بازسازی ساختمان

اجرای رنگ پلاستیک زیر نگاه مشتری رنگ نما

از مجری بازسازی آشپزخانه خود بخواهید در کابینت های کشویی رنگ نما حتما از ریل های اجرای باکیفیت و همراه با تکنولوژی روز استفاده نماید و همچنین از لولا های مرغوب و باکیفیت در درب های کابینت ها استفاده نماید ، لولا ها وریل ها و دیگر یراق های پرکار آشپزخانه  اگر از نوع  نامرغوب باشند مشکلاتی مانند خوب بسته نشدن درب ها و صداهای آزار دهنده، همتراز و یکنواخت نبودن درب ها را به همراه خواهند داشت. نوع چوب کابینت ها نیز بسیار مهم و اساسی است، استفاده از روکش های ضد خش، نسوز و با جذابیت بالا برای کابینت ها را توسیه می نماییم.

۲- تعیین مناسب ارتفاع کابینت ها:

از نظر ما بهتر است در زمان بازسازی آشپزخانه تا جایی که سقف اجازه می دهد ار تفاع کابینت های هوایی را افزایش دهید با این کار فضای بیشتری برای قرار دادن چیز هایی که کمتر مورد استفاده هستند و در ماه یک یا دو بار از آنها استفاده می نمایید ایجاد می شود. اما اگر ارتفاع سقف شما از ۳.۲متر بیشتر است توسیه می کنیم فضای بالاتر از ارتفاع ۳.۲ را برای لوزم تزئینی اختصاص دهید و یا ار قفسه های رنگ نما بدون درب استفاده نمایید.

۳- کدام قسمت ها نیاز به رنگ شدن دارند:

قسمت هایی که نیاز به رنگ شدن دارند را مشخص کنید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. نکته اصلی این است که قبل از شروع عملیات نصب کابینت ها، سینک و شی آلات باید فرایند رنگ کاری در آشپزخانه به اتمام رسیده باشد.

۴- یک کانتر ورودی زیبا انتخاب کنید:

استفاده از یک ورودی جذاب و زیبا به چشم نواز شدن و خیره کننده بودن آشپزخانه شما در فرایند بازسازی کمک خواهد کرد. از صفحه های هایگلاس و مصنوعی با طرح های خیره کننده ویا سنگ های طبیعی و زیبا استفاده کنید.

۵- از ساختار جزیره ای استفاده کنید:

بررسی های انجام شده نشان می دهد خانم ها در آشپزخانه در یک حرکت رنگ نما دائمی مثلث شکل هستند، یعنی بین اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال در حال حرکت هستند، اگر در بازسازی آشپزخانه خود از ساختار جزیره ای استفاده نمایید، مثلث کار بسیار نزدیک به هم می شود و خانم خانه راحتر آشپزی خواهد کرد، اجاق گاز و یا سینک ظرف شویی می توانند در وسط و به صورت جزیره باشند.

۶- سازگاری با دیگر اجزاء:

در فرآیند بازسازی جزئی مانند بازسازی یک قسمت مانند آشپزخانه با ید این نکته را در نظر گرفت که نباید زیاد از محیط های دیگر خانه فاصله گرفت که یک تفاوت عمده و بدون هماهنگی به چشم برسد، برای کسانی که می خواهند قسمتی از خانه را به صورت بنیادی بازسازی نمایند پیشنهاد می کنیم که کمی تغییر در رنگ و چیدمان قسمت های دیگر مانند سالن پذیرایی و نشیمن ایجاد کنند و تا حد امکان بین فضاها هارمونی ایجاد نمایند.

در این نوشته سعی می کنیم شما را با انواع بازسازی هایی که در یک ساختمان مسکونی ممکن است انجام بشود را برای شما معرفی کنیم و در مورد هر کدام از بازسازی ها مطالبی را عرض نماییم.

بازسازی ساختمان را از نظر سطح مورد باز سازی می توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود:

۱- بازسازی کامل ساختمان:

در این نوع بازسازی ساختار کلی آپارتمان تغییر می کند و با در نظر گرفتن دیوار های حمال و غیرقابل انتقال کلیه دیوار ها و زیرساخت های داخلی را تخریب کرده و در اصطلاح ساختمان را لخت می کنند و بعد از روی نقشه از پیش تهیه شده رنگ نما شروع به ساخت می کنند این نوع بازسازی ساختمان را باز سازی کلی ساختمان می گویند.

رنگ نما

۲- بازسازی جزئی ساختمان:

در این نوع از بازسازی ساختمان هدف یک قسمت از آپارتمان می باشد. به عنوان مثال فقط می خواهیم حمام و سرویس های بهداشتی را بازسازی و یا مرمت نماییم و یا قصا بازسازی کامل آشپزخانه را داریم که در این صورت فضای مورد نظر را خالی کرده و طبق نقشه المان های جدید را در آن میسازیم و اجرا می نماییم.

نمایش زندگی درون ساختمان از بیرون به دنبال روشن و خاموش شدن  نقاشی ساختمان چراغ های داخلی در طور شبانه روز

نماهای تماماً شیشه به علت ضخامت کم و مقاومت حرارتی اندک، مشکلات فراوانی را برای ساکنین فراهم می آورند.

این مشکلات عبارتند از:

1- افزایس بیش از حد دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و معتدل سال

نماهای تماماً شیشه در صورتی که سایبان خارجی مناسب برای آنها پیش بینی نشده باشد، دراوقات گرم و معتدل سال به علت تابش آفتاب به فضای داخل، سبب افزایش بیش از حد دمای داخل می شوند.

2- احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سال

دمای سطح نمای شیشه ای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول رنگ نما سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com