بازسازی ساختمان

اجرای رنگ پلاستیک تا انجام کار

چرا بعضی مکان ها برای ما جذاب و آرامش بخش هستند وبرای بعضی  اجرای رنگ پلاستیک دیگر کسل کننده و رنج آور؟ چرا ممکن است یک محصول برای ما مجذوب کننده باشد و برای دیگری اثر خواصی نداشته باشد؟ رنگ ها چه در دکوراسیون داخلی و معماری و چه در اشیاء و محصولات بیش از ۶۰درصد برداشت ما از محیط و اشیا را تشکیل می دهند. بررسی اثرات و ویژگی های رنگ ها را “روانشناسی رنگ ها” می نامند. اثرات رنگ ها دقیق و قابل توجه، جسمی و روحی هستند. رنگ در جایی استفاده نمی شوند مگر آنکه ، بین رنگ و خلق و خوی ما رابطه مستقیم برقرار کند. این موضوع یعنی ارتباط مستقیم رنگ یک محیط و یا اشیاء با خلق و خو و رفتار انسانها کاملا اثبات شده است و خیلی ها این موضوع را پذیرفته اند اما در کمال تعجب دیده می شود در دکوراسیون منزل اغلب این موضوع را نادیده می گیرند. رنگ هایی که در محیط کار و زندگی ما استفاده می شوند بر روی رفتار و خلق و خوی فردی و شخصی ما اثر می گذارند

از جای کوچک شروع کنید

اگر از استفاده یک رنگ در جای خاصی مطمئن نیستید بهتر است ابتدا قسمت کوچکی از دیوار را با ان رنگ کنید. ایجوری راحت تر و سریع تر می توانید رنگ را انتخاب و یا عوض نمایید.

در مورد خلق و خوی خود فکر کنید

زمانی که رنگی را برای جایی انتخاب می کنید ماهیت فضا را در نظر بگیرید. در یک اتاق خواب شما می خواهید حس آرامش بخش و راحتی داشته باشید و یا یک حس دراماتیک و صمیمی؟ رنگ های نرم، سرد و خنثی معمولا سبب ایجاد آرامش در محیط می شوند و رنگهای قوی و پر رنگ محیط را رمتنتیک و عاشقانه می کند. آیا می خواهید محل صرف غذا یک حس خوش مشربی و گفتمان و مهیج باشد و یا فضایی اجرای رنگ پلاستیک آرام و رسمی باشد؟ رنگ های گرم ، متضاد و تاحدودی روشن محیط را برای گفتگو و معاشرت فراهم تر می کند و رنگ هایی مانند آبی سبز عمیق و رنگ های خنثی محیط را رسمی تر می نمایند. آیا می خواهید اتاق بچه ها محیط محیج و پر انرژی باشد و یا بهتر می دانید که اتاق کودک باید حس آرامش و استراحت را در او افزایش دهد؟ از رنگ های بسیار تند و خیلی روشن برای کودکان استفاده نکنید زیرا که سبب آشفتگی و اضطراب آن ها می شود. تخصص ما مشاوره با شما در دکوراسیون داخلی منزل شما است، نوسازان سعی می کند تا تمامی نکات مانند رنگ ها را در طراحی دکوراسیون شما در نظر بگیرد.

در فروشگاه های رنگ فروشی جعبه نمونه های رنگ و جود دارد که نشان دهنده ی یک رنگ خاص در نور های مختلف هستند، چراکه رنگ در نور های مختلف بازتاب و نمای خاص آن نور را خواهد داشت به عنوان مثال در نور طبیعی روز رنگ طبیعی ترین و واقعی ترین حالت خود را نشان می دهد، در نور لامپ های رشته ای به گرما و زردی رنگ افزوده می شود و نور فلوروسنت کمی آبی تند و تیز در رنگ اضافه می کند. بنابراین ممکن است یک رنگ بسیار قوی و زیبا در کنار پنجره ها که نور طبیعی روز را به خود می گیرد بر روی یک دیوار که نور مصنوعی دریافت می کند متفاوت باشد.

اصطلاحات رنگ را بیاموزید

Hue  یا “ته رنگ” نام رنگ هایی است که هرگز به رنگ سیاه یا سفید آمیخته نشده اند . این ها عبارت اند از: قرمز، آبی، سبز .

Value یا “تن رنگ” مقیاسی برای میزان روشنی و تاریکی رنگ است. مثلا زمانی اجرای رنگ پلاستیک که از رنگ قرمز به شمت رنگ صورتی و بعد سفید شدن می رویم در حال تغییر تن رنگ قرمز هستیم.

“شدت رنگ” که مقیاسی برای درخشندگی رنگ است. رنگ های خالص مانند قرمز از شدت بیشتری نسبت به رنگ های ترکیبی مانند زرد دارند. اگر می خواهید یک فضای فعال و قوی داشته باشید در رنگ آمیزی از رنگ های با شدت بالاتر استفاده نمایید.

نمای خشک

در سیستم نمای خشک برای اتصال آجرها بi یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. برای اتصال آجرهای مخصوصی که در این سیستم به کار می روند از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می شود.

رنگ نما

مزایای سیستم نمای خشک با آجر عبارتند از:

1- عدم نیاز به کارگر حرفه ای جهت نصب

درسیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی است بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه ای ندارد.

2-  سرعت اجرای بالا

در نمای خشک به دلیل استفاه ازچهار چوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای رنگ پلاستیک اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقۀ همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

3-عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سرو صدا

سیستم نمای خشک بدون داشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com