بازسازی ساختمان

اجرای رنگ بی بو تا انجام کار

این رنگ در دکوراسیون جز رنگهای سلطنتی محسوب میشود  اجرای رنگ بی بو  که علاوه بر ایجاد آرامش و معنویت نقاشی ساختمان در فرد باعث ایجاد حس شادی و بشاشیت میشود و به همین دلیل بیشتر خانم های مسن و دختران جوان را به خود جلب میکند دکوراسیون بنفش آرامش دهنده محیط را بسیار هنری ، جذاب و خلاق میکند و بعد از یک روز خسته کننده میتوان آرامش را به هدیه بدهد.

سایه هایی از رنگ بنفش که مایل به قرمز و یا آبی باشد نرم و انعطاف پذیر است و با قرار گرفتن در کنار رنگ های دیگر میتواند به عنوان یک رنگ گرم و یا سرد استفاده شود همچنین رنگی مشوق و پر انرژی است که در هر ترکیب رنگی در دکوراسیون منزل جای میگیرد و با اضافه کردن این رنگ به دکوراسیون داخلی خود خواهید دید در میزان جذابیت محیط زندگی چه تغییری ایجاد میشود .

بنفش یکی از لحاظ روانشناسی یک رنگ منحصر بفرد است که هیچ رنگی خاصیت این را برای ما داشته باشد.این رنگ در میان خانم ها و هم برای آقایان طرافداران خود را دارد .

رنگ زرد با بنفش در تضاد کامل قرار میگیرد و در کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ میتوتند اجرای رنگ بی بو نور و روشنایی را به محیط بدهد و آرامشی بی نظیر و خاص ایجاد کند .

دکوراسیون قرمز

رنگی بسیار پر انرژی و گرم است و حس داغی و حرارت را منتقل میکند استفاده بیش از حد آن موجب متشنج شدن محیط میشود بنا براین بهتر است همراه با رنگ های خنثی مثل سفید مشکی و طوسی قرار گیرد تا گرمای دلچسب و مطلوبی داشته باشد .

دکوراسیون قرمز در رستوران و اتاق غذا خوری منزل برای بر انگیختن اشتها بسیار کاربرد دارد اما در فضای نشیمن توصیه نمیود زیرا باعث به وجود آمدن تحرک و هیجان میشود که این موارد از خواستگاه های نشیمن محسوب نمیشوند همچنین استفاده از نور های مخفی قرمز رنگ میتواند اتاق خواب را از کسلی خارج سازد و آرامش مطلوبی را به آن القا کند .

از جمله نکاتی که در این نوع طراحی ها حایز اهمیت است چیدمان باید مطابق با بروزترین اصول طراحی انجام شود و در واقع باید دید فضای قرار داده شده در اختیار ما چقد مطابق از استانداردهای روز دنیا را مطابق با اصول دکوراسیون داخلی دارد .

طرح های موفق در دکوراسیون تجاری معمولا طرح هایی هستند که به صورت مدرن و لوکس طراحی شده اند زیرا در دکوراسیون های تجاری باید تمام اصول زیبایی شناسی استفاده کرد تا خروجی کار دارای چهره ای خاص و منحصر بفرد شود .

طراحی دکوراسیون تجاری که ما برایتان انجام خواهیم داد در برگیرنده ی مصالح و متریالهای مختلف در جهت زیبایی هر چه بیشتر کار اجرای رنگ بی بو است و همواره به این موضوع توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی و یا دکور ویترین میتواند واسطی میان فعالیت داخلی شما و مشتریان خارج از واحد است .

دکوراسیون داخلی تجاری به دو بخش تقسیم میشود . قسمت اول ویترین مغازه است که جهت جذب کردن بینندگان است و قسمت دوم دکوراسیون داخلی مغازه است که موجب میشود مشتریال با فراق خاطر از محصولات دیدن کنند پس در نتیجه ابتدا طرح ویترین انجام میشود و سپس مطابق با المانها و سبک طراحی ویترین دکوراسیون داخلی طراحی میشود که در این زمینه باید علاوه بر زیبایی آسایش مشتریان را نیز در نظر گرفت .

به وجود آوردن فضایی که قابلیت القا کردن حس راحتی را به مشتریان خود داشته باشد برند سازی را آغاز میکند و در ادامه در بر گیرنده ی طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی ویترین مغازه ، رنگ بندی موجود در فضا ، المانهای به کار رفته در طراحی و … است .

بازسازی تجاری به این معناست که کلیه امور نقاشی ساختمان از نوسازی ، مرمت ، طراحی دکوراسیون داخلی در مکان هایی مانند مغازه ها ، فروشگاهها صورت گیرد . به طور میانگین بیشتر فضاهای تجاری هر 3 سال یکبار اجتیاج به نو شدن و بازسازی دارند .
اجرای رنگ بی بو
در اینجا به بررسی چند نمونه از قدمهایی که در این زمینه باید برداشت میپردازیم:

1-رنگ آمیزی اولین قدم در رسیدم به دکوراسیون تجاری خوب است

رنگ آمیزی دارای اهمیت زیادی است زیرا بیشترین تاثیر را برای دیده شدن دکوراسیون تجاری و جذب مشتری میگذارد . رنگ انتخاب اجرای رنگ بی بو شده باید انرژی زیادی را برای تشعشع به محیط داشته باشد و اطمینان را به بیننده القا کند .

2-پوشش دیوارها و کف میتواند در قدم دوم از اهمیت فراوانی برخوردار باشد

دیوار ها پر بیننده ترین بخش در دکوراسیون داخلی هستند چون به طور ناخوداگاه در دیدرس ما قرار میگیرند و همچنین کف پوش نیز میتواند از اجزای پر بیننده به شمار رود پس در نتیجه کف پوشها و دیوار پوشها و انتخاب رنگ ، جنس و متریال مناسب برای آنها میتواند قدم بسیار ارزشمندی در دکوراسیون تجاری ما باشد البته باید این نکته را در نظر بگیریم که همانگونه که این کار علاوه بر اینکه میتواند اوج کار محسوب شود در واقع با انتخاب اشتباه میتواند نقطه ی شکست کار نیز محسوب گردد . رنگ و پوشش کف و دیوارها حتی در دکوراسیون اتاق خواب و یا حتی دکوراسیون اجرای رنگ بی بو اداری تاثیر به سزایی دارد .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com