بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی منزل با کیفیت برتر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن جمعیت و کمبود انرژی تنها ،استفاده از رنگ آمیزی منزل سیستم های صنعتی ، بهترین را برای ساختن یک ساختمان می باشد . یکی از سیستم های نوین که از حدود ۵۰ سال پیش تا حالا پیشرفت های قابل ملاحظه نموده است درای وال میباشد. درای وال به معنی دیوار خشک بوده و از آمریکا و اتریش آغاز به فعالیت نموده و امروزه نقش مهم و بسزایی در ساخت و ساز در سراسر دنیا دارد. امروزه استفاده از درای وال در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا-ژاپن-آلمان-استرلیا-کره-چین-انگلستان-هلند کاربرد فراوانی دارد

رنگ آمیزی منزل

در ایران نیز تکنولوژی استفاده از درای وال توسط شرکت کناف آلمان و شرکت گچ صدف سالها پیش(حدود ۴۰ سال) آورده شده است ولی متاسفانه به دلیل عدم آشنایی مهندسین ما و بالا بودن منابع انرژی و ارزان بودن مصالح و عدم کارایی این سیستم ها در فرهنگ سنتی ( مشکلات درای وال در ایران) نتوانسته است جای خود را در بازار باز نماید .اما در چند سال اخیر با توجه به اهمیت انرژی و روی آوری فرهنگ ساخت به سمت فرهنگ غرب و گران شدن بیش از حد مصالح، استفاده از این دیوار ها در ایران بسیار معمول گشته است.

درای وال در معنای فارسی به دیوار خشک گفته می شود ، در ساخت درای وال (دیوار خشک کناف) از هیچگونه مصالحی مانند سیمان و گچ استفاده نمی شود .از درای وال(دیوار خشک کناف) برای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان به بخش های مختلف استفاده می شود ، ساختار درای وال(دیوار خشک) از قابهای سبک فولادی تشکیل شده که با مقاطع U , C می باشند ، که در یک یا چند لایه از آن ، صفحات روکش دار گچی به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند و همچنین از نوار و بتونه مخصوص برای جلوگیری از درزهای میانی آن استفاده می شود و رنگ آمیزی منزل سطحی همگون و یکدست حاصل می شود این صفحات را می توان با رنگ و پوشش های دیگر نیز پوشش داد فضای خالی دیوار کاذب قابل استفاده جهت عایق های حرارتی و صوتی و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و دسترسی آسان به آنها می باشد. عایق ها میان لایه های پنل گچی قرار می گیرند.

چرا که بدون داشتن طرح و ایده، شما چندین آیتم و متریال را در کنار هم به کار می برید و پس از اتمام کار ممکن است هیچکدام از آن ها با یکدیگر همخوانی و هارمونی لازم را نداشته باشند و زمانی شما متوجه خواهید شد که دیگر دیر شده است. به همین دلیل سعی کنید قبل از اجرای دکوراسیون منزل و یا هر محیط دیگر یک طراحی از فضای مورد نظر داشته باشید. پس از طراحی یک فضا نوبت آن است که مشاوره های لازم را نسبت به خرید متریال هایی همچون کاغذ دیواری، پارکت لمینت، کفپوش و … با متخصصین این امر داشته باشید. پس از مشاوره و یافتن انتخاب های مناسب رنگ آمیزی منزل اقدام به خرید نموده و نکته هایی را که در مشاوره به آن ها دست یافتید حتما در خریدتان استفاده کنید. از نصاب های مجرب و کارکشته در نصب متریال های دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید. گاهی اوقات به دلیل کمی ارزانتر بودن قیمت یک نصاب، کیفیت تمام شده کار خود را زیر سوال نبرید! هیچ ارزانی و گرانی بی دلیل نیست!

در پایان می توان این گونه جمع بندی نمود که مراحل لازم جهت پیاده سازی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و یا هر فضای دیگر به شرح ذیل می باشد:

1- داشتن طرح و ایده اولیه

2- دریافت مشاوره از شرکت های تخصصی دکوراسیون داخلی

3- جستجو و تحقیق راجع به متریال های مورد نیاز

4- خرید متریال ها

5- نصب متریال ها توسط یک رنگ آمیزی منزل نصاب مجرب

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com