بازسازی ساختمان

اجرای رنگ پلاستیک با مصالح عالی نقاشی ساختمان

ما از مشتریانی که در حال حاضر دارای فرزند هستند می خواهیم تا در مورد نقاشی ساختمان علاقه و نیاز های فرزندانشان با ما صحبت کنند و در جلسات و نشست هایی که برای رسیدن به یک طرح نهایی برگزار میکنیم از فرزندان خانواده می خواهیم که در جلسات حضور داشته باشند و نظر خود را در مورد اتناق خواب و حتی نوع اتاق نشیمن و پذیرایی اعلام کنند تا بتوان تلفیق نظرات و نیاز ها را در طرح نهایی در نظر گرفت.

از سوی دیگر برای مشتریانی که مسن تر هستند و فرزندان آنها با ایشان زندگی نمی کنند ، فضای مناسب برای استراحت مثل کاناپه و صندلی راحتی برای خود آن ها در نظر می گیریم و همچنین اتاق هایی برای میهمان و فرزندان که گاهی دوست دارند مانند قدیمترها در خانه پدر مادر بخوابند.

با نوسازان ایده های خود را توسعه دهید و در نمای سه بعدی (۳D) آنها را ببینید، هر قدر که خواستید طرح ها را تغییر می دهیم تا انچه مورد نظر شما است ایجاد شود، بعد با تیم حرفه ای نوسازان ایده های شما را خلق می کنیم.

سال ساخت این ویلا حداقل به ۳۵ سال پیش بر می گردد، متاسفانه حمام ها  نقاشی ساختمان و سرویس های بهداشتی و در کل لوله کشی های آب و گرمایش فرسوده و از بین رفته بود. خانم شاملو با مراجعه به اینترنت و جستجو متخصصین، با سایت نوسازان آشنا شده بود، خوشبختانه با قیمت خوب و منصفانه ای که با ایشون بابت کار های بازسازی ویلاشون داده بودیم و البته رزومای کار نوسازان، تونستیم رنگ پلاستیک کار بازسازی ویلای ایشون رو بگیریم. در ادامه روند این کار رو با تصاویر خدمتتون نشون می دم.

بازسازی حمام

ابتدا کل کف و بدنه سرویس ها رو تخریب کردیم تا به لوله های آب و فاضلاب برسیم و تعویضشون کنیم.

نقاشی ساختمان

بازسازی توالت

در بازسازی سرویس ها مخصوصا حمام استفاده از چسب کاشی توصیه نمیشه، چون به مرور زمان تحت تاثیر رطوبت کاشی ها رها میشن ، ما در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی کل کاشی های قدیمی رو همین طور رنگ پلاستیک که توعکس مشخص هست، تراشیدیم و در اصطلاح از کاشی کاری دوقابی استفاده کردیم.

یخچال ، گاز و ظرفشویی سه عنصر بسیار مهم و اساسی در یک آشپزخانه هستند بنابراین در جانمایی آنها در آشپزخانه باید دقت لازم را به عمل آورد تا حد اکثر بهره وری از این سه وسیله مهم را داشته باشیم. اگر یخچال، گاز و ظرفشویی را به گونه ای در آشپزخانه چیدمان کنیم که هرکدام راس یک مثلث باشند و باهم یک مثلث تشکیل دهند، آشپزخانه شما بزرگتر و کارآمد تر خواهد شد. در ادامه مدل های مختلف رنگ پلاستیک چیدمان و طراحی آشپزخانه را برای شما شرح می کنم:

این پروژه مر بوط به باز سازی یک آپارتمان ۶۰ متری به همراه ۲ اتاق خواب است که در آن هر سانتی متر مربع حیاتی و مهم است.

سازندگان سنتی و غیر حرفه ای اغلب در اندازه گیری ها و طراحی های فضا ها دقت مطلوب نمی کنند بنا براین در طراحی سنتی آنها از فضای آپارتمان بهره برداری مطلوب نمی شود اما در یک طراحی حرفه ای، طراح سعی می کند از فضا بهترین استفاده را بکند م در این رنگ پلاستیک پروژه سعی کردیم از فضای کوچک این آپارتمان بهترین کاربری و استفاده ها را ببریم.

در زیر عکس های این پروژه در قبل و بعد از انجام کار نمایش داده شده است. این نقاشی ساختمان عکس ها قبل از شروع عملیات بازسازی گرفته شده است.همانطور که مشاهده کردید این بدترین حالت ممکن برای یک آپارتمان هست. در طرح اولیه باید دیوار بین آشپزخانه و سالن پذیرایی برداشته می شد و از فضای راهرو ها برای آشپزخانه و حمام استفاده می شد. حمام اجرای رنگ پلاستیک از قبل کمی بزرگتر می شد و در آشپزخانه جای ماشین ظرف شویی و یخچال ساید باز می شد.

پس از ۶ هفته آپارتمان شروع به شکل گرفتن کرد. همه نخاله های و خاک های اضافه از ساختمان تخلیه شده بود و دیوار های جدید حمام و آشپزخانه کشیده شده بود، قفسه های چوبی قدیمی را از ساختمان خارج کردیم، لوله های قدیمی و فرسوده سرویس بهداشتی و حمام با لوله های جدید تعویض کردیم، کف و دیواره های حمام غیرگونی و ضدآب شد و بالکن به نسبت بزرگ که در جلوی آپارتمان نقاشی ساختمان قرار داشت را به یک اتاق کار کوچک تبدیل کردیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com