بازسازی ساختمان

اجرای رنگ پلاستیک در اسرع وقت بازسازی ساختمان

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که  بازسازی ساختمان کدام قسمت خانه یا آپارتمان خود را می خواهید بازسازی نمایید، آیا قصد بازسازی و نوسازی حمام و دستشویی ها را دارید؟ و یا می خواهید در طرح بازسازی خود بالکن ها را به بنای اتاق خواب اضافه کنید و پنجره ها را با پنجره پی وی سی جایگزین کنید؟ یا قصد دارید آشپزخانه را با یک بازسازی ویژه به آشپزخانه رویایی خود تبدیل کنید؟ و البته گاهی تصمیم می گیرید که یک بازسازی کلی انجام دهید و طراحی آپارتمان خود را به کلی دگرگون کنید. در واقع در این مرحله ما سعی می کنیم با مشاوره دادن به شما سطح بازسازی و یا وسعت کار بازسازی را مشخص نماییم.

 

از نظر ما به دلیل اینکه فرایند بازسازی یک عملیات خاصی است که تا حدودی خانواده را مشغول می کند و به نوبه خود گرد و خاک و مزاحمت های خاص خود را برای همسایگان دارد، بهتر است تمام آنچه مورد نظر شما است در انجام عملیات بازسازی دیده شود و با رعایت پرهیز از کارهای اضافه و هزینه زا، سعی کنیم هر جایی که نیاز به بازسازی دارد مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرد تا مجبور نشوید یکی دو سال بعد دوباره یک بازسازی جدید رو تجربه کنید، البته طراحان و مجریان ما در نوسازان تمام تلاش خود را می کنند تا با مشاوره دادن مناسب و طراحی به روز و مدرن، خانه شما وقت بازسازی ساختمان را همانطور که مورد نظر شما است و در ذهن تصور می کنید بازسازی نمایند تا به این زودی نیاز به بازسازی مجدد نداشته باشید.
بازسازی ساختمان

در مرحله بعدی میریم سراغ اینکه چه طرحی باید به جای طراحی فعلی شما در بازسازی منزل شما طراحی  و اجرا نماییم. ما این کار را با کمک شما و جلسات متعدد با خانواده و نفراتی که با اونجایی که قراره بازسازی کنیم ارتباط دارن انجام می دهیم. ما با بررسی نیاز ها شما و سلیقه و علاقه شما، فضای اتاق و آشپزخانه شما را طراحی کرده و به صورت سه بعدی(۳D) به شما نشان می دهیم، شما می توانید وقت بازسازی ساختمان تمام جزئیات طرح را ببینید، وارد اتاق خواب یا حمام بشوید و تغییرات مورد نظر خود را در آن ها اعمال نمایید، به عنوان مثال فرض کنید می خواهیم اتاق شخصی برای اعضای خانواده  طراحی کنیم، اولین قدم اینکه با روحیه و سلیقه تک تک افراد در خانواده آشنا شویم و نیازهای آنها را بشناسیم تا بتوانیم در طرح بازسازی مناسب ترین حالت ممکن را اجرا نماییم.

 

دخترخانواده علاقه به نقاشی بر روی بوم دارد، خیلی خوب، ما در کمد دیواری او جایی برای قراردان بوم های نقاشی ساختمان و کشویی برای رنگ ها که با آسانی باز شود و بتوان رنگ ها را راحت از درون آن برداشت نیاز داریم علاوه براین با نورپردازی مناسب هنگام نقاشی کردن روی بوم نور لایت در فضا ایجاد می کنیم. مادر خانواده به ورزش و تحرک علاقه زیادی دارد، بنابراین در اتاق ایشان فضایی برای قراردادن یک تردمیل با پشت زمینه رنگ سبز و با چشم انداز رو به پنجره در نظر می گیرم، و جود یک رختکن در گوشه ای از اتاق خواب خانم ها جدای از هر سلیقه ای امروزه لازم است تا کارهایی مثل تعویض لباس ها، ست کردن لباس ها، آرایش کردن و.. را اونجا انجام بدن تا اتاق خواب به هم ریخته و شلوغ نشه. در آخر این مرحله طرح سه بعدی آماده  وقت بازسازی ساختمان میشه و بعد از چند تا جلسه و گرفتن نظر تمامی افراد خانواده وارد مرحله اجرا می شویم.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com