بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل در نگاه کلی نقاشی ساختمان

امروزه پیشرفت و گسترده شدن نیاز جامعه و بشر به کلی نقاشی ساختمان و مسکن واستفاده از تکنیک های ساخت رنگ آمیزی منزل  و ساز از جمله سبک سازی ساختمان به طور گسترده ای در حال گسترش می باشد ، وقوع زلزله در سال های متوالی موجب بروز خسارت های جانی و مالی زیاد می شود و از آنجاییکه بیشتر منطق ایران جزء نواحی زلزله خیز می باشد احداث ساختمان های سبک و مقاوم در برابر زلزله و سبک سازی ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است .از این رو مهندسین و متخصصین با بکارگیری از تکنیک سبک سازی ساختمان به دنبال بررسی و ارائه سیستم ایمن و اقتصادی برای مقابله با نیروهای ناشی از زلزله هستند همچنین با بررسی دقیقتر سازه های موجود در مناطق روستایی و شهری و ترویج راه کارهای اساسی از جمله سبک سازی ساختمان با استفاده از امکانات اقلیمی هر منطقه (مانند کاربرد چوب در سازه های مناطق شمالی) تشویق می کند این روش باعث ایجاد تضمین کیفیت ساختمان و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان در حین بهره برداری می گردد.

اما آیا این ایده درست است؟ یعنی به عنوان مثال تعمیر یک وسیله برقی برای شخصی نقاشی ساختمان که هیچ تخصصی ندارد و شخصی که متخصص این امر است به یک قیمت تمام می شود؟ مسلما جواب خیر می باشد چرا که شخصی که متخصص می باشد خیلی سریع با پی بردن به مشکل و خرید قطعات مناسب و کارآمد وسیله را تعمیر خواهد نمود اما شخصی که تخصص و تجربه ندارد ابتدا وسیله را باز نموده و بررسی می نماید و ممکن است میان این بررسی به قسمت های دیگر وسیله نیز آسیب برساند و در نهایت موفق به تعمیر نمی شود و باید به دست متخصص سپرده شود و یا این که به گونه ای تعمیر می شود که هزینه آن شاید از خرید یک وسیله جدید بیشتر شود. این مثالی ملموس راجع به سپردن کار به کاردان می باشد. در همه زمینه های کاری تقریبا این مثال صادق است. در بازسازی و یا دکوراسیون داخلی منزل نیز همین حکایت حکمفرماست چرا که افراد بسیاری با استناد به مشاهده ساخت کلی نقاشی ساختمان و ساز زیادی که در اطرافشان انجام می شود، حس داشتن تخصص را پیدا نموده و خود شخصا اقدام می نمایند و در اکثر موارد پروژه تمام شده مورد رضایت خود و خانواده شان قرار نمی گیرد و گاهی هم خسارت هایی به بار می آید که جبران آن ها بسیار هزینه بر می باشد.

نقاشی ساختمان

موارد بسیاری دیده شده که افراد به صورت شخصی اقدام به اجرای دکوراسیون منزل نموده اند و با تخریب قسمت هایی رنگ آمیزی منزل از منزل باعث خرابی دیگر نقاط شده اند و یا از متریال هایی استفاده نموده اند که هیچ هارمونی با هم نداشته اند نقاشی ساختمان و کار تمام شده بسیار بی کیفیت شده است. توصیه ما به همه افراد در همه زمینه ها خصوصا دکوراسیون دخلی و بازسازی این است که حتما با یک شرکت متخصص مشاوره نموده و یا کار را به شرکت های متخصص دکوراسیون داخلی بسپارید و این نکته مهم را هیچ گاه فراموش نکنیم که همیشه پس از سپردن کار به شرکت تمامی هماهنگی های لازم را انجام داده و در حین کار تا آنجایی که ممکن است نظرتان را تغییر ندهید چرا که این کار می تواند همه برنامه ریزی ها را بر هم زده و موجب تاخیر در روند کار شود. پس این چنین می توان نتیجه گیری کرد که در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل بایستی با متخصصین مشاوره نموده و حتی المقدور کار را به شرکت های معتبر و متخصص بسپارید تا کار تمام شده با طراحی اولیه شما منطبق باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com