بازسازی ساختمان

مولتی کالر در نگاه کلی

یکی از المان های زیبایی در دکوراسیون داخلی که مولتی کالر تغییرات بسیاری در محیط ایجاد میکند دیوار کوب ها هستند. دیوارکوب ها عموما پوششی فیزیکی دارای حجم و تزئینات هستند که بر روی دیوار نصب میشوند. دیوار کوبها گاه صرفا یک نقش یا لوگو بر روی دیوار هستند. دیوار کوبها به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم میشوند. دیوارپوش های داخلی دارای تنوع رنگ و مدل های مختلفی نسبت به دیوارپوش های خارجی هستند اما دیوارپوش های خارجی از عوامل تخریب کمتری برخوردار می باشد. از انواع دیوار پوشها میتوان به دیوار پوشهای سنگی چوبی و سلولزی و pvc اشاره کرد.

نباید تاثیر بصری رنگ ها را روی فضای اطراف دست کم گرفت. با انتخاب درست رنگها در دکوراسیون داخلی میتوانیم اتاق را بزرگتر کوچکتر دارای عمق بیشتر پهن یا باریکتر روشنتر سرد تر و یا حتی گرمتر نشان بدهیم. غالبا دو نوع طراح برای کاغذ دیواری وجود دارد گروه اول طرح های نقاشی مانندی که تصویر کامل و مشخصی دارند گروه دوم طرح هایی دارای بافت های گرافیکی که به نوعی از تکرار اشکال کوچک هندسی بوجود میایند.

 

شرکت معماری و بازسازی ساختمان با در اختیار داشتن نیروهایی متخصص میتواد سازگار با هر نوع سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار، با کمترین زمان بهترین دیوار پوش یا کف پوش ها را به کار فرمایان محترم ارایه و اجرا نماید.کف پوشها مولتی کالر نیز در انواع طرح ها و جنس ها در بازار ارایه میشود انواع کف‌پوش ها عبارتند از: سنگ، کاشی، موکت، لمینت، کفپوش‌های پلاستیکی، چوبی و …

امروزه با وجود دامنه گسترده ای از انواع کفپوش ها موکت به دلیل راحتی و آسایشی که به همراه می آورد همچنان یکی از پر تقاضا ترین محصولات است. سنگ از گرانبها ترین مصالح ساختمانی است ماهیت آن سرد است و امروزه برای پوشش فضاهای داخلی و مرطوب مثل اتاق ها آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی استفاده میشود.سرامیک ساخته شده از سفال و خاک رس با یک لایه روکش لعاب دار می باشد و مانند سنگ دارای ماهیت سرد می باشد.

برای انتخاب نوع رنگ باید شناخت مختصری از انواع کیفیت و دوام رنگهای ساختمانی داشته باشیم زیرا از مهمترین عوامل در دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان رنگ آمیزی آن است.

از ابتدایی ترین موارد در انتخاب رنگ,قابل شستشو بودن آن است و از بهترین نمونه های رنگ در این مورد رنگ های روغنی آلکیدی هستند

رنگ های روغنی به دو نوع مات و براق تقسیم میشوند و برای نتیجه گرفتن مطلوب باید آنها را با هم ترکیب کنیم زیرا هر یک از آنها دارای معایبی هستند که در کنار یکدیگر کامل میشوند.

از دیگر رنگ ها,رنگ های پلاستیکی هستند و با این که قابل شستشو مولتی کالر نیستند اما برای استفاده در سقف بسیار مناسبند و دیرتر کثیف میشوند تغییر رنگ نمیدهند و سقف را بلندتر جلوه میدهند.

مولتی کالر

رنگ های اکریلیک که به صورت نیمه براق و بدون بو ساخته میشوند و نیازی به ترکیب رنگی ندارند و همچنین دوست دار محیط زیست هستند طیف رنگی بسیار بالایی دارند حلال آنها آب است و زمان کوتاهی برای خشک شدن احتیاج دارند.

پتینه کاری هنر استفاده از رنگها و ابزارها است به گونه ای که بافت های بصری بر روی انواع سطوح به وجود بیاید.به این ترتیب میتوان یک دیوار ساده را به سادگی بسیار زیبا و چشم گیر کرد.

از مزایای استفاده از پتینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دلنشین تر از رنگ هایی است که در بازسازی ساختمان از آن استفاده میشود.

همچنین امکان استفاده از آن بر روی هر سطحی بدون احتیاج به هیچگونه زیر سازی برای از بین بردن ترکها و موجها ا ممکن میسازد.

عمر مفید آنها نسبت به رنگ های ساختمانی بیشتر است و شرایط نگهداری مولتی کالر و شستشوی آن بسیار ساده و آسان میباشد.

امکان لکه گیری آن در کمترین زمان وجود دارد.

پایداری و دوام بالایی دارد.

مایش محصولات و اجناس شما در یک غالب زیبا و مکان مناسب به نحو چشمگیری     می تواند در جذب مشتری و عرضه محصول شما تاثیر گذار باشد. دکوراسیون تجاری  با جذب مشتری و میزان فروش ارتباط مستقیمی دارد و تاثیر زیادی در شهرت و موفقیت های برند و کار و تجارت مورد نظر دارد.

زیبایی یک دکور تجاری علاوه بر زیبا کردن دکوراسیون مغازه برای کارکنان آن محیط نیز دارای یک وجه اجتماعی خوب و یک پرستیژ کاری بالا محسوب میشود.

یک ویترین متناسب با نوع محصولات میتواند در چگونگی مولتی کالر کیفیت نمایش محصولات موثر باشد. وهمچنین  نوع نورپردازی و تنوع آنها به نوبه ی خود می تواند در چشم گیر شدن دکوراسیون تجاری و محصولات اهمیت به سزایی داشته باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com