بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان زیر نگاه مشتری نقاشی ساختمان

نوعی سنگ است که در نمای ساختمان کاربرد مشتری نقاشی ساختمان زیادی دارد. تراورتن (به انگلیسی: Travertine)، نوعی سنگ آهک متخلخل است که از دسته سنگ‌های تزیینی به شمار می‌رود. این سنگ بجا مانده از رسوبات آب‌های معدنی غارها یا چشمه‌های آب گرم یا از رسوب کف دریاها و رودخانه‌ها است که به صورت پهنه‌های نسبتا وسیع دیده می‌شوند.

شکل ظاهری: تراورتن دارای رنگ‌های متنوع و بافت نواری شکل است که در اثر حضور ترکیبات آهن، کلسیم و دیگر ناخالصی‌ها ایجاد شده‌است. این سنگ در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای، قرمز، لیمویی، خاکستری، سیاه و سفید قابل تولید است. تراورتن به علت داشتن حفرات، خاصیت عایق حرارتی و صوتی دارد. سنگ تراورتن از مقاومت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. این سنگ را می‌توان به ۲ شکل موج دار و بدون موج برش داد. تراورتن دارای سوراخ‌ها و حفراتی است که بایستی در هنگام فراوری سطح آن پر شود. وجود حفره در تراورتن باعث می‌شود در هنگام نصب سنگ، ملات سیمانی داخل این حفرات نفوذ کرده و از سقوط سنگ جلوگیری کند.

آجر در فرهنگ ما ایرانیان جدا از ظاهر بسیار خوشایند و زیبا که از هزاره های گذشته در مشخصه معماری ایران تعیین کننده بوده است، مفاهیمی دلنشین را به همراه خود آورده است.امروزه حتی در مدرنترین شیوه های معماری، آجر کاربرد ویژه ای دارد نقاشی ساختمان و اهمیت آن به اثبات رسیده است.
مقاومت، دوام،نفوذ ناپذیری، پایداری ابعادی و زیبایی آجر موجب گسترش استفاده از آن به عنوان یکی از مصالح اصلی مناسب تشخیص داده شده است.

نمای آجری ساختمان زیبایی ودلپذیرشدن جلوه ظاهری و بیرونی ساختمان و در نهایت دورنما ومنظره مناسب برای ساختمان ما می باشد نمای آجری در ساختمان نقش یک عایق حرارتی و برودتی را بازی می کند که هم ازهدر رفتن انرژی تولیدی سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ممانعت می کند و هم می تواند بر حسب جنس و رنگ و میزان سطحی که دارد باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان شود و عکس همین عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشیدی و گرم شدن ساختمان باعث  شود.
همانگونه که قبلا گفته شد مهم ترین بخش استفاده از آجردرساختمان اجرای نماهای آجری است برای طراحی نماهای آجری به علت قابلیت های شگفت آور وهچنین تنوع رنگ و بافت آن الگوهای متنوع وبی شماری قابل طراحی و اجرا هستند که هر یک جلوه خاصی به ساختمان خواهند داد با استفاده از زمینه طراحی نماهای آجری ابتدا الگوی مادر تنظیم می شود سپس شکل آجرچینی در طول دیوار به دست می آید الگو بر اساس طول یک کله و یک راسته آجر به علاوه دو عرض بند کشی در طول و در عرض بر اساس یک عرض آجر به علاوه یک عرض بند کشی تنظیم می گردد لازم است در طراحی نقاشی ساختمان نماهای آجری به نحوی پیش بینی لازم به عمل آید که نیاز به قطعات کوچکتر آجر یا آجرنیمه نباشد.
نقش بند کشی پذیرش انبساط و انقباض سطحی وموضعی وتوزیع یکنواخت در نمای ساختمان است علاوه بر ان بندکشی باید مانع داخل شدن آب و نفوذ رطوبت به قشر های داخلی دیوار ها وسایر قسمت های ساختمان گردد از این رو ملات بندکشی باید ریز دانه و پر مایعه بوده و ازتراکم کافی برخوردار باشد بندکشی به عنوان کارنهایی باید جذابیت نما ومنظر راتکمیل نماید عمق بندکشی برای نماهای آجری برابر 15میلیمتر است که باید قبلا محل اجرای بندکشی با برس تمیز گردد و پیش از شروع محل کار مرطوب وآب پاشی شود.

نقاشی ساختمان

پنجره دو جدارهپنجره ها از مهمترین اجزای ساختمان هستند. پنجره دو جداره یکی از انواع این پنجره است که انواع موارد در آن بهینه سازی شده است.

به طور کلی پنجره تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشد و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره به محیط بیرونی دسترسی داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبی بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود نقاشی ساختمان و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود.

از نظر میزان مصرف انرژی پنجره ای که مقاومت حرارتی آن بیشتر باشد مناسبتر است و بطور کمی میزان مقاومت حرارتی  پنجره به عوامل زیر بستگی دارد
1- نوع شیشه مورد استفاده (شیشه، پلاستیک، شیشه های با ضریب صدور انرژی پایین و شیشه های هوشمند)
2- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره (شیشه تک جداره، دو جداره و . . .)
3- ضخامت لایه هوایی ایجاد شده بین دو شیشه
4- مقاومت حرارتی یا ضریب هدایتی قاب پنجره
5- درزبندی و هوابندی در هنگام نصب
هر یک از پارامترهای فوق نیز وابسته به مواد تشکیل دهنده، پنجره و کیفیت ساخت آن می باشد.

گروه مهندسان ایران مفتخر است در صنعت تولید درب و مشتری نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان پنجره یو پی وی سی (UPVC)  دو جداره با سابقه درخشان 10 ساله از پیشگامان این امردر کشور می باشد.
برخی از پروژه های انجام شده:
پالایشگاه گاز بهبهان
پالایشگاه شازند اراک
کارخانه نستله واترز فرانسه در ایران
کلیه پروژه های دانشگاه شهید بهشتی
بیمارستان شفا خرم آباد
بانک پاسارگاد نیاوران
کارخانه DCG در جزیره قشم
و هزاران واحد مسکونی.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com