بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نما با هزینه بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان آپارتمان های قدیمی و نوسازی آنها هزینه در بسیاری از موارد اجرای رنگ نما به صرفه تر از جابجایی به آپارتمان های نوساز تر می باشد. بسیاری از افراد بنا به مصلحت های خود تصمیم می گیرند که آپارتمان قدیمی خود را بازسازی کنند. بازسازی می تواند شامل موارد زیر باشد:

بازسازی حمام و دستشویی ،بازسازی آشپزخانه شامل کابینت آشپزخانه ، تغییرات لوله کشی ، کف و …

تغییرات تیغه بندی درون بازسازی ساختمان:

بازسازی کف ،بازسازی سقف ،بازسازی لوکه کشی ها و سیم کشی ساختمان و …
بازسازی اپارتمان
مراحل بازسازی آپارتمان

قبل از اقدام برای بازسازی ساختمان با یک مشاور می بایست مشورت کنید تا با توجه به میزان بودجه شما بهترین پیشنهاد را از نظر تهیه متریال و نوع اجرا به شما بدهد. قبل از شروع و اقدام برای اجرا حتماً طرح کامل را بصورت تری دی دریافت کنید و کلیه تغییرات را مشاهده کرده و بعد بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید و به طور کلی مراحل بازسازی آپارتمان را دانست. شرکت پرشین دکور در زمینه بازسازی آپاتمان شما از صفر تا صد تخصص ویژه داشته و کلیه امور بازسازی را با بهترین هزینه برای شما اجرا خواهد نمود.
بازسازی آپارتمان شما با جدیدترین سبک و مدل های امروزی باید نقاشی ساختمان صورت گیرد. و همچین این نکته باید در نظر گرفته شود که در بازسازی آپارتمان ما با محدودیت مواجه هستیم.

بازسازی تالار
بازسازی تالار

زمانی که مدت طولانی  از عمر یک تالار میگذر نیاز به بازسازی دارد زیرا برخی از قسمت های آن فرسوده یا خراب شده است یا محیط آن قدیمی شده و نیاز به مدرن شدن آن فضا است در چنین مواقعی بهترین راه حل بازسازی تالار است.برای باسازی تالار باید الویت بندی در نظر بگبریم.در اولین مرحله باید فضا داخلی تالار بازسازی کنیم، مرحله دوم آشپزخانه و در مرحله سوم سرویس بهداشتی و …… انجام شود.در مرحله اول باید بودجه مورد نظر خود را برای بازسازی تالار مشخص نمایید و متخصصان این کار بخواهید با بودجه مورد نظر شما بهترین کار را به شما ارائه دهند.
تقریبا میتوان گفت بازسازی تالار یک نوع بازسازی ساختمان است کهبازسازی ساختمان  مراحلی کمی متفاوت تر دارد.
بازسازی فضا داخلی تالار

برای بازسازی فضا داخلی تالار نیاز است ابتدا هدف خود را مشخص کنیم که با مشورت با مشاوره های ماهر بازسازی تالار را به صورت تخصصی انجام دهیم.از مشاوره خود می خواهیم طرحی را برای فضا داخلی تالار ترسیم کند که نیاز هست مثلا تیغه ای را برداریم و با آن نقشه بتوانیم فرض کلی از نما به وجود آمده داشته باشیم.بعد از انجام طراحی باید متریال مورد نیاز را با دکوراسیون داخلی تالار مشورت کنیم که مثلا بهتر است در این تالار از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و …. استفاده کرد.در نهایت با مشخص شدن طرح و متریال مورد نظر شرکت مورد نظر توسط تیم گروهی شروع به کار می کنند.
بازسازی قسمت های مختلف تالار

برای بازسازی تالار یکی از قسمت های مهم آشپزخانه آن است که حتما دارای کابینت های قدیمی و کهنه هستند.برای انتخاب کابینت های آشپزخانه تالار باید از کابینت هایی استفاده شود که در برابر آب مقاوم باشد و رویه ضدخش داشته باشد که با گیر کردن اجسام تیز صدمه نبیند.به جز زیبایی در کابینت تالار باید به کارایی و مفید بودن آن توجه بیشتری داشت.

بازسازی ساختمان

بازسازی هتل

امروزه در شهرهای کشورمان هتل های زیبا و مدرن فراوان است،هتلداری که بخواهد مشتریان قدیم خود را نگهدارد حتما نیاز است تصمیم به بازسازی هتل بگیرد پس هتل ها هم نیاز به بازسازی ساختمان دارد.در یک هتل به جز زیبایی و مدرن بودن فضا آن باید ساختمان و تاسسیات آن را رسیدگی کرد.در یک هتل در همه ساعت روز از آن استفاده می شود پس نیاز است تمام هتل مجهز باشد.در صورتی که تاسیسات و تجهیزات آن کهنه است باید برای صرف جویی در انرژی ها از تجهیزات مدرن استفاده کرد.بازسازی هتل کار پیچیده ای است زیرا باید لابی ،راه رو ها،اتاق ها،آشپزخانه و …… بازسازی شود

برای باز سازی هتل باید به یک شرکت که تخصص این کار را دارند مراجعه نمایید متخصصان محل را بازدید می کنند و طرح هایی که امکان دارد در آن فضا اجرا شود را به شما می گویند و با نرم افزار آن طرح را به صورت سه بعدی در اختیار شما بازسازی ساختمان قرار می دهند،در صورت تایید یا تغییر طرح آن ار نهایی می کنند و در مورد متریال استفاده شده متخصصان صحبت می کنند.در صورت نهایی شده همه موارد با شما قراردادی را عقد می کنند و تیم حرفه ای را برای بازسازی هتل آماده می کنند.

یکی از مهم ترین مکان برای باز سازی لابی و اتاق  هتل است که باید دارای فضا زیبا و آرامبخشی باشد زیرا بیشتر در دید مسافران است.در لابی ممکن است نیاز باشد تیغه اضافی برداشته شود تا بتوان از فضا موجود استفاده بازسازی ساختمان بهتری کرد.با مشخص کردن بودجه خود برای بازسازی هتل باید ابتدا با مشاورهای متخصص این کار مشورت کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com