بازسازی ساختمان

مولتی کالر زیر نگاه مشتری نقاشی ساختمان

بعد از اجرای نقاشی ساختمان سربندی و اتمام سربندی و جوشکاری سقف مرحله  مولتی کالر سفت کاری ویلا به اتمام و آغاز مرحله نازک کاری ویلا شروع میشود . که در ابتدا نصب فرم ها پنجره ها ، چهارچوب ها ، تعمیرات سیاه دیوارها و سقفها و بعد از این مرحله انجام تاسیسات برق ویلا و برقکشی ویلا طبق نقشه مهندس و انجام لوله کشی ها و عبور لوله های سرد و گرم و شوفاژ و سرویس ها و آشپزخانه و اتاق ها میباشد .
بعد از مرحله لوله کشی ویلا مرحله عایق کاری ویلا و یا ساختمان میباشد که باید عایق کاری آشپزخانه و سرویس ها و کف ویلا توسط عایق کار ایزوگام شود .
بعد از عایق کاری ویلا نوبت مرحله کاشی کاری دیوارهای سرویس و آشپزخانه که همزمان در همین مرحله سقف ویلا بسته به سلیقه کارفرما و یا صاحب ویلا میتوان سقف را از چوب روس ، لمبه ، کناف یا سقف کاذب سرویسها ( میل گرد ، رابیتس ) انجام داد.
بعد از مراحل فوق مرحله سفید کاری دیوارهای داخلی و بیرونی ویلا انجام میگیرد ، که دیوار ها توسط بنا با استفاده از مصالح پودر سنگ و سیمان سفید اقدام به سفید کردن دیوار های ازقبل تعمیر شده توسط بنا با سیمان سیاه میشود .

بعد از این مرحله کف سازی ویلا که شامل نصب سرامیک ، سنگ ، یا لمینت و یا پارکت که نوع مصالح استفاده شده در کف ویلا بستگی به سلیقه کارفرما دارد. عموما جهت کمی هزینه از سرامیک در کف ویلا و یا چنانچه مایل به هزینه ی نقاشی ساختمان بیشتری هستید میتوانید برای زیبایی کف سالن ویلا و یا اتاق خواب ویلا درشمال از لمینت و یا پارکت استفاده کنید.
بعد از مراحل فوق نوبت به مرحله نصبیجات میرسد ، که بعد از اتمام کف ویلا میتوان از نصب شومینه در داخل ویلا و نصب کلید و پریزها و چراغها و لوستر و نصب شیرآلات و توالت فرنگی ، توالت ایرانی ، روشویی ، کمد دیواری و کابینت آشپزخانه ویلا نام برد.
بعد از نصبیجات نوبت به نصب دربها و پنجره ها و شیشه های پنجره های ویلا داخلی و بیرونی ویلا و یا ساختمان میرسد و نصب پله بیرونی ویلا و یا ساختمان مرحله ما قبل آخر کار ساخت ویلا در شمال میباشد.
و در آخر کار ویلا پله ، نقاش ویلا با هنر نقاشی و خلاقیت و سلیقه کارفرما اقدام به نقاشی و پتینه داخل ویلا و بیرون ویلا با نظر و مدیریت مهندس انجام میدهد.

شرکت معماری هیرادانا تلاش نموده است همواره با در نظر گرفتن امکانات موجود در بازار بیشترین نوآوری را در ساخت بناها و بازسازی و دکوراسیون داخلی داشته باشد و در اجرای پروژه ها از بهترین مصالح و مجرب ترین افراد استفاده نماید.

نقاشی ساختمان

بازسازی ویلا

باتوجه به محوطه ویلایی و محیط زیبا و دلنشینی که دارا هستند,دربسیاری از موارد با توجه به نوع کاربری انتظارات افراد را برآورده نمیکند.
اما امروزه  به کمک بازسازی این مشکل به طور کامل حل شده است.بازسازی ویلا به شما کمک میکند قسمتهایی که دچار آسیب شده اند را از نو طراحی و اجرا کنید.بازسازی فقط به معنی کارهای ساخت و ساز وترمیم بافت های فرسوده نیست.گاهی به معنی طراحی و اجرای یک محیط دلنشین و چشم نواز است.

 

نقاشی ساختمان

کابینت آشپزخانه هم مانند دیگر فضاهای منزل دارای اهمیت بسیار زیادی در مرحله طراحی قبل از اجرا دارا می باشد.از طرفی کابینت آشپزخانه بیشترین فضای موجود در آشپزخانه را تشکیل می دهد با این حساب  انتخاب کابینت مناسب و نحوه نگهداری از آن میتواند از سئوالات و مشکلات مالکان ساختمان باشد.از انواع کابینت میتوان به ام دی اف , های گلس , ممبران و…. اشاره کرد مولتی کالر که در بازار با کیفیت های متفاوتی عرضه میشود. شرکت معماری هیرادانا با افتخار میتواند کارفرمایان محترم را در این زمینه به بهترین شکل ممکن  راهنمایی کند و با کیفیتی مناسب و کوتاه ترین زمان ممکن و قیمتی مقرون به صرفه خدمات خود را ارائه دهد.

کابینت

از جمله موارد تعیین کیفیت نحوه ی اجرای صحیح کابینت و دکور چوب است و انتخاب درست در نوع و جنس بسیار حائز اهمیت است که آن نیز بستگی به تشخیص کارفرما و راهنمایی مناسب و جامع از جانب کارشناسان خبره دارد. خدماتی که ارائه میشود به کارفرمایان محترم می بایست با توجه به کاربری فضا، pvc بودن لبه ها ،90 درجه نصب کردن کابینت ها، توجه به جنس،استفاده از یراق آلات مرغوب، استفاده از نیروی اجرایی مناسب با توجه به طرح موجود و نقشه های مورد تایید کارفرما، بودجه و سلیقه ی کارفرما و… همه و همه در  مشتری نقاشی ساختمان کیفیت کار تاثیر گذار خواهد بود و شرکت بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان تلاش میکند تمامی مراحل کار را به بهترین حالت ممکن و با خواست نیازهای کارفرما به پایان رساند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com