بازسازی ساختمان

اجرای رنگ نما در اسرع وقت نقاشی ساختمان

بازسازی منزل و یا نقاشی ساختمان قدیمی موضوعی است که بسیاری از افراد در جامعه اجرای رنگ نما درگیر آن خواهند بود. بازسازی یا نوسازی واحدهای فرسوده جز ملزومات بوده و بسیاری از افراد ناگزیر از اجرای آن هستند. زیرا گاهی هزینه جابجایی و تعویض ملک بسیار بالاتر بوده و یا اصلاً به دلایلی امکان این تغییر وجود ندارد. در این حالت اشخاص تصمیم میگیرند که همان مکان قدیمی خود را بازسازی کنند. نکاتی که باید در این جا در نظر داشت این است که اولاً بودجه ما برای این کار چقدر است؟ بعد از تعیین بودجه یک مشاور نیاز دارید که با توجه به بودجه شما بهترین طرح و متریال را پیشنهاد کند بعد از اینکه طرح پذیرفته شد و شما متریال را پذیرفتید می توانید شروع به کار کنید. بازسازی منزل می تواند با هدف استحکام بخشی به یک بنا نیز بکار برده شود. بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان ( یا نوسازی ) به کلیه عملیاتی شامل تیغه بندی، استحکام بخشی به بنا، تغییر در دیوارها، گچ کاری و گچ بری، نقاشی ، کاغذ دیواری و همه امور دکوراسیون داخلی گفته می شود.
بخشهای بازسازی منزل

نقاشی ساختمان

بازسازی منزل شما می تواند شامل موارد زیر باشد :
بازسازی داخلی
شامل دکوراسیون داخلی منزل ، تغییر در نوع تیغه بندی ها، کف سازی، کف دوبلکس، سقف کاذب و … استفاده از کاغذ دیواری و همچنین طراحی و دیزاین لیوینگ روم را در بر می گیرد. بازسازی داخلی منزل مهمترین و بزرگترین بخش از پروژه بازسازی منزل را شامل می شود.
بازسازی آشپزخانه
مثل کابینت آشپزخانه ، کف آشپزخانه ، لوله کشی ها و … آشپزخانه به عنوان چشم خانه نقش مهمی در زندگی داشته و حتی در زیبایی دکوراسیون داخلی سهم بسزایی دارد. بخصوص امروزه که آشپزخانه ها بصورت اپن می باشند بیشتر در معرض دید هستند. بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها و تخریب دیوارها و قرار دادن کانتر جلوی آشپزخانه می باشد.
بازسازی حمام و دستشویی
یکی از مهمترین بخشهایی که معمولاً در بازسازی منزل مورد توجه است حمام و سرویس بهداشتی است که بیشتر در معرض تخریب و آسیب قرار دارد. این مکانها به دلیل اینکه بیشتر با رطوبت سروکار دارند بیشتر مستهلک شده  و قبل از دیگر قسمتهای منزل نیازمند بازسازی می شوند. بازسازی این بخشها می تواند شامل عایق بندی کف ، دیوارها و سقف باشد و نیز استفاده از وانهای جدید و اتاقکهای شیشه ای باشد. انواع سرامیک ها و روشویی های کلاسیک در حمام و دستشویی می تواند استفاده شود.
بازسازی اتاق خواب و ..
بازسازی خانه های قدیمی و یا بازسازی آپارتمان قدیمی باید با متد روز باشد. یک ویژگی خیلی خوب بازسازی این است که شما در یک محل خاص می توانید با متد روز منزل را دیزاین کنید و دکوراسیون را بروز کنید. در بازسازی ساختمان گاهی تغییر دیوارها و بطور کلی برهم زدن شکل و نقشه منزل نیز می تواند انجام شود و دیزاین منزل و دکوراسیون داخلی منزل کاملاً بروز شود. در طراحی دکوراسیون داخلی در بازسازی می بایست حتماً یک طراح حرفه ای داشته باشید و حتماً طرح های مختلف قبل از اجرا را مشاهده نمایید.

در بازسازی منزل می بایست هر یک از مراحل با دقت کافی صورت گیرد تا کار گرده نخورده و مدت زیادی درگیر یک پروژه بازسازی نباشید.

مراحل بازسازی عبارتند از
بازدید از محل پروژه
در این مرحله کاشناس امور بازسازی ساختمان از یک وقت نقاشی ساختمان به محل پروژه شما اعزام می گردد. در این مرحله کارفرما که شما هستید بخشهای مختلفی که قرار است بازسازی شود را به وی نشان داده و بر سر موضوع مقدار کلی هزینه و متریال مورد استفاده مشورت می کنید
طراحی کد و طرح سه بعدی
در این مرحله از پروژه شما یک طرح اولیه با نرم افزار کد زده شده و یک طرح سه بعدی وقت نقاشی ساختمان برای شما ترسیم می شود. پس از مشاهده طرح در صورتی که نیاز به تغییر بود مجدداً طرح برای اصلاح و تایید نهایی فرستاده می شود. بعد از تایید طرح نهایی ، طرح توسط شما امضاء می شود.
صدور پیش فاکتور
یک پیش فاکتور برای شما با توجه به انتخاب متریال برای شما ارسال می شود که قیمت حدودی از اجرای کار در آن محاسبه شده است
عقد قرار داد
در این مرحله بعد از تایید پیش فاکتور قرار داد منعقد می شود و در آن مراحل پیشرفت کار و همچنین نحوه پرداخت هزینه  و مدت زمان انجام پروژه مشخص می شود.
اجرای پروژه بازسازی منزل

در این مرحله تیم های اجرایی شروع به انجام پروژه بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان شما می نمایند.

نکات دیگری در ارتباط با بازسازی را می توانید در بخش مقالات مشاهده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com