بازسازی ساختمان

نقاشی منزل تا انجام کار

شرکت در انجام بازسازی انواع ساختمان فعالیت به سزایی داشته اند، که نقاشی منزل در ابتدا از فضای ویلا بازدید می کنند و طرح و نقشه را به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار می دهند و بعد از تایید طرح با شما درباره ی متریال مورد استفاده صحبت می کنند و در نهایت قرارداد را عقد و زمان اجرا بازسازی ویلا را به شما اعلام می کنند و صفر تا صد کار بازسازی ساختمان را با بهترین متریال برای شما انجام خواهند داد.

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم. بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیرسازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه قدیمی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

امروزه ساختمان خیلی از مدارس قدیمی و کهنه شده اند که اولا از لحاظ ایمنی برای کودکان خطرناک است و دوما فضای آنجا باعث افسردگی و دلزدگی کودکان می شود که تمایل رفتن به مدرسه را کم می کند. به همین دلیل مسئولین زمانی که می بینند مدرسه قدیمی و کهنه شده است نیاز است آن را بازسازی کنند و با توجه به پیشرفت طراحی دکوراسیون فضای آنجا را جدید و مدرن کنند.

برای بازسازی مدارس لازم است در اول کار مسئولین بودجه که می توانند بازسازی را انجام دهند را برآورد کنند، سپس به یک شرکت خدمات بازسازی مراجعه نمایند و درباره بازسازی مدرسه با آنها مشورت کنند. شرکت گروهی از متخصصان را برای بازدید به محل مورد نظر می فرستند تا آنها محل هایی که نیاز به بازسازی دارد را مشخص کنند و بتوان طرح اولیه برای بازسازی مدرسه در نظر داشته باشند. بعد از نقاشی منزل بازدید اولیه یک طرح سه بعدی که قرار است در کلاس ها، حیاط مدرسه، نمای ساختمان، نماز خانه و … انجام شود در اختیار شما قرار می دهند که با تایید یا تغییر نقشه را نهایی می کنند. در مرحله بعدی نوبت به انتخاب متریالی است که شما با سلیقه خود رنگ و طرح آنها را انتخاب نمایید.

بازسازی مدارس با بازسازی خانه های مسکونی یا ساختمان های تجاری متفاوت است. متریالی که برای این کار استفاده می شود باید با کیفیت ترین جنس باشد که با گذشت زمان نیازی به بازسازی ساختمان مجدد نباشد.

بازسازی مدارس شامل: تعویض سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تعمیر یا تعویض سقف پوش و دیوار پوش های کلاس ها و راه رو ها، بازسازی حیاط و زمین بازی، مجهز کردن آبخوری ها و … را باید انجام دارد که هر کدام باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود.

شرکت پرشین دکور متخصص در زمینه بازسازی مسکونی و بازسازی تجاری دارای چندین پروژه برای انجام بازسازی مدارس در نقاط مختلف کشور انجام داده است، که بهترین نقشه و طرح را با استفاده از افراد متخصص و ماهر انجام داده است.

خانه هایی که از عمرشان خیلی گذشته باشد به آنها خانه های کلنگی می گویند که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی خانه کلنگی شامل: تعویض سیستم لوله کشی، تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مدرن، کف سازی کف پوش ها، گچ کاری سقف و بدنه، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعویض پنجره ها و … است.

قبل از انجام هر کاری برای بازسازی ساختمان مورد نظر باید ایمنی کار را در نظر بگیریم زیرا آن خانه کلنگی است ابتدا باید سیستم فاضلاب آن مشخص شود و بعد برای اینکه کنتر برق دچار مشکل نشود از اداره برق بخواهیم آن را به فضا دیگری نقاشی منزل انتقال دهند تا دچار اختلال نشود که سبب آتش سوزی می شود.
مراحل بازسازی خانه کلنگی

نقاشی منزل

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیر سازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط  نقاشی منزل کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه کلنگی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com