بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نما با کیفیت برتر

اجرای رنگ نما یکی از دستاوردها و فعالیت هایی که بر اساس نیاز و تمایل انسان به نوزیستی صورت گرفته است نوسازی و باز سازی محل زندگی(بازسازی ساختمان),خانه می باشد که حس نو بودن را به ما القا می کند و می تواند بسیار مهیج ودلپذیر باشد.

اما سوال اینجا مطرح می شود,که چرا نوسازی و بازسازی ؟ و چرا نمی توانیم ساختمان یا خانه ای جدید و تازه بسازیم و از این طریق از طراوات و نو بودن را درک کنیم؟ در جواب قطعی و مسلم این سوال باید گفت اگرچه این را ممکن است بهتر به نظر برس اما بر خلاف بازسازی و نوسازی نیازمند صرف هزینه های بالا و سپر کردن زمانی طولانی می باشد, پس این روش نمی تواند راه حلی مناسب و آسان برای نوسازی و بازسازی عموم باشد و در بسیاری از مواردبازسازی خانه قدیمی بسیار مفید است.

نوسازی و بازسازی بخش های مختلفی از ساختمان و خانه و بازسازی آپارتمان شما را در بر می گیرد و مراحل گوناگونی دارد,در زمینه ی بازسازی و نوسازی سازمان ها و شرکت های مختلفی فعالیت دارند که انسان را در رسیدن به حس تازگی یاری می کنند.
بخش های مختلف باز سازی و نوسازی

بخش های مختلف در خانه باعث  تشکیل زمینه ها و بخش های اجرای رنگ نما مختلف بازسازی ساختمان و نوسازی شده است که تقریا فعالیت در هر بخش آن تخصصی و نیازمند مهارت های منحصر به فرد است.

بازسازی ساختمان می تواند از بیرون آن  یعنی برای بازسازی نمای ساختمان شروع شود و سپس به بخش های درونی آن وارد شود که  از بخش های مختلف باز سازی و نوسازی می باشد.

همچنین بازسازی و نوسازی شامل بخش های مختلفی مثل بازسازی کف,بازسازی سقف ,بازسازی دیوارها,بازسازی سرویس ها و همه ی بخش های خانه شود که در هر یک از این زمینه ها شرکت ها و سازمان های خاصی فعالیت دارند.

بازسازی ساختمان عبارتست از کلیه عملیات شامل تغییر نقشه ، نوسازی بافت فرسوده، تغییر دکوراسیون ، سقف ، درب ها ، حیاط سازی و …. بازسازی ساختمان باعث می شود که شما بدون تغییر مکان زندگی و یا محل کار با کمترین هزینه در محلی زیبا مشغول به کار و یا زندگی شوید. بسیاری از افراد به این کار بصورت یک حرفه نگاه می کنند. یعنی بناهای قدیمی را خریداری کرده و سپس با بازسازی آن اقدام به فروش می کنند. بازسازی ساختمان همانند بسیاری از مشاغل دیگر یک زوق هنری را نیز می طلبد. نکاتی که می بایست قبل از شروع به بازسازی به آن دقت کنید این است که اولاً چقدر می خواهید هزینه کنید. در مرحله بعد بخشهایی که نیاز به بازسازی ساختمان دارند را مشخص کنید. سپس با یک مشاور و طراح قابل اعتماد و متخصص مشورت کرده و بر طبق سلیقه خود از وی بخواهید که برای شما طراحی انجام دهد. سپس با تعیین متریال ها با مشورت وی بهترین متریال در بازسازی با توجه به بودجه خود پیش بینی کنید و سپس آن را به دست یک گروه متخصص بسپارید تا کار بازسازی ساختمان شما به بهترین نحو انجام شود. برای مطالعه بیشتر در زمینه بازسازی می توانید وارد مقالات شوید.
کلیه امور مربوط به بازسازی ساختمان در بزرگترین برند دکوراسیون ایران “آرین آرایه” انجام می گیرد. شما می توانید در هر نقطه از تهران با نمایندگان ما تماس گرفته و در ارتباط با بازسازی ساختمان خود از ما مشاوره بگیرید.
بازسازی ساختمان – مراحل اجرا

مراحل بازسازی در شرکت آرین آرایه به ترتیب زیر است.
بازدید از منزل یا محل کار شما و تعیین متراژ
اولین مرحله در بازسازی ساختمان شما مرحله بازدید است . در این مرحله متراژ نقاشی ساختمان شما مشخص شده و نقشه اولیه ترسیم می شود. در این مرحله مشاور از شما در ارتباط با نوع سبک بازسازی و مقدار هزینه ای که می خواهید انجام دهید و حتی اگر متریال خاصی مد نظر دارید سوال می پرسد تا بر اساس آن بتواند طرح ساختمان شما را مشخص کند.

اجرای رنگ نما
ترسیم نقشه کد
مرحله بعدی ترسیم نقشه کد می باشد که بر اساس اندازه هایی که در مرحله بازدید بدست آمده ترسیم می شود. این نقشه یک پلان از کار شما ارائه می دهد و خود می توانید در ارتباط با تغییراتی که در ذهن دارید بهتر تصمیم بگیرید.
مشورت در ارتباط با متریال مورد استفاده با شما
بعد از ترسیم نقشه با نرم افزار اتوکد در ارتباط با متریال، رنگها و سبک به توافق نهایی رسیده و طرح برای اجرا با تری دی فرستاده می شود.
طراحی با نرم افزار
طراحی فضای سه بعدی با نرم افزار تری دی مکس انجام شده و از زوایای مختلف رندر تهیه می شود.
مشاهده طرح توسط شما ، تایید و یا اصلاح طرح
بعد از مشاهده طرح در این مرحله شما می توانید طرح خود اجرای رنگ نما را بصورت نزدیک به واقعی مشاهده نمایید. و در صورت نیاز به تغییرات نهایی قبل از اجرا اقدام کنید.
ارسال پیش فاکتور
در این مرحله برای شما با توجه به طرح نهایی و متریالهای نهایی شده پیش فاکتور صادر می گردد.
عقد قرارداد
بعد از توافقات لازم بر سر قیمت و زمان انجام پروژه قرارداد منعقد شده و طرفین متعهد می شوند تا اجرای کامل پروژه به قرارداد پایبند باشند.
اجرای پروژه بازسازی ساختمان
مهمترین، پیچیده ترین و طولانی ترین مرحله در انجام بازسازی ساختمان مرحله اجرا می باشد که در این مرحله یک تیم متخصص با توجه به نقشه شما با برنامه ریزی مدیر پروژه اقدام به عملیات بازسازی ساختمان شما می نمایند.
شما با امنیت خاطر پروژه خود را به یکی از معتبرترین شرکت های دکوراسیون اجرای رنگ نما داخلی یعنی آرین آرایه  بسپارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com