیت خرده چوب HDF و رویه ی آن روکش طرح چوب است که این روکش دارای استانداردهای مقاومتی مختلف از قبیل AC4 ، AC3 و … می باشد که منظور از آن مقاومت لایه سطحی آن در برابر فرسایش است. پارکت لمینتدارای چهار طرف کلیک می باشد که برای نصب به صورت پازل در کنار هم بدون هیچ چسبی قرار می گیرند. رویه لمینیت در برابر آب بازسازی ساختمان مقاوم بوده ولی لایه ی چوبی و کلیک های آن آسب پذیر هستند. لمینت در ضخامت های 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 12 میلیمتر موجود است که رایج ترین  آن ها 8 میلیمتر و 12 میلیمتری می باشد.

اجرای رنگ روغنی

کفپوش پارکت لمینت

مزایای قابل توجه :

1.  لمینت‌ها در مقابل فاکتورها و عوامل محیطی مقاومت زیادی دارند و در برابر استفاده طولانی مدت امتحان خودشان را پس داده‌اند. رنگ، نقش و زیبایی آنها سالیان سال حفظ می‌شود.

2.  اشعه ماورای بنفش خورشید هم نمی‌تواند به لمینت‌ها آسیبی برساند یا رنگ و روی‌شان را از بین ببرد. بنابراین اگر اتاق شما آفتاب رو است درباره انتخاب بدون نگرانی از بابت اشعه‌های خورشید لمینت‌ها را انتخاب کنید.

3.  شکل ظاهری لمینت‌ها شبیه چوب واقعی است.

4.  تعویض لمینیت‌ها به سادگی انجام می‌شود. اگر متوجه شدید یکی از آنها خراب شده می‌توانید قطعه دیگری را به راحتی جایگزین کنید.

5.  لمینت‌ها کفپوش‌هایی هستند که قابلیت انتقال و جابه‌جایی دارند. برای مثال اگر اجاره‌نشین هستید و دلتان می‌خواهد لمینت داشته باشید، می‌توانید آنها را بخرید و نصب کنید. بعد هم هنگام اسباب‌کشی آنها را جمع کنید و با سایر اثاثیه‌ها به منزل جدید ببرید.

کفپوشPVC :

کفپوش پی وی سی  لایه ای از جنس pvc که در سطح زیر و روی آن بوسیله اجرای رنگ روغنی فیلم که در واقع رنگ و طرح کفپوش است پوشیده شده و لایه رویی آن براق و بی رنگ بوده و دارای برجستگی های بسیار ریزی در لایه نهایی است .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com