بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان تا انجام کار

سازگار کردن خانه با نیازها و ریتمهای گوناگون زندگی اهمیت فراوانی رنگ آمیزی آپارتمان  دارد.استفاده از رنگ، نور، مبلمان و سازمان دهی فضا باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.این عوامل به همراه عوامل دیگر امکان استفاده بیشتر از تمام گوشه های خانه یا آپارتمان را فراهم کرده و راه حلهای ابتکاری و موفق برای زیبا نشان دادن فضاهای کوچک را به شما نشان خواهدداد.

دکوراسیون داخلی منزل شامل دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن، دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون آشپزخانه حمام و دستشویی، دکور اتاق کودک و…

دکوراسیون داخلی مغازه ، طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی فروشگاه و …

طراحی و اجرای انواع طراحی داخلی و خارجی منازل و همچنین دیزاین داخلی مغازه ها و فروشگاه ها متناسب با سلیقه مشتری و استانداردهای روز انجام می شود.

– طراحیهای سنتی ، مدرن، پست مدرن برای فضاهای مختلف منزل مانند آشپزخانه ، رنگ آمیزی آپارتمان هال و پذیرایی و نشیمن ، سرویسهای بهداشتی و حمام

– طراحی و اجرای استخر، سونا و جکوزی با تکنیک های روز، همراه با نورپردازی و طراحی محوطه آنها  با توجه به سلیقه شما

سیستم گرمایش از کف (گرمایش کفی) ، ( سیستم گرمایشی تابشی ) تکنولوژی جدیدی می باشد که در چند دهه اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است.این سیستم امروزه در تمام جهان به سایر سیستم های گرمایشی مانند رادیاتور و یافن کویل، در خانه های مسکونی ، کارخانه ها و سوله های صنعتی و کشاورزی و دامداری ترجیح داده می شود.در بحث هزینه و اجراء سیستم گرمایش از کف (گرمایش کفی) بسیار رنگ آمیزی آپارتمان اقتصادی تر از سایر سیستم های گرمایشی موجود است و دلایل بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند تا از این روش گرمایی استفاده نمائیم.این دلایل عبارتند از:

طراحی و اجرای آب نما، لوله کشی گرمایش از کف (گرمایش کفی) برای منزل ونیز چمن کاری در زمستان – توزیع یکنواخت گرما در تمام فضای ساختمان- عملکرد در دمای پائین موتور خانه ای ( در حدود 50-35 درجه سانتیگراد ) – عدم احساس حرکت جریان هوای گرم – دمای ثابت تا ارتفاع 2 متر از سطح زمین – داشتن فضای بیشتر در اتاقها – عدم گردش ذرات و دوده در فضا – عدم ایجاد رطوبت در دیوارها-25 الی 30 درصد صرفه جویی در هزینه مصرف انرژی به دلایل

1) سطح تابشی بسیار بزرگ ( به اندازه ساخت فضای مورد گرمایش)

2) دمای پائین آب در حال گردش ( بین 35 تا 50 درجه سانتی گراد)

3) تبادل کم دما بین کف و دیوارهای سرد

طراح می بایست ورای مقررات و استانداردها و براساس تجربه و شواهد تجربی عمل نمایید.

در زیر برخی از استاندارهایی که مرتبط به پارکت و لمینیت های پارس دکور می باشد بررسی می شود

استانداردAC(یک معیار سنجش کیفیت پارکت و لمینت می باشد)وبا دستگاهی به نام تستACاندازه گیری می شود.

که البته هر لمینیت برای اثبات لایه مقاومتی خودداری یک بروشور می باشد که غیر از چین که اکثرا قابل قابل اعتماد است.ضمنا مصرف کننده محترم می بایست از فروشگاه هاو عاملیت ها یا نمایندگان شرکت پارس دکور در سطح کشور خرید نمایند رنگ آمیزی آپارتمان و صحت آنها را از دفتر مرکزی استعلام نمایند.

چون برخی از عاملین و نمایندگان قدیمی به علل مختلف دیگر عامل یا نمایند این شرکت نیستند و عاملیت و نمایندگی شرکت پارس دکور در آن شهر یا استان به فرد دیگری واگذار شده است.

استاندار AC1 :

لمینت ها با این استانداردها برای مصارف خانگی با تردد پایین طراحی شده اند و مناسب اتاق خواب هستند.اثر وزن مبلمان در این لمینیت ها دیده خواهد شد. عمر این این پارکت لمینیت ها نزدیک به پنج سال است.

استاندارد AC2:

این لمینیت ها نیز برای مصارف خانگی تولید می شوند لکن برای مکان های با تردد بالا مانند پذیرایی مناسب می باشند. و اثر وزن مبلمان در این لمینیت ها دیده خواهد شد.عمر این پارکت لمینیت ها نزدیک به پنج سال است.

استانداردAC3:

این لمینیت ها مناسب مکان ها با تردد بالا هستند و میتوان از آنها در رنگ آمیزی آپارتمان ورودی ها ،راهرو ها و اماکن تجاری کم تردد استفاده نمود.اثر وزن مبلمان در این لمینیت ها نباید بماند. عمر این پارکت لمینیت ها با نگهداری مناسب بیش از ده سال است.
رنگ آمیزی آپارتمان
استاندارد AC4:

این لمینیت ها مناسب مغازه ها و اماکن تجاری کم تردد هستند و از دوام بالای برخوردار می باشند و اثرات وزن مبلمان در آنها دیده نخواهد شد.این لمینیت ها برای ادارات کوچک و فروشگاه ههای کوچک مناسب هستند.عمر این پارکت لمینیت ها نزدیک به 20سال است.

استاندارد AC5 :

این لمینیت ها دارای بالاترین درجه دوام می باشند و برای اماکن تجاری پر تردد مانند فروشگاه های زنجیره ای مناسب هستند و اثرات وزن مبلمان در آنها دیده نخواهد شد.

استفاده از استاندارد AC1 و AC2 پیشنهاد نمی شود. پیشنهاد شرکت پارس دکور استفاده از پارکت لمینیت های با استانداردهایAC3 و AC4 است که دوام بالایی دارند و حاکی از کیفیت و توان تولید کننده آنها نیز است . اگر پارکت لیمینیت فاقد این استاندارها بود هرگز آنها را خریداری نکنید.

تمامی پارکت لمینیت های شرکت پارس دکور AC3 ویا AC4 می باشد و داری 10سال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کف پوش و لمینیت

از دیرباز محصولات و مصنوعات چوبی در سراسر جهان علاقه مندان بسیار به ویژه در صنعت مبلمان و دکوارسیون داخلی داشته است، یکی از محصولات چوبی که به دلیل زیبایی ،دوام ،مقاومت های مکانیکی و ویژگی هایی همچون مقاومت بسیار در برابر هدایت گرمایی،هدایت صوتی و هدایت الکتریکی در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته ،کفپوش لمینیت است.توسعه و رشد سریع تولید و مصرف کفپوش های لمینیت در جهان به گونه ای بوده که در بین سایر محصولات چوبی بیشترین رشد را داشته و به عنوان یک پدیده جدید رنگ آمیزی آپارتمان در این صنعت و موتور محرک صنایع”ام ای اف” جهان به شمار می رود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com