بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل با هزینه قسطی نقاشی ساختمان

هنگام رنگ‌آمیزی کابینت «مقدمات کار، بیش از هر چیز اهمیت دارد.» ابتدا درها و کشوها و و ابزار نقاشی ساختمان یراق‌های دیگر داخل کابینت مانند سبدهای سیمی را بیرون بیاورید و سطح مورد‌نظر را به خوبی تمیز کنید. نوع رنگ آستری که به کار می‌برید به این بستگی دارد که جنس کابینت شما از چوب باشد یا لمینت.
اگر کابینت‌ها قبلا رنگ شده باشند، باید ببینید که این رنگ چه بوده است. اهمیت این نکته در این است که اگر رنگ نهایی قبلی دارای پایه روغنی بوده، اکنون برای بتونه‌ کاری و آستری آن هم باید رنگ روغنی به کار ببرید.
پس از زدن رنگ آستری مناسب، دو یا سه دست از رنگ مورد‌نظر خود را به سطوح بزنید تا مطمئن شوید که رنگ کابینت‌ها در مقابل استفاده هر روزه دوام خواهد یافت. طبعا هرچه تعداد لایه‌های رنگ بیشتر باشد، دوام آن هم بیشتر خواهد شد. به گفته هیرش، «یک لایه رنگ پس از خشک شدن تنها به ضخامت یک دستمال کاغذی خواهد بود». سانتوس پیشنهاد می‌کند که برای نتیجه بهتر، رنگ را با غلطک ابری به کابینت بزنید، سپس با یک قلم مو رنگ را پخش کرده و لایه‌ای یکنواخت ایجاد کنید.
مواد افزودنی دکوراتیو که به تازگی به رنگ‌ها اضافه می‌شوند نیز می‌توانند امکانات جالبی برای رنگ آمیزی منزل شما ایجاد کنند. برای مثال افزودن ماده‌ای که موجب ترک خوردن رنگ می‌شود به رنگ قرمز و زدن لایه نهایی قرمز بر روی رنگ پایه خاکستری، جلوه زیبایی ایجاد می‌کند؛ زیرا ترک‌های ایجاد شده در رنگ قرمز موجب می‌شوند تا رنگ خاکستری زیری نمایان شده و کابینت‌های قدیمی جلوه تازه‌ای پیدا کنند.
شومینه هم رنگ می‌شود
ابتدا باید آجرها را کاملا تمیز کنید. برای این کار از یک برس سیمی و یک ماده شوینده بدون کف دارای تری‌سودیوم فسفات (TSP) استفاده کنید تا دوده‌ها و تیرگی‌ها به خوبی پاک شوند. سانتوس توصیه می‌کند که نقاشی ساختمان پس از این تمیزکاری کامل، دست نگه دارید و شومینه را یک مرتبه دیگر از نظر بگذرانید. شاید تنها چیزی که برای زیبا شدن نیاز داشته، تمیز شدن بوده است و شما دیگر تمایلی به رنگ کردن آن نداشته باشید.
در غیر این صورت، پس از این که آجرها تمیز و خشک شدند، یک دست رنگ آستری به آنها بزنید. هیرش رنگ آستری با مواد پوشاننده لکه را توصیه می‌کند تا هر لکه دوده را نیز بپوشاند. هنگام انتخاب رنگ توجه کنید که هرقدر براقی‌ رنگ بیشتر  نقاشی ساختمان باشد، بیشتر در مقابل دوده مقاومت می‌کند. سانتوس رنگ‌های پر جلا یا نیمه‌ براق را توصیه می‌کند. برای رنگ‌آمیزی قطعات فلزی می‌توانید از رنگ‌های مقاوم در برابر حرارت نیز استفاده کنید؛ اما فراموش نکنید که به هیچ‌ وجه داخل شومینه را رنگ نکنید.
نقاشی ساختمان

نقاش ساختمان:

داشتن یک قسطی نقاشی ساختمان با تجربه ومتخصص وآموزش دیده زیر نظر مهندسین رنگ ودکوراسیون ، در انتخاب رنگ مناسب نسبت به محل کار ومنزل …به  شما کمک می کند،تا از نقاشی ساختمان لذت ببرید.

گروه بازسازی ساختمان نوساخت با بهره گیری از کادری مجرب، انواع نقاشی روغنی – نقاشی بلکا – نقاشی مولتی کالر و … را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد بازدید رایگان – مشاوره رایگان – ارسال آلبوم – کاتالوگ کیفیت مطلوب – خدمات متمایز – قیمت رنگ آمیزی منزل مناسب هدف مـــا ضــــــــــایـــت شـمــاســــــــت

گروه بازسازی ساختمان نوساخت آماده اعزام نقاشی ساختمان حرفه ای به صورت روزمزدی وپیمانکاری در تمام نقاط کشور می باشد.

گروه بازسازی ساختمان نوساخت  با اکیپ های تخصصی در رنگ آمیزی ساختمانی وصنعتی و  آمادگی خود را جهت ، قسطی نقاشی ساختمان ،بلکا ، پتینه ، کنیتکس ، مولتی کالر، اپوکسی یا پلی ارتان ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های آنتی باکتریال ، رنگ محیط های آبی و استخر، و آماده عقد قرار داد با نقاشی ساختمان ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهت رنگ آمیزی می باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com