بازسازی ساختمان

اجرای رنگ آکرولیک در اسرع وقت

در بازسازی و ترمیم ساختمان همیشه باید تمام جوانب کار را بررسی کرد اجرای رنگ آکرولیک و اشتباهات قبلی ساختمان را تکرار نکنیم ، قبل از شروع به بازسازی ساختمان بهتر است موارد واشکالات ساختمان بررسی شود لیست کاملی از اشکالاتی که باید در موقع بازسازی ساختمان رفع شود را یادداشت کنید تا درموقع بازسازی ساختمان از چک لیست خود استفاده و موارد اشکال به دقت اصلاح شود فراموش نکنیم اصلاح موارد را بایستی به صورت مرحله ای اجرا کنیم و به صورت مرحله ای اشکالات را رفع کنیم نکته مهم در مورد تعمیر سرویس های بهداشتی این است.

 

که اگر لوله فاضلاب کاسه توالت فاصله استانداردی از اکس تا لبه دیوار نداشته را در موقع تغییرات لوله کشی فاضلاب اصلاح کنیم در بعضی از سرویس های بهداشتی لوله های فاضلاب طوری اجرا شده است که موقع نصب کاسه فرنگی و یا ایرانی بر به مشکل میخوریم اگرفاصله لوله فاضلاب فرنگی از اکس لوله تا دیوارکم باشد تا حدی میتوان این نقص را با نصب کاسه فرنگی کوچک رفع کرد ولی اگر از حدی این فاصله کمتر باشد هیچ راهی برای رفع اشکال وجود ندارد و بایستی جای لوله را تغییر داد معمولا فاصله اکس لوله تا دیوار 30 سانتی متر در نظر گرفته میشود در کاسه ایرانی هم این مشکلات به وضوح پیدا میشود در بعضی از کاسه ها به علت رعایت نکردن فاصله اکس لوله از دیوار ها موقع نصب کاسه به دلیل فاصله کم در موقع نشستن افراد جا اجرای رنگ آکرولیک خیلی کم و باعث اذیت افراد میشود که این موارد قبل از اجرای ترمیم کاشی و سرامیک و نصب کاسه ها باید رعایت شود و لوله ها باید اصلاح شود.

استخرها شامل سونای خشک، سونای بخار، حوضچه ی آب سرد، جکوزی، سرویس بهداشتی،ورودی، رختکن، دوش ها، استخر شنا و سالن استخر هستند به همین دلیل تاسیسات یکپارچه ای را در فضایی به نام موتور خانه استخر تعبیه می کنند، موتورخانه های استخر دارای تجهیزات زیر می باشند:دیگ بخار، دیگ آب گرم،فیلتر شنی،مبدل حرارتی،منبع کویل دار،سختی گیر،موگیر،پمپ، شیرآلات و اتصالات
تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

اگر استخری که می خواهید سرپوشیده باشد، باید از یک تهویه ی مناسب استفاده شود،درجه حرارت و رطوبت سالن باید مناسب باشد. تجهیزات سرمایشی شامل برج خنک کننده،فن کویل،هواساز، چیلر جذبی و ایر واشر می باشد و اجرای رنگ آکرولیک تجهیزات گرمایشی شامل منبع کویل دار، منبع دوجداره،دیگ چدنی، دیگ فولادی،عایق کاری، مشعل، حوله خشک کن، رادیاتور و دیگ بخار است.

اجرای رنگ آکرولیک
انواع آب بندی استخر
1-سیمان کاری به صورت نرمه یا صیقلی:

تشکیل ملات با سیمان و ماسه بادی و آب و انجام نرمه کشی با ضخامت زیر نیم سانتی متربر روی سطح.
2-آب بندی به صورت دوغابی:

محصول NPS-Z20 را با سیمان مخلوط می کنیم و آن را به صورت دوغابی اجرا می کنیم، بعد به ازای هر یک لیتر NPS-Z20 یک لیتر آب اضافه می کنیم و سیمان و سیلیس آردی یا پودر سنگ الک شده را به آن اضافه می کنیم و به صورت دوغابی با قلموی رنگ کار آب بندی را به صورت دو مرحله ای و با فاصله ی زمانی 12 ساعت انجام می دهیم.
3- استفاده از چسب آب بندی استخر:

