بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل در اسرع وقت رنگ نما

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

ساختمانهایی که نورپردازی داخل ساختمان آنها به صورت حرفه ای و با رنگ نما طراحی انجام یافته ، آمیزی می تواند زیباتر، شاخص ترو با بهینه سازی مصرف انرژی همراه باشد .در نورپردازی داخل ساختمان از سیستم ال.ای.دی بهره گرفته می شود که در مقایسه با لامپهای کم مصرف و لامپهای رشته ای کیفیت نور بیشتر ، عمر طولانی ، و مصرف بسیار بسیار پایین تری و هزینه تعمیر ونگهداری کمتری دارد.در نورپردازی داخل ساختمان به شیوه مدرن هزینه اولیه تهیه لوازم نورپردازی اندک و بالاتر از لامپهای رشته ای و سیستمهای سنتی نورپردازی داخل ساختمان می باشد ولی در مقابل در بازه زمانی مشخص به علت کاهش چشمگیر هزینه مصرف برق و عمر طولانی محصولات و عدم اتلاف انرژی به صورت انرژی گرمایی باعث بازگشت سرمایه می گردد که این امر به راحتی قابل محاسبه می باشد .

علاوه بر مزایای ذکر شده زیبایی و چشم نوازی در نورپردازی ساختمان به شیوه مدرن قابل قیاس با سیستمهای نورپردازی داخل ساختمان سنتی نمی باشد .امروزه نور و نورپردازی داخل ساختمان تاثیر بسزایی در زندگی انسانها دارد با پیشرفت علم از ابتدا تا کنون و با طی کردن مراحل زیادی در زمینه نور و تکنیک های نورپردازی داخل ساختمان ، بشر توانست به پیشرفت چشمگیری با بازدهی بالا تا کنون برسد. امروزه استفاده از روش های کاربردی و کلیدی در نورپردازی داخل ساختمان تاثیر زیادی در بوجود آوردن حس نشاط و شادابی ، موفقیت ، و افزایش سطح کارایی انسان در زندگی آنها رنگ نما داشته است . به همین دلیل، در دنیای امروز دانشنمدان و متخصصین تصمیم گرفتند تا موضوع نورپردازی را به عنوان یک رنگ آمیزی منزل رشته ی مهم و کاربردی در جهان مطرح نمایند.

در تمام شرکت های متخصص در زمینه نورپردازی داخل ساختمان در سطح جهان برای بالا بردن سطح کیفیت کار و افزایش بهره وری انسان ، هزینه های هنگفتی برای تولید لوازم و تجهیزات نورپردازی صرف می شود. امروزه در نوسازی ساختمان و بازسازی ساختمان ، استفاده از تکنیک نورپردازی داخل ساختمان بسیار کارآمد می باشد. به وسیله ی نور می توان تمام اجسام را مشاهده کرد که می تواند جلوه ی زیبایی به نمای داخلی و خارجی ساختمان دهد، نور کافی و مناسب می تواند در طول شبانه روز موجب کاهش حس ابهام و هراس در انسان می شود.

رنگ نما

رنگ‌ سبز از جمله رنگ‌هایی است که در جهان بیش از بقیه‌ رنگ‌ها دیده می‌شود. رنگ سبز حالت آرام بخشی دارد و به عنوان سمبل شفقت و مهربانی و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار می‌رود. رنگ سبز روشن که به طیف نوری آبی نزدیک‌تر است، در بسیاری از درمان‌ها مفید واقع می‌شود و بهترین رنگ برای درمان دردها محسوب می‌شود. کارشناسان مسائل اجتماعی معتقدند که اگر جامعه‌ای بیشتر به این رنگ گرایش داشته باشد، از آرامش و ثبات بهتری برخوردار است. در نقاشی ساختمان استفاده برای نمای ساختمان برای در و پنجره‌ها یا سقف‌های شیروانی رنگ سبز توصیه می شود.

تا در زمان نقاشی یک سطح سفید، کاملا از پوشیده شدن تمام سطح از رنگ مطمئن شوند.
به گفته سانتوس اگر سقف منزل شما بافت رنگ نما دارد، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد رنگ بیشتری نیاز خواهید داشت. او پیشنهاد می‌کند که برای چنین سقفی از غلطک ابری استفاده کنید تا پوشش یکنواخت‌ تری داشته باشید: «به این ترتیب شما با صرف انرژی کمتر، رنگ بیشتری به سطح مورد‌نظر خواهید زد.»
دومین قدم: در‌ها چگونه رنگ می‌شوند؟
هرچند بیشتر معمول است که قبل از رنگ‌آمیزی یک در، آن را از چهارچوب خارج کنند؛ می‌توان آن را در جای خود هم رنگ کرد. به این ترتیب شما می‌توانید تمام اطراف آن را یکباره رنگ کنید و نیازی به نصب مجدد آن هم نخواهد بود. اما قبل از شروع کار باید دستگیره‌ها و قسمت‌های فلزی دیگر مانند ذره‌بین، جای کلید و.. را از در جدا کنید و لولاها را با یک ماده مناسب مانند دو- سه لایه چسب میسکیت (چسبی با پایه آمونیاک که رنگ نما با قلم موی نقاشی روی محل مورد‌نظر مالیده شده، پس از خشک شدن حالت لاستیکی پیدا کرده و می‌توان آن را پس از اتمام کار به راحتی از محل جدا نمود) بپوشانید. سپس از یک بتونه و آستری با پایه روغنی استفاده کنید تا رویه اولیه در را کاملا بپوشاند، سپس حداقل دو دست رنگ براق یا نیمه براق به در بزنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com