بازسازی ساختمان

مولتی کالر با هزینه قسطی

با توجه به اینکه بازسازی ساختمان امروزه زیبایی محل کار و سکونت یکی از مولتی کالر بیشترین نیازهای کار فرمایان است و انواع دیوار پوشها و سپس کف پوشها از بیشترین مواردی است که برای این کار مورد استفاده قرار میگیرند. در استفاده از کاغذ دیواری به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ جز متریال پر مصرف در بین خانواده های ایرانی می باشد.در واقع کاغذ دیواری رنگ واقعیت به رویای مدرن کلاسیک فانتزی میزند. گروه بازسازی ساختمان هیرادانا متناسب با ذوق و سلیقه ی کارفرمایان محترم کلکسیونی متنوع و زیبا از طرح های کلاسیک و مدرن با مناسبترین قیمت ارایه و اجرا میکند

کف پوشها به دلیل شامل شدن فضای عمده ای از فضاهای ما تاثیر بسیاری بر زیبایی و دلنشین کردن فضاها دارند. با انتخاب مناسب کف پوش برای فضاهای مختلف و چیدمان مناسب حول کف پوش و ایجاد هارمونی بین اجزا و کف میتوان تاثیر فوق العاده ای را انتظار داشت.

شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا با در اختیار داشتن نیروهایی متخصص میتواد سازگار با هر نوع سلیقه و دکوراسیون منزل و یا محیط کار، با کمترین زمان بهترین دیوار پوش یا کف پوش ها را به کار فرمایان محترم ارایه و اجرا نماید.

کف پوشها نیز در انواع طرح ها و جنس ها در بازار ارایه میشود انواع کف‌پوشها عبارتند از: سنگ، کاشی، موکت، لمینت، کفپوش‌های پلاستیکی، چوبی و …. که به توضیح برخی میپردازیم

امروزه با وجود دامنه گسترده ای از انواع کفپوش ها موکت ب  مولتی کالر دلیل راحتی و آسایشی که به همراه می آورد همچنان یکی از پر تقاضا ترین محصولات است.

سنگ از گرانبها ترین مصالح ساختمانی است ماهیت آن سرد است و امروزه برای پوشش فضاهای داخلی و مرطوب مثل اتاق ها  آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی استفاده میشود.

سرامیک ساخته شده از سفال و خاک رس با یک لایه روکش لعاب است و مانند سنگ دارای ماهیت سرد می باشد.

پارکت یک نوع کفپوش چوبی است که به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت در فضاهای مرطوب استفاده نمیشود.

لمینت ها به دلیل نصب و نگهداری آسان و ظاهری زیبا در دنیای مدرن امروز دارای محبوبیت هستند. از لمینت در فضاهای مسکونی و همینطور فضاهای اداری میتوان استفاده کرد.

از دیگر امور تزئیناتی داخلی میتوان به انواع نور پردازی ها ( هالوژن،  نور های مرکزی،  موضعی و …) ، دکور های نصب شده بر روی دیوار، تزئینات سقف ، لبه های دیواها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که شرکت معماری بازسازی ساختمان هیرادانا میتواند با در اختیار داشتن نیروهایی با تجربه بهترین انتخاب و مشاوره را برای کار فرمایان داشته باشد.

رشد و گسترش خانه های دوم از پدیده های مهم عصر حاضر است.امروزه ویلاسازی در اکثر کشورهای پیشرفته جهان از رونق زیادی برخوردار است.در ایران نیز با رونق شهرنشینی در دو دهه اخیر این پدیده  به سرعت گسترش یافته است بهبودی وضعیت حمل و نقل,افزایش سطح درآمد و همین طور گسترش زندگی شهری موجب شده که ما هرساله شاهد شکل گیری مساکن جدیدی تحت عنوان خانه مولتی کالر دوم در فضاهای روستایی باشیم.در کل شکل گیری خانه های دوم پاسخی به زندگی بی روح شهری بوده است.
ویلا بنایی است که  باید بیشترین ارتباط را با طبیعت اطراف خود برقرار کند.و کمترین تاثیر بصری را روی محیط خود اعمال کند.ویلا باید عضوی از طبیعت اطراف خود باشد.بااستفاده از مصالح مناسب و طراحی مناسب.
یک ویلای خوب باید صاحبش را درگیر طبیعت کند.یک ویلای خوب مانند دوستی است وفادار که شما به دیدنش میروید تا از او بهره ببرید.یک معمار خوب آئین دوستیابی را میداند.
مولتی کالر
ساخت ویلا

ویلاها را از نظر سبک می توان به دو نوع کلاسیک و مدرن دسته بندی نمود.هماهنگی بین باغ و بنای ویلا , محیطی متفاوت را برای گذراندن اوقات فراغت افراد پدید می آورد..

طراحی و اجرای انواع ویلا:

شرکت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی نقاشی ساختمان با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای در امر ساخت و ساز و بازسازی ساختمان و ویلا می باشد.و با کوتاهترین  زمان ممکن  و هزینه برای شما انجام وظیفه خواهد کرد.
اولین گام در فرآیند اجرای پروژه های ویلاسازی و بازسازی  مرحله  نقشه برداری از زمینی که قرار است ویلا در آن احداث گردد از اهمیت زیادی به دلیل موقعیت اقلیمی و تشخیص شمال و جنوب و طول و عرض زمین برخوردار است و نقشه ویلا به تناسب موقعیت اقلیم و تشخیص ابعاد و موقعیت زمین انجام میگیرد.
مرحله بعد از نقشه برداری زمین ، مرحله طراحی نقشه ویلا میباشد.
واحد طراحی شرکت معماری هیرادانا با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و استفاده از نرم افزار متناسب با هر پروژه(Adobe flash,revit,3Dmax,…) و انجام محاسبات فنی مهندسی همواره سعی نموده اند طرحها و ایده های خلاقانه و نوآورانه ای را به مشتریان ارائه نمایند.شبیه سازی پروژه این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا قبل از اجرای پروژه نمونه  شبیه سازی شده کار را با تمام ریزه کاری های مربوطه  مشاهده نمایند.و بهترین طرح را برای پروژه خود انتخاب نماید.بعد از انتخاب طرح مورد نظر,پروژه وارد مرحله طراحی و شبیه سازی پروژه  می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com