بازسازی ساختمان

اجرای رنگ آکرولیک با مصالح عالی بازسازی ساختمان

خطراتی جانی که در اسیب پذیری مصالح عالی بازسازی ساختمان وجود دارد میتوان از راههای مختلفی کاهش داد ساختمان را میتوان تخریب یا مقاوم کرد یا طوری اصلاح نمود که نیروهای زلزله وارد بر ساختمان کاهش یابد بیشتر ساختمانها در ایران به علت نوع ساخت از مصالح بنایی و یا حتی ساختمانهایی با اسکلت بتنی و یا فلزی به دلایلی از نظر لرزه پذیری بسیار ضعیف هستند و نیاز به مقاوم سازی دارند بیشترین دلایل نیاز ساختمانها به بهسازی لرزه ای به دلایل زیر میباشد 1- مقاومت 2-سختی 3- شکل پذیری 4-میرایی 5-ضعف های طراحی و ساخت

روشهای بهسازی لرزه ای عبارتند از:

1- استفاده از ورقهای FRP

2- استفاده از ژاکت بتنی برای ستون های فلزی وبتنی

3- استفاده ازنبشی ، تسمه اجرای رنگ آکرولیک فولادی برای مکعبی کردن ستونها و سقف سازه برای مقاوم سازی

4-استفاده از توری های فلزی برای مقاومت برشی مقطع و پاشش بتن روی آن (شاتکریت)

5- استفاده از بادبند فلزی

6-تقویت تیرهای اصلی و فرعی با استفاده از تیرهای جدید فولادی و بتنی و دستک

7-پوشش بتنی جدید برروی سقف های طاق ضربی

8-کارگذاری ورق زیرسری و روسری جدید و لچکی

معمولا ساختمانها نیز پس از گذشت چند سال دچار فرسودگی میشوند ونیاز به بازسازی و نوسازی پیدا میکنند بسته کیفیت طراحی وساخت و مصالح مصرفی طول عمر مفید ساختمان نیز تغییر میکند. هزینه های تعمیر و بازسازی در هر زمانی بسته به قیمت مصالح و دستمزد تمام شده کار محاسبه میگردد البته ناگفته نماند که تورم نیز سهم بسزایی را در قیمت تمام شده کار ایفا میکند در هر حال همیشه قیمت تمام شده نشانه کیفیت بیشتر یا کمتر در ساختمان محسوب نمیشود و کیفیت زمانی محقق میشود که چند عامل زیربا هم متحد اجرای رنگ آکرولیک شوند مثل عوامل فنی ، مصالح با کیفیت و نظارت دقیق همه نقشی مهم و اساسی در انجام یک کار با کیفیت و خوب ایفا میکند امیدواریم با مطالب زیر حداقل راهنمایی برای انجام کار بازسازی را به شما داده باشیم ما(چیدمان سازه هنر) خوشحال میشویم در هر زمان به شما عزیزان مشاوره رایگان برای بازسازی ملکتان را بدهیم ما میتوانیم کلیه عملیات بازسازی ساختمان شما را از صفر تا صد با بهترین کیفیت ساخت و توسط بهترین اکیپ بازسازی به انجام برسانیم .
مراحل بازساری یک پروژه ی جدید

بازسازی ساختمان

1-انتخاب یک پیمانکار خوب 2- بازدید پیمانکار از ملک مورد نظرو برداشت کلی وجزیی از کارهایی که باید انجام شود و نظر کارفرما از کارهایی که باید انجام شود 4-دادن طرحی مناسب از طرف طراح پیمانکار و تایید توسط کارفرما 5-ابلاغ کاروتوافق طرفین برسر قیمت و نوع قرارداد و مدت زمان قرارداد 6-نوشتن قرارداد توسط پیمانکار وامضا طرفین کارفرما و پیمانکار 7- پرداخت پیش پرداخت توسط کارفرما به پیمانکار 8-شروع کار توسط پیمانکار
جزئیات بازسازی

1- پس از تحویل واحد برای بازسازی ،پیمانکارتوسط اکیپ خود شروع به برچیدن شیرالات ساختمان وکلید و پریزها و چراغ ها و کابینت ها ی قدیمی میکند.

2- برای جلوگیری از خطرات احتمالی در حین تخریب فلکه گاز و آب را میبندیم.

3-جاهایی که طبق نقشه باید تخریب شوند را مشخص میکنیم.

4- توسط کارگران ماهر و مجهز، شروع به عملیات تخریب با دقت و طبق نقشه میکنیم.

5- پس از عملیات تخریب کلیه نخاله های موجود را توسط کارگران به خارج از محل برای بارگیری با ماشین های حمل که از قبل اماده کرده ایم بیرون میبریم.

6-پس از مراحل فوق لوله های تاسیسات برقی و مکانیکی را که نیاز به تعمیر و یا بر چیدن دارند با برقکار و تاسیساتی هماهنگ میکنیم و تاسیسات ساختمان را اصلاح میکنیم.

7 –دراین مرحله پس از اجرای تاسیسات ساختمان شروع به چیدن دیوارهای  بازسازی ساختمانجدید و کارگذاری چارچوب درب و پنجره ها میکنیم.

8-پس از تکمیل دیوارها و درب و پنجره ها در صورت بازسازی کلی واحد شروع به سیمانکاری سرویس حمام ودستشویی و آشپزخانه میکنیم (کف و بدنه تا 50 سانتی متر) پس از سیمانکاری و خشک شدن ایزولاسیون سرویس حمام و دستشویی وآشپزخانه کف وبدنه تا ارتفاع سیمانکاری شده را انجام میدهیم.

9-در مرحله بعدی طبق نقشه رابیتس بندی سقف ها را انجام میدهیم وسطح کاررا برای گچکاری اماده میکنیم شاید شما در نظر داشته باشید که سقف منزل ویا حتی دیوارها را از سیستم کناف استفاده کنید که در این صورت میتوان به جای مراحل گچ و خاک و سفید مرحله کناف کاری جایگذین شود مزیتی که کناف نسبت به گچ و خاک دارد سرعت در کار واستفاده از فضاهای خالی بوجود آمده برای عبور لوله های تاسیسات برقی و مکانیکی میباشد.

10-انجام مرحله کاشیکاری حمام و دستشویی و آشپزخانه و سپس سرامیک کف انها و کل واحد ، ممکن است به جای سرامیک کف واحد از پارکت ، کفپوش، اپوکسی ، و یا هر طرحی که در ذهن ویا نقشه دارید را استفاده نمایید بهتر است برای بازسازی ساختمان اجرای پارکت و کفپوش و اپوکسی و…. با استفاده از سیمانکاری سیقلی و موزاییک سطحی صاف برای زیرکار بوجود بیاورید.

11- پس ازانجام مراحل فوق نوبت به مرحله رنگ امیزی واحد میرسد انداختن کلید پریزها و شیرالات سرویس ها و کابینت آشپزخانه اخرین مرحله اتمام کار میباشد امیدواریم که نگارش این متن کمکی هرچند ناچیز برای انهایی مصالح عالی بازسازی ساختمان که میخواهند مراحل بازسازی خانه خود را قدم به قدم در ذهن خود داشته و مدیریت اصولی در ساخت خانه رویایی خود به کار ببندند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com