بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نما در داخل بازسازی ساختمان

شامل دکوراسیون داخلی منزل ، تغییر بازسازی ساختمان در نوع تیغه بندی ها، کف سازی، کف دوبلکس، سقف کاذب و … استفاده از کاغذ دیواری و همچنین طراحی و دیزاین لیوینگ روم را در بر می گیرد. بازسازی داخلی منزل مهمترین و بزرگترین بخش از پروژه بازسازی ساختمان  را شامل می شود.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه زبر مجموعه مهمی از بازسازی ساختمان است مثل کابینت آشپزخانه ، کف آشپزخانه ، لوله کشی ها و … آشپزخانه به عنوان چشم خانه نقش مهمی در زندگی داشته و حتی در زیبایی دکوراسیون داخلی سهم بسزایی دارد. بخصوص امروزه که آشپزخانه ها بصورت اپن می باشند بیشتر در معرض دید هستند. بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها و تخریب دیوارها و قرار دادن کانتر جلوی آشپزخانه می باشد

بازسازی حمام و دستشویی

یکی از مهمترین بخشهایی که معمولاً در بازسازی ساختمان و منزل مورد توجه است حمام و سرویس بهداشتی است که بیشتر در معرض تخریب و آسیب قرار دارد. این مکانها به دلیل اینکه بیشتر با رطوبت سروکار دارند بیشتر مستهلک شده  و قبل از دیگر قسمتهای منزل نیازمند بازسازی می شوند. بازسازی این بخشها می تواند شامل عایق بندی کف ، دیوارها و سقف باشد و نیز استفاده از وانهای جدید بازسازی ساختمان و اتاقکهای شیشه ای باشد. انواع سرامیک ها و روشویی های کلاسیک در حمام و دستشویی می تواند استفاده شود.

بازسازی نمای ساختمان از جمله بیشترین داخل بازسازی ساختمان هاست، نمای خانه در معرض عموم است و همه ان را به راحتی میتواند رویت کنند. در حالت کلی متوان گفت نمایی زیبا داشتن یک ساختمان از دکوراسیون داخلی ان مهم تر است. داشتن نمای ساختمان با سنگ ها و مدل های روز میتوانند در جلی مشتری و هم چنین جلب عموم مردم دخیل باشد.بازسازی نمای ساختمان شامل تعویض سنگ های نما، پنجره ها و درب اصلی و درب پارکینگ و … و در بعضی موارد با نورپردازی همراه است. از لامپ های LED برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده میکنند. در بازسازی آپارتمان از این نوع بارسازی استفاده میشود.

بازسازی ساختمان همان طور که گفته شده کلیه امور مربوط به نوسازی و مرمت و تعمیرات است. بیشترین موارد بازسازی، بازسازی خانه قدیمی است که مردم امروزه بیشتر برای اینکه از هزینه کوبیدن و ساختن و زمان ممکن صرفه جویی کنند.خانه های قدیمی خود را بازسازی میکنند. در بازسازی خانه قدیمی بیشترین مورد برای بازسازی، بازسازی آشپزخانه است که به صورت اپن و تغییر کل کابینت ها اجرای رنگ نما میباشد. همچنین بازسازی کاشی ها و کف آشپزخانه ،هالوژن ها و نور پردازی در بازسازی است.

بازسازی ساختمان

خانه های قدیمی اغلب زیبایی خاص خودشان را دارند و از نمایی زیبا و گاهی حیاطی دل باز و باغچه ای دلنواز دارند که این ها خود سبب میشود که از کوبیدن ان ها خودداری شود و بازسازی در ان اعمال شود. معمولا خانه های قدیمی سیستم گرمایشی وسرمایی قوی ندارند و میتوان با تقویت کردن و عوض کردن ان سیستم ها یک بازسازی داشت ولی مورد بعدی بازسازی شکل داخلی خانه و هم چنین نمای ساختمان و بازسازی ساختمان است. عوض کردن سنگ ها و درب ها و ….

از مزایای بازسازی خانه های قدیمی  میتوان گفت باعث ماندگاری خانه های قدیمی میشود که خودباعث افزایش طول عمر ساختمان  است.

بازسازی نمای خانه قدیمی به طور کلی بازسازی نما و سنگ های ساختمان است. در ساختمان های قدیمی اغلب از اجرهای سه سانتی و رنگ های اجری قدیمی استفاده میشده است. ولی امروز سنگ ها با طرح های مختلف ارائه شده است نقاشی ساختمان که میتواند نمای یک خانه را به طرز عجیبی زیبا کند.
در خانه های قدیمی به نمای یک ساختمان خیلی کمتر توجه میکردند. و همچنین نورپردازی خاصی صورت نمیگرفت. نورپردازی از راه های مهم در بازسازی نمای ساختمان میباشد و در حالت کلی در بازسازی ساختمان موثر است.

بازسازی داخلی خانه های قدیمی شامل تغییر رنگ دیوارها و درب ها و در بعضی  نقاشی ساختمان موارد استفاده از کاغذ دیواری و….
داخل بازسازی ساختمان داخلی خانه های قدیمی خو به بخش های مختلف تقسیم میشود. به طور مثال بازسازی حمام و سرویس بهداشتی، بازسازی آشپزخانه،بازسازی سالن پذیرایی و.. همه زیرمجموعه بازسازی داخلی خانه های قدیمی میشوند.این نوع بازسازی ها همگی شامل ظرافت و دقت خاصی میباشد. همچین تغییر کف خانه به صورت سنگ و یا لمینت همگی به سلیقه شما و متناسب با خانه شما صورت میگیرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com