بازسازی ساختمان

نقاشی منزل در نگاه کلی پتینه

در نقاشی منزل زیر به بررسی و توضیح مختصری در رابطه با پتینه مراحل بازسازی خانه کلنگی می پردازیم. جهت بازسازی ساختمان مورد نظر بعد از ایمن کردن خانه بنا باید محل هایی که نیاز به تخریب دارند را انجام دهد، از اولین جایی که شروع می کنند تخریب دیوار اتاق ها و یا تیغه های اضافی است که فضا جدید را با توجه به طرح ایجاد کنند. پس از انجام تیغه های دیوارها نوبت به اجرای سیستم تاسیسات مکانیکی و برق است. امروزه برای راحت تر بودن اعضای خانواده برای سیستم گرمایشی از پکیج استفاده می کنند. پکیج ها را برای اینکه اکسیژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالکن ها قرار می دهند ولی ایمنی آن را در نظر می گیرند. امروزه طراحی بالکن ها به صورتی است که لوله آب برای پکیج تعبیه دیده می شود و حفاظی را مشخص می کنند که سه طرف پکیج را حفظ کند.

خانه های قدیمی زیبایی خود را دارند ولی معایب زیادی نسبت به خانه های جدید دارند، یکی از آن موارد این است که فضای تکراری و کهنه ی خانه باعث دلزدگی افراد آن می شود، مورد بعدی اینکه  نور کافی در فضا موجود نیست، خانه های قدیمی عایق بندی از لحاظ سرما و گرما خوبی ندارند. این مشکلات سبب می شود که افراد آن تصمیم به بازسازی داخلی خانه های قدیمی داشته باشند.

پتینه

بازسازی داخلی خانه های قدیمی شامل: تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، رفع نم زدگی های سرویس بهداشتی، تاسیسات برقی و مکانیکی، تعویض کابینت ها، تعمیر لوله کشی ها، اضافه یا حذف تیغه ها ، تعویض دیوار پوش ها با استفاده از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و … است.

در انجام بازسازی ساختمان هدف اصلی استفاده بهینه از فضای موجود است، در بعضی مواقع ممکن است دیوارهای اتاق ها را تخریب کنند و از آن فضا در دکوراسیون داخلی بهینه استفاده کنند. چون خانه های قدیمی دارای تعداد زیادی اتاق های بزرگ پتینه است که ممکن است برای آن خانواده کاربردی نداشته باشد.
مراحل بازسازی داخلی خانه های قدیمی

در مرحله اول برای بازسازی خانه تان باید بودجه ای که می خواهید صرف این کار کنید را مشخص نمایید و سپس به یک شرکتی که خدمات بازسازی خانه قدیمی را انجام می دهند مراجعه نمایید. پس از مشورت با متخصصان بازسازی داخلی خانه قدیمی آنها محل را بازدید می کنند و با توجه به فضا موجود نقشه سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهند و از صفر تا صد کار را برای شما توضیح می دهند و متریالی که لازم است استفاده شود را به شما می گویند در صورت تایید یا تغییر طرح بازه زمانی را به شما اعلام کی کنند و تیمی را برای اجرا طرح به محل پتینه مورد نظر می فرستند. بازسازی خانه های قدیمی در چند مرحله به دست متخصصان مربوطه انجام می شود.

بعد از انجام بازسازی برای اجرای دکوراسیون داخلی حتما به نکاتی که باعث زیبا تر شدن فضا می شود دقت کنید مثل نورپردازی، هماهنگ بودن رنگ دیوار و زمین پوش ها با وسایل دیگر، انتخاب رنگ و جنس کابینت ها و … که سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی می شود.

شرکت آرایه با کارشناسان و طراحان مجرب در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خدمات بسیار زیاد و متنوعی در زمینه بازسازی انواع ساختمان، بازسازی مسکونی و بازسازی پزشکی و … ارائه می دهد.

خیلی از پزشکان به دلیل داشتن مشغله کاری و فکری به اینکه مطب شان در چه حالتی است توجه نمی کنند و حتی فکر دکوراسیون و بازسازی مطب هم به ذهنشان نمی رسد. بعد از به وجود آمدن مشکلاتی مثل نم زدگی، کهنه شدن رنگ دیوارها و خرابی تاسیسات قدیمی مطب و … سبب می شود مراجعین مطب تمایلی به مراجعه به آنجا نداشته باشند، با کم شدن مریض ها سبب می شود پزشک به فکر بازسازی مطب و تغییر دکوراسیون آن می شوند.نگرانی پزشکان برای انجام بازسازی مطب مدت زمانی است که این کار انجام شود.برای انجام بازسازی مطب می توانید با مشخص کردن بودجه  می توانید به شرکتی که خدمات بازسازی را انجام می دهند مراجعه نمایید. شرکت پرشین دکور با استفاده از متخصصان پتینه ماهر خود در زمینه انواع بازسازی ساختمان و به ویژه بازسازی پزشکی کمترین زمان و با نازل ترین قیمت بازسازی مطب شما را انجام خواهند داد به گونه ای که قدیمی بودن مطب قابل تشخیص نباشد و چهره ی مدرن و لوکسی به مطب شما ببخشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com