بازسازی ساختمان

مولتی کالر با کیفیت برتر پتینه

نمای ساختمان را میتوان به یک جعبه ی کیفیت مولتی کالر کادویی تشبیه کرد زیرا در نگاه اول فقط پتینه میتوانیم نمای ظاهری یک ساختمان را مشاهده کنیم . در واقع این نما میتواند نشان دهنده ی آنچه در درون ساختمان اتفاق میوفتد باشد . در دنیای امروز با توجه به گسترده شدن بحث طراحی دکوراسیون داخلی و یا طراحی نما و موضوع به وجود آمدن انواع سبک ها و متریالهای جدید رقابت در عرصه ی طراحی بسیار فراگیر شده است .که باعث به وجود آمدن زمینه های منحصر بفرد و خلق ایده هایی خاص و خارق العاده در این بستر شده است .
نما مدرن مانند دیگر سبک های طراحی دارای ویژگی های مخصوص به خود است و یک نمای مدرن باید از اصول ، نمادها و ضوابط طراحی مدرن پیروی کند .

برای طراحی و اجرای نما مدرن از دو یا چند نوع متریال و یا رنگ در نمای خارجی استفاده میشود و تفاوت اساسی آن با نما کلاسیک در میزان تزیینات آن است اما در طراحی نما مدرن بر تعداد متریالهای استفاده شده و یا بیشتر شدن شکستگی در  فرمها تاکید میکند  به این منظور نقوش و طرح های افقی و یا عمودی به طور ترکیبی و با سلیقه ی طراح و در خواست کارفرما در کنار هم چیده میشود تا یک اثر منحصر بفرد و ویژه را در سطح شهر بوجود آورد که البته به تازگی برای طراحی و اجرای نما از شهرداری آیین نامه و ضوابطی تعریف شده است که استفاده از تعداد و نوع متریالهای مصرفی را کنترل و با استفاده از فرمهای غیر متعارف و گاها غیر ایرانی جلو گیری میکند.

نوری که در فضا قرار میدهیم بسیار حایز اهمیت است که حتی الامکان طبیعی مولتی کالر و کافی باشد تا موجب خسته شدن چشم ها نشود و این امکان را بدهد تا بتوانیم ساعات بیشتری به کار و فعالیت روز مره بپردازیم حتی گاهی ممکن است با ایجاد نورپردازی بخواهیم فضاها را ار یکدیگر تفکیک کنیم .

با قرار دادن یک دکور ساده متمایز از رنگ چیدمان فضای متفاوتی را به وجود آورد که محلی برای آرام گرفتن کارکنان باشد . دکوراسیون داخلی دفتر کار باید به نحوی باشد تا برای افرادی که برای اولین بار وارد محیط میشوند القا کننده ی حس اداری بودن محیط بشود و در ضمن باید به نحوی باشد که فرد در آن احساس راحتی و امنیت و اعتماد را داشته باشد .

پتینه

در این خصوص چیدمان و دکوراسیون داخلی نقشی مهم و اساسی ایفا میکند پتینه بهتر است از مبلمانی با رنگهای روشن و ملایم استفاده نشود و رنگهای خنثی برای این کار بسیار توصیه میشوند .

استفاده از متریال فلز در دکوراسیون اداری بسیار مناسب است . فلز در کنار مبلمانی به رنگ تیره با ترکیب رنگهای روشن مثل قرمز بیشترین جلوه و زیبایی را برای دکوراسیون دفتر کار شما به همراه خواهد داشت . استفاده از متریال هایی با کیفیت بالا نیز از ملزومات مجموعه است زیرا فضاهای اداری معمولا دارای رفت و آمد بالایی هستند و در نتیجه بیشتر در معرض تخریب و آسیب هستند . به عنوان مثال مولتی کالر مخمل های زخیم و یا چرم متریالهای مناسبی برای مبلمان هستند البته چرم این امکان را به ما میدهد تا بتوانیم به راحتی مبلمان را نظافت کنیم .

نوع مبلمان نیز به نوبه ی خود دارای اهمیت فراوانی در خستگی کارمندان است . مبلمان اداری از لحاظ شکل ظاهری باید تمامی پتینه استانداردهای آرگونومیکی را دارا باشند تا در هنگام استفاده طولانی مدت در طول روز باعث خستگی و ایجاد درد و ناراحتی در افراد نشوند .

