بازسازی ساختمان

اجرای رنگ روغنی با گارانتی نقاشی ساختمان

دیوارپوش یکی از المان های زیبائی در دکوراسیون که باعث نقاشی ساختمان تغییرات چشمگیری در فضای رنگ روغنی شما می شود. دیوارپوش ها قابل استفاده بر روی دیوار ، سقف و امکان اجرا در انواع طرح های دکوراتیو بصورت ترکیبی در ادارات ٬ منازل مسکونی ٬ اماکن ورزشی ٬ هتل ها ٬ راه پله ساختمان ٬ بیمارستانها ٬ آشپزخانه ها ٬ سرویسهای بهداشتی و … نیز می باشند .این دیوارپوش ها در دو جنس ام دی اف (MDF) و پی وی سی (PVC) تولید می شوند که هر کدام دارای مزایای خاص خود می باشند .

نصب پانل دیوار پوش بروی دیوار دو حالت دارد یا بصورت مستقیم با میخ بر روی دیوار نصب می شوند و یا اینکه طی سه حالت ممکن نیاز به زیر سازی دارد ؛ نخست وقتی دیوار ناتراز  باشد؛ دوم زمانیکه سطح دیوار بسیار سفت بوده بطوریکه امکان میخ یا پیچ کردن میسر نباشد ؛ سوم زمانیکه دیوار بسیار نمور و مرطوب باشد .

این پنل ها کاملا ضد آب می باشند و وزن بسیار پایینی دارند که نصب آنها را بسیار راحت کرده بطوری که هرکس خود می تواند به راحتی این پنل ها را نصب کند و نیز لازم بذکر است این پنل ها باعث انتقال آتش سوزی نمی شوند و ضد حریق نقاشی ساختمان اجرای رنگ روغنی هستند و چون از قبل رنگ آمیزی و بسته بندی شده اند ، نیازی به درزگیری و رنگ کاری در محل نصب ندارند و سریع نصب می شوند.

 

پرده کرکره آلومینیومی بدلیل کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزایای استفاده از این نوع پرده بشمار می رود. از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را بصورت کامل انجام میدهد.پرده کرکره آلومینیومی بسیار با  رنگ روغنی دوام و نقاشی ساختمان نگهداری و نظافت آسان است و دارای طیف گسترده از رنگهای زیبا که براساس محیط می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید .

از دیگر ویژگی های پرده کرکرهای فلزی

* با دوام

* نگهداری و نظافت آسان

* دارای طیف گسترده ای از رنگ و طرح

* دارای قابلیت تنظیم کنترل دید

*امکان نصب بین شیشه های دو جداره

در بالا رنگ بندی و مدل های موجود پرده کرکرهای فلزی را مشاهده اجرای رنگ روغنی می کنید. براساس محیط و سلیقه خود رنگ مناسبتان را انتخاب کنید.

پرده زبرا :

پرده زبرا یا پرده دبل رول یکی از پر طرفدار ترین انواع پرده های تزئینی نقاشی ساختمان می باشد که با ورود آن به کشور به سرعت مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است . این پرده درواقع ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره بوده که از دو لایه موازی ٬ با ترکیبی از تور و پارچه ( که در فواصل معین توسط نوارهایی از پارچه به هم متصل شده اند ) تشکیل شده است و میتوان با تغییر زاویه بین دولایه و اجرای رنگ روغنی به تبع نوارهای میانی ٬ نور عبوری از پرده را به بین 10 تا 50 درصد تغییر داد.

از ویژگی های پرده های زبرا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

● کارایی فوق العاده و نمای منحصر به فرد پرده زبرا

● امکان جمع نمودن پرده بطور کامل در بالا همانند پرده های کرکره ٬ بمنظور عبور حداکثری نور

● امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده

● تنوع بالای طرح های قابل اجرا

نسبت اختلاط ماسه و سیمان چهار به یک است. یعنی مثلاً چهار فرقون ماسه و یک فرقون سیمان.

2- ملات زیر سرامیک کف نباید شل باشد. علتش هم اینه که موقع نصب کاشی کف، ضرباتی که با چکش روی کاشی می زنند کاشی های اطراف بلند می شه و کلاً استقرار کاشی سخت میشه.

3- اگه ماسه شسته باشه چسبندگی پایین میاد. برای همین باید رنگ روغنی پرسیمان باشه (همون چهار به یک) ملاتمون (ملات ماسه و سیمان) تا چسبندگی پایین نیاد.

4- اگه نصف ماسه شسته باشه و نصف ماسه دستگاهی، به علت وجود خاک ماسه دستگاهی، چسبندگی ملات بالاتر می ره و این موقع نسبت اختلاط می شه 4 یا 5 به 1. باید توجه داشت که هیچ وقت نسبت اختلاط 6 به 1 نمی شه.

نقاشی ساختمان

5- برای تراز کردن کاشی کف به این ترتیب عمل می شه که ابتدا از یک کنج شروع می کنند نقاشی ساختمان و یک کاشی را تا ترازی که مشخص است نصب می کنند. سپس از روی سطح کاشی یک علامتی بر روی دیوار کنج به اندازه مثلاً یک متر می زنند. این علامت را در هر چهار کنج به وسیله شلنگ تراز مشخص می کنند.

خب الان اگه از علامت های مشخص شده روی دیوار یک متر پایین تر بیاییم همه چی حل میشه و تراز روی سرامیک کفمون بدست میاد.

حالا ریسمان کار را توسط مثلاً آجر میندازیم و شروع به کاشی کاری رنگ روغنی می کنیم. مسیر کاشی کاری هم به صورت ردیفی است. یعنی مثلاً یک ردیف افقی به اندازه طول یا عرض اتاق را نصب کرده و بعد از تمام شدن ردیف، ردیف بعدی نقاشی ساختمان را شروع می کنیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com