بازسازی ساختمان

مولتی کالر در داخل نقاشی ساختمان

اجرای کناف سقف و کناف دیوار و نقاشی ساختمان سقف کاذب برای زیباتر شدن فضا و دیوارها همینطور خارج شدن از حالت یکنواختی نصبت به فرم اولیه و اجرای نور پردازی و استفاده کردن از هالوژن از مهم ترین عملیات بازسازی ساختمان می باشد که امروزه در اکثر ساختمان ها به آن پرداخته میشود.. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با افتخار میتواند کارفرمایان محترم را در این زمینه به بهترین شکل ممکن یاری کند و بهترین خدمات و مرغوب ترین مصالح را در اختیار مجریان خود قرار دهد

ماهیت کلی کناف از یکسری پانل های گچی از پیش آماده شده (dry wall) میباشد که پس از زیرسازی های انجام شده برق کشی می شود و جانمایی هالوژن ها و نور های مورد نظر تعبیه میگردد. کناف نه تنها در سقف کاربرد فراوانی دارد و قابلیت نصب در هر فرم و طرح و شکلی را به خود میگیرد بلکه یکی از به روز ترین متد های دکوراسیون داخلی استفاده از کناف سقف و کناف دیوار میباشد که از طریق آن میتوانیم فضاهایی مانند پذیرایی تی وی روم و… را طراحی و دکور کرد. کناف علاوه بر سرعت بالا در اجرا و ایجاد طرح ها و سبکی قیمت مناسبی دارد و تعویض و تغییر آن نسبت به برخی از متریال های دیگر راحتر می باشد.گروه بازسازی ساختمان هیرادانا میتواند با توجه به سبک و شیوه ی اصولی که در معماری وجود دارد طراحی کناف سقف و کناف دیوار را انجام دهد و یا به صورت ترکیبی با سایر متریال هایی همچون سنگ های زینتی پتینه چوب و… تلفیق کرده و طراحی دکوراسیون مولتی کالر به بهترین شکل ممکن و خاص را مطابق با نیاز و سلیقه ی مشتری ارائه دهد.

 

طور کلی سقف کاذب به سقفی اطلاق میشود که پایین تر از سقف اصلی اجرا شود و به دو بخش عمده تقسیم میشوند بخش اول سقف هایی هستند که دسترسی بین سقف اصلی و سقف کاذب را فراهم مینمایند که شمال سقف کاذب کلیک سقف دامپا سقف آی گلس سقف های شبکه ای و پلکسی و… میباشد بخش دوم نیز سقف هایی هستند که قابلیت دسترسی بین سقف اصلی و سقف کاذب را ندارند و حتما می بایست که تخریب شوند که شامل سقف های گچی کناف و رابیتس می باشد. به جز کناف و سقف هایی که به ان پرداخته شد پوشش ها و متریال های تزییناتی همچون آسمان مجازی گچ بری هایی ظریف در طرح ها و ایده های مختلف اجرای پتینه و آینه کاری سقف و… میتواند به جذاب تر شدن فضا داخل نقاشی ساختمان و افزایش زیبایی بصری در مخاطبان ایجاد نماید. تمامی عملیات ذکر شده با توجه به نیاز و سلیقه کارفرما و ویژگی یا ماهیت فضا پیشنهاد و اجرا میشود که قبل از اجرا و نصب گروه بازسازی و نوسازی ساختمان هیرادانا این امر را حق طبیعی کارفرمایان محترم خود میداند که خروجی و پایان کار را با استفاده از نرم افزارهای تخصصی تهیه و در اختیارشان قرار دهد تا بتواند تمامی طراحی ها و ایده های دکوراسیون داخلی خود را به روش علمی و روانشناسی فضا به بهترین شکل ممکن به مرحله ی عمل برساند. به امید رضایت شما مشتریان عزیزمان تا برگ زرین دیگری را در کارنامه ما قرار دهید.

نقاشی ساختمان

مدل سازی با توجه به ابعاد, فضا, محیط ,اقلیم, بافت منطقه و…صورت می گیرد.
بعد از مرحله نقشه برداری از زمین ، نوبت محاسبات نقشه ، که توسط مهندس طراحی و برآورد هزینه ویلا و محاسبات سازه ویلا و نوع اسکلت (بتنی ، فلزی) تعداد و مقدار میله گردهای کاربردی در ویلا و محاسبات کلی تا اتمام کار ساخت ویلا صورت میگیرد .
درمرحله بعدی رنگ ریزی و اجرای نقشه در زمین مورد نظر کارفرما میباشد ، که توسط مهندس ناظر و عوامل و پرسنل صورت میگیرد و حدود و طول و عرض نقشه ویلا در زمین اجرا و رنگ ریزی انجام میگیرد .
پی کنی ویلا که بعد از مرحله رنگ ریزی ویلا توسط کارگران و پرسنل و عوامل پیمانکار ویلا محل رنگ ریخته شده از قبل به ابعاد مشخص و عمق معین میشود تا برای اجرای فونداسیون توسط اسکلت کار یا همان آرماتور بند ویلا صورت گیرد .
اجرای فونداسیون ویلا که طبق نقشه محاسباتی توسط اسکلت کار یا همان آرماتوربند انجام میگیرد ، مثلا طبق عرف عرض پی ویلا 90 سانتیمتر و ارتفاع 60 سانتیمتر که بسته به طبقات (عرض طبقات) دارد محاسبه و اجرا میشود .
بعد از اجرای فونداسیون ویلا مرحله اجرای اسکلت و ستون ها و سقف هاست مولتی کالر که توسط اسکلت کار و نظارت مهندس جهت دقت در این کار که باعث کمی هزینه تعمیر سیاه در مرحله نازک کاری و دیوار چینی توسط بنا شود.
بعد از مرحله فوق نوبت به دیوارچینی می باشد که توسط بنا و کارگران ، ما بین اسکلت و ستون های ویلا با بلوک و آجر پر میشود ، که به مرحله سفت کاری ویلا شهرت دارد. که سفت کاری ویلا شامل دیوار چینی و تقسیمات داخل ویلا که عبارتند از سالن و سرویس ها و اتاقها و آشپزخانه ویلا از هم میباشد ، که توسط دیوار چینی و یا آجر چینی از هم جدا و تفکیک میشوند .
مرحله بعدی سربندی ویلا و یا ساختمان میباشد که توسط جوشکار و نظارت مهندس بسته به نوع شیب سقف ویلا و جهت شیب سقف ویلا دارد و اجرا میشود . که جهت زیبایی نما ویلا ازسقف های شیب دار با شیب تند مثل ویلا با  داخل نقاشی ساختمان سبک و نقشه کانادایی و یا شکستگی زیاد در سقف ویلا و سربندی که باعث زیبایی و نمای قشنگ ویلا از بیرون میشود .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com