بازسازی ساختمان

اجرای رنگ بی بو زیر نگاه مشتری

اجرای رنگ بی بو ایده پردازی ویلایی فوق العاده ویلای در ضلع جنوبی لوکس با چشم نقاشی ساختمان اندازی بی نظیر و ابدی به دریا و رشته کوه های زیبا.این ویژگی یک منطقه ویلایی منحصر به فرد و لوکس در لاس بریساس مجاور بندر آندراتکس است. ویلا آندراتکس یکی از بناهای زیبا در بین تعدادی از ویلاهای مستقر در این منطقه می باشد.بازسازی ویلا خانه اصلی شامل فضاهایی از جمله یک اتاق نهارخوری،نشیمن و شومینه و کتاب داری می باشد. طبقه پایینی را وجود یک kitchen room با اتاق رختشویی که به محیط بیرونی دسترسی دارد که شامل کابینت هایی از برند neff میباشد را تشکیل می دهد.تمامی خواب ها اجازه دسترسی مستقیم به منطقه استخر و تراس بزرگ را می دهند. در  طراحی این ویلا طبقه اول سوم اتاق خواب هایی بزرگ و استاندارد را شامل می شود که همراه با حمام و یک سینمای خانواده ای خانگی و مجموعه تعدادی نوشیدنی ها و تفریحی می باشد. ویژگی های بیشتر این بنا شامل استخر سرپوشیده ، سونا و پارکینگ برای حدود 10 اتومبیل می باشد.

ایده پردازی ویلایی فوق العاده ویلای در ضلع جنوبی لوکس با چشم اندازی بی نظیر و ابدی به دریا و رشته کوه های زیبا.این ویژگی یک منطقه ویلایی منحصر به فرد و لوکس در لاس بریساس مجاور بندر آندراتکس است. ویلا آندراتکس یکی از بناهای زیبا در بین تعدادی از ویلاهای مستقر در این منطقه می باشد.بازسازی ویلا خانه اصلی شامل فضاهایی از جمله یک اتاق نهارخوری،نشیمن و شومینه و کتاب داری می باشد. طبقه پایینی را وجود یک kitchen room با اتاق رختشویی که به محیط بیرونی دسترسی دارد که شامل کابینت هایی از برند neff میباشد را تشکیل می دهد.تمامی خواب ها اجازه دسترسی مستقیم به منطقه استخر و تراس بزرگ را می دهند. در  طراحی این ویلا طبقه اول سوم اتاق خواب هایی بزرگ و استاندارد را شامل می شود که همراه با حمام و یک سینمای خانواده ای خانگی و مجموعه تعدادی نوشیدنی ها و تفریحی می باشد. ویژگی های بیشتر این بنا شامل استخر سرپوشیده ، سونا و پارکینگ برای حدود 10 اتومبیل می باشد.

رنگ سبز عموما برای نمایش عنصر های سمبلیک مورد استفاده قرار میگیرد همچنین نشان از زندگی دارد و شادی و نشاط را با خود به همراه می آورد و با هر رنگی که در طیف رنگین کمان وجود دارد هماهنگ میشود زیرا این رنگ خنثی در هر قسمتی از طبیعت از آن استفاده شده و ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیزی به خود میگیرد .

دکوراسیون سبز در ترکیب با بنفش و یا نقره ای بیشترین جلوه و شکوه خود را به همراه دارد و در این صورت رنگی مرفه و غنی است . رنگ سبز نشانه ای از ثروتمند بودن ، تولد دوباره ، احساس همدردی ، محتاط بودن ، آسایش و آرامش را به بیننده منتقل میکند .

در علم فنگ شویی این رنگ به عنوان عنصر چوب مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان یک عامل برای ایجاد توازن و تندرستی در محیط زندگی خانواده است .

این رنگ جزء پر طرفدار ترین رنگ ها است و کمتر شخصی پیدا میشود که نسبت به این رنگ حس خوبی نداشته باشد عمده ترین طرفداران این رنگ دختران کوچک هستند زیرا ذات رنگ صورتی ظرافت ، لطافت ، نرمی ، دارای حس امنیت ، محرک احساسات و پر انرژی است و با ااستفاده کردن از این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانید تمام این موارد را در دکوراسیون منزل خود داشته باشید .

اجرای رنگ بی بو

این امر در علم روانشناسی به اثبات رسیده است که رنگ صورتی میتواند استرس اجرای رنگ بی بو و واکنش های عصبی را به حداقل خود برساند و صمیمیت و گرمی را در محیط زندگی خانواده ایجاد میکند .

استفاده از نور صورتی میتواند اجرای رنگ بی بو فضایی دلنشین و سرگرم کننده را بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده به وجود بیاورد . استفاده از این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه فضایی جدید به وجود می آورد و آشپز خانه را جذاب و شیک میکند و در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشیم که استفاده از رنگ بندی مناسب در دکوراسیون داخلی منزل به منظور هر چه بیشتر شدن انرژی های محیط حق همه ی ماست و برای به کار بردن رنگ ها متناسب با روحیه افراد خانواده باید شجاعت لازم را داشته باشیم.

طبیعت همیشه سرشار از انرژی های مثبت و زیبایی شناخته میشود و میتوان از این انرزی ها در رسیدن به به یک طرح موفق کمک اجرای رنگ بی بو گرفت . با قرار دادن محیطی سبز در طراحی میتوان فضا را زنده کرد و به آن روح بخشید که این کار علاوه بر به وجود آمدن یک منطره ی بصری زیبا باعث ایجاد امنیت و آرامش در مشری و افزایش راندمان کاری کارکنان میشود .

4-سبک و کم حجم طراحی کردن

از جمله نکات بسیار مهم و حایز اهمیت که باید در طراحی آن را اعمال کنیم این است که طراحی باید سبک و با حجم کم انجام شود زیرا طح های شلوغ که از لحاظ بصری سنگین هستند خیلی سریع نگاه مخاطب را به خود جلب میکنند اجرای رنگ بی بو در صورتی که هدف اصلی جلب نگاه بیننده ها به سمت محصولات است .

5-تامین نور مناسب برای محیط

نور پردازی مناسب تاثیر فراوانی در چگونگی دیده شدن محصولات دارد و باید به گونه ای باشد که علاوه بر تنوع دادن به محیط به طور مستقیم در معرض دید نباشد همچنین نور پردازی موضعی بر روی محصولات نیز میتواند ایده مناسبی باشد .

6-تهویه مناسب برای فضا

داشتن تهویه مناسب از نکات بسیار مهم در دکوراسیون تجاری میباشد نقاشی ساختمان تا مشتری حی خوبی در هنگام مشاهده محصولات داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com