چسب آب بندی Z-90 دارای خاصیت صد در صد ضد آب است. این چسب به صورت مایع شیری رنگ است که پس از استفاده کاملا بی رنگ می شود، این چسب قابلیت ترکیب در هر نوع ملات را به راحتی دارد و دمای بین -75 درجه تا 35 درجه سانتی گراد را به راحتی تحمل می کند.
4- رزین آب بندی استخر:

این روش یکی از پرطرفدارترین روش های آب بندی استخر است، در این روش سیمان و بتن با رزین مخلوط می شود که باعث استحکام سیمان و بتن می شود و با بالا بردن تراکم مولکولهای آن ها امکان نفوذ آب را غیر ممکن می سازد. معمولا در این کار از رزین های پلیمری و اکرکی استفاده می شود.
انواع کاشی کاری استخر

کاشی های مرمری یا کریستالی:این نوع کاشی کاری برای کسانی انجام می شود اجرای رنگ آکرولیک که به زیبایی ظاهری استخر بسیار اهمیت می دهند و می خواهند ظاهر استخر آنها متفاوت باشد.

کاشی های سرامیکی: این نوع کاشی ها به صورت تماما لعابدار ساخته می شوند به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و سرما دارند.

چوبی است بسیار سخت به رنگ قهوه ای روشن تا تیره این چوب دارای بافت درشت است و در گذشته در ساختمان سازی کاربرد فراوان داشته و همچنین در ساخت کشتی های تجاری و جنگی متداول بوده است چوبی است نیمه سخت و نیمه سنگین و سنگین که در برابر رطوبت و سایش مقاومت زیادی دارد بهترین نوع چوب برای پارکت و مبلمان ،کتابخانه،میز و صندلی ،تهیه روکش وساخت واگن و کشتی سازی و تیرهای شبکه مخابراتی است.

چوب راش:

چوبی است با درون نامشخص به رنگ کرم مایل به قرمزاست دوایر سالیانه فشرده و در نتیجه در مقاطع طولی در مقطع شعاعی به پر مگس و در مقطع مماسی به دوک معروفند چوبی است نیمه سنگین دارای بافتی ناهمگون و در مبل سازی و ساخت درب و پنجره کاربرد فراوان دارد.

چوب گردو:

چوب گردو دارای بافت ریزبه رنگ خاکستری مایل به قهوی ای تیره و دارای نقش بسیار زیبا و نسبتا چوبی است بادوام و صیقل پذیر و همگن و دارای قابلیت کنده کاری خوب از این چوب بیشتر در کارهای هنری و تزیینی ، تهیه روکش ، ساخت مبلمان و ساخت آلات موسیقی کاربرد دارد .

چوب افرا:

افرا درون نامشخص دارد و دارای رنگ سفید مایل به کرم با درخشندگی کم و بیش صدفی است اجرای رنگ آکرولیک در مقطع مماسی نقوش مواج و در مقطع عرضی دارای نقوش رگه ای ایجاد میکند چوب افرا چوبی است سخت و سنگین ،راست تار سبک و شکننده و مناسب برای صنایع کفپوش و روکش سازی ساخت تخته چند لایه ، پوشش سطوح بزرگ ،دیوارها و رویه میزها ودارای قابلیت مجسمه سازی و و ظریف کاری ، مبلمان سازی میباشد.

چوب توسکا:

توسکا دارای چوبی نرم است و چوبی نیمه سنگین تا سبک است درهنگام پاییزتوسکا سفید رنگ است و لحضاتی پس از برش قرمز متمایل میشود و سپس به رنگ صورتی تغییر پیدا کرده و به همان رنگ باقی میماند توسکا بعد از چوب راش اجرای رنگ آکرولیک بیشترین میزان فروش را در بازار چوب فوشان داراست و معمولا در صنایع روکش سازی کاربرد دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com