برای ایجاد نظم بیشتر در دکوراسیون داخلی پیشنهاد میشود قفسه هایی برای بایگانی مدارک و اسناد و همچنین برای قرار دادن وسیله های شخصی کارمندان در نظر گرفته شود

اگر در اداره و محل کار چندین بخش وجود دارد این نیاز وجود دارد که یک لیست از عملکرد تمامی بخش ها و فعالیت ها داشته باشیم تا بتوانیم به تمام مواردی که به آنها احتیاج داریم از طریق طراحی دکوراسیون داخلی دست یابیم .

ایجاد کردن محیطی برای حمایت هر چه بیشتر از یک فعالیت که تمام یا بخش مهمی از کار و اقتصاد را به دوش میکشد باید برجسته ترین نقش را در طراحی داخلی که انجام میشود داشته باشد . در کل واژه ی طراحی دفتر کار مدرن در فرهنگ ما یک لغت جدید است که برای بهتر شدن هر چه بیشتر کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است . و در دنیای امروز هر کس به طور واضح این موضوع را درک میکند که پتینه چرا فاکتور بروزرسانی دکوراسیون محل کار و روش های گوناگونی که برای بهتر شدن مجموعه استفاده میشود از اهمیت بالایی برخوردار است تا طراحی داخلی ، رنگ بندی ، نور پردازی و بسیاری موارد پتینه دیگر در کنار هم بستری برای یک کار تیمی فوق العاده ایجاد کند .

با توجه به اینکه هر شخصی که در زمان حال و دنیای واقعی زندگی میکند برای تصمیم گیری باید به حقایقی واقعی متکی باشد واقعیت طراحی معماری در مراحل ابتدایی شامل تحقیق کردن و به دست آوردن یک سری نمودارها و نقشه ها است . خوشبختانه شرکت معماری هیرادانا با شناخت و بینش فیزیکی کامل و مطالعه دقیق پیرامون قلمرو دکوراسیون فضاهای اداری دیدگاهی در رابطه با جزئیاتی دقیق نکات ظریفی را به تصویر میکشد .

در پروژه های ساختمانی به دلیل اینکه طراحی نما چار چوب اجزای تشکیل دهنده ساختمان را مشخص میکند از جایگاه ویژه ای برخوردار است در طراحی نما اجزای تشکیل دهنده که شامل درب ها ، پنجره ها ، سازه های افقی و عمودی و عناصری که برای تزیین استفاده میشوند و حتی رنگ و نوع متریالها باید در تناسب و هماهنگی کامل با یکدیگر قرار بگیرند . انواع مصالحی که در نمای ساختمان استفاده میشوند عبارت اند از  انواع سنگ های طبیعی و مصونوعی ، آجر ، چوب ، سیمان و … که باید به کیفیت مصالح نیز توجه لازم را داشت مثلا در انتخاب آجر نباید از آجر های ترک خورده و یا آجرهایی که شوره میزنند و یا آجر هایی با ترکیب های شیمیایی استفاده کرد هنچنین در اجرای نما باید شرایط محیطی را نیز در نظر گرفت زیرا بر کیفیت اجرا و خود گیری ملات ها و چسباننده ها تاثیر میگذارند تمامی متریالها باید مقاومت بالایی در برابر یخ زدگی و آب و نور خورشید را داشته باشند تا به این ترتیب عمر مفید ساختمان افزایش یابد .

به طور کلی با توجه به وجود رقابت بالا در عرصه ی مسکن و بیشتر شدن توقع کارفرمایان و مالکان محترم امری طبیعی است . در واقع نما ساختمان علاوه بر زیبا سازی ظاهر ساختمان موجب بالا رفتن عمر ساختمان نیز میشود و همچنین مجموعه ای از نماهای ساختمان سیمای شهرمان را میسازند .

شرکت معماری ساختمانی هیرادانا با در نظر گرفتن تمامی این موارد و بهره پتینه بردن از دانش و اطلاعات روز معماری دنیا و تلفیق آن با خلاقیت و هنر با پشتوانه بر تجربه ی اکیپ توانمند خود اقدام به ارایه ی خدماتی تخصصی در زمینه طراحی انواع سبک های روز و اجرای نما میکند .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com