بازسازی ساختمان

نقاشی منزل با مصالح عالی

دکوراسیون داخلی در بازسازی مطب از نکات مهمی است که باید نقاشی منزل به آن توجه زیادی داشت. در بازسازی مطب ابتدا متخصصان به آن محل مراجعه می کنند و با توجه به اینکه چگونه می توان از آن محیط به طور بهینه استفاده کرد طرحی سه بعدی را طراحی می کنند و در اختیار شما قرار می دهند.
اهمیت بازسازی مطب

طراحی و دکوراسیون زیبای مطب در چشم یک بیمار اهمیت به سزایی دارد و همچون ویترین کار شما نشان دهنده حرفه ای بودن کار شماست. اهمیت بازسازی مطب و بازسازی پزشکی اینجاست که مشخص می شود. زیبایی و آرامبخش بودن فضای مطب سبب می شود تا مریض احساس آرامش کند درد و رنج بیماری برای آن کمتر می شود.

برای بازسازی ساختمان مطب تیغه های اضافی را حذف می کنند و یا در صورت لزوم تیغه ای را اضافه می کنند، کاشی های قدیمی سرویس بهداشتی را تعویض می کنند و اگر نم زدگی داشته باشد آن را رفع می کنند. دیوار پوش های قدیمی را با استفاده از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری های مدرن یا کلاسیک استفاده می کنند. در دکوراسیون مطب نور پردازی اهمیت بسیار زیادی دارد که از نورهای آرامبخش استفاده کنند نقاشی منزل و زیبایی فضا را بیشتر می کند. در بعضی مواقع لازم است قفسه ها را برای قرار دادن لوازم پزشک در اتاق معاینه طراحی شود.

پس‌زمینه‌های فرهنگی مهم است: من هم مثل همه‌ی کسانی که به شکل حرفه‌ای در حوزه‌ی طراحی دکوراسیون داخلی فعال هستند سبک و علائق شخصی دارم، ولی موقع طراحی دکوراسیون داخلی باید به پس‌زمینه‌های فرهنگی توجه کرد، این‌که برای تزئین کف یک آپارتمان در پاریس از فرش‌های دوره‌ی ویکتوریایی انگلیسی استفاده کنیم، نشان از بی‌سلیقگی است تا دقت.

نقاشی منزل

۲: به اندازه‌ی فرش دقت کنید: اگر دنبال فرش مناسب می‌گردید، حتماً اندازه‌ی خانه و بزرگی فرش را در نظر بگیرید. اگر فرش بیش از حد کوچک باشد خانه به نظر شلوغ و به هم ریخته می‌رسد. پس همیشه حواس‌تان به اندازه‌ی فرش و نسبت‌اش با اندازه‌ی اتاق‌تان باشید.

۳: از سفرهای‌تان الهام بگیرید: در دکوراسیون داخلی همیشه به سراغ رنگ، بافت یا طرحی بروید که در سفرها جذب‌تان کرده. در اولین قدم به این سلیقه رجوع کنید ولی هیچ‌وقت عین به عین از آن‌ها تقلید نکنید.

۴: فرش را با توجه به مبلمان‌تان انتخاب کنید: موقع انتخاب فرش به طراحی داخلی خانه‌تان فکر کنید و همیشه این را در نظر بگیرید که این فرش قرار است با چه مبلمانی هماهنگ شود و در کجا قرار بگیرید. مثلاً یک فرش طرح‌دار مناسب زیر نقاشی منزل میز ناهارخوری نیست.

۵: خانه را بیش از حد «آشفته» نکنید: من هم از ترکیب کردن طرح‌های مختلف، یا استفاده توأمان از رنگ‌ها و شکل‌های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه لذت می‌برم. ولی همیشه به این نکته توجه کنید که شما فقط تا زمانی می‌توانید از طرح‌های مختلف استفاده کنید که این طرح‌ها از یک تنالیته‌ی رنگی باشند.

۶: میزهای کوچک سبک را انتخاب کنید: موقع انتخاب میزهای کوچک یا عسلی سبک‌ترین‌ها و قابل حمل‌ترین‌ها را انتخاب کنید تا بتوانید با جابه‌جایی آن‌ها در جشن‌ها یا مهمانی‌ها یا هر موقعیت دیگری با راحتی دکوراسیون خانه را با توجه به موقعیت تغییر دهید.

تلویزیون را جلو چشم بگذارید: ترجیح من این است که به جای این‌که تلویزیون را به دیوار نصب کنم، آن را روی یک میز کوتاه بگذارم. به‌تر است که تلویزیون را بیهوده در یک دکوراسیون شلوغ و آشفته پنهان نکنید، چون خودش یک عنصر تزئینی مهم است.

۸: بگذارید آدم‌ها نفس بکشند: همیشه به یاد داشته باشید که مبلمان خانه باید به اندازه‌ی تعداد ساکنان خانه و تعداد حدودی مهمانان باشد. یک کاناپه‌ی سه نفره فقط برای دو نفر مناسب است، نه بیش‌تر یا یک خانواده‌ی ۴ نفره فقط به چند دست  نقاشی منزل مبلمان احتیاج ندارند.

۹: ورودی خانه را به خوبی تزئین کنید: این نکته بیش‌تر به درد خانه‌هایی می‌خورد که یک راهرو ورودی بلند دارند. به‌‌تر است در چنین خانه‌هایی ورودی را به خوبی تزئین کنید، مثلاً از فرشی با یک طرح ساده ولی چشم‌گیر استفاده کنید.

۱۰: فرش‌های ساده برای حمام و اتاق خواب: به‌ترین انتخاب برای اتاق خواب و حمام، فرش‌هایی با طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی است. به‌تر این فرش‌ها از نوع ضخیم باشند. به یاد داشته باشید که به‌ترین فرش در اتاق خواب همان نقاشی منزل فرشی است که احساس آرامش بیش‌تری را به شما می‌دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com