بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان با مصالح عالی پتینه

راحت ترین شیوه کندن کاغذ دیواری، پاشیدن آب بر مصالح روی پتینه آن است. آب از درون منافذ کاغذ دیواری به چسب پشت آن وارد میشود و آن را از بین می‌برد. با از بین رفتن قدرت چسبندگی چسب پشت کاغذ دیواری، به آسانی می شود کاغذ دیواری را از دیوار جدا نمود. البته کاغذ دیواری‌هایی که به این شیوه به راحتی از دیوار جدا می‌شوند باید به اصطلاح قابلیت جدا شدن (Peelable) داشته باشند که بیشتر کاغذ دیواری‌های مدرن این خصوصیت را دارا هستند.
مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مخصوص کندن کاغذ دیواری را می‌توان از فروشگاه‌های رنگ و ابزار فروشی ها تهیه نمود. برای جدا کردن کاغذ دیواری باید ابتدا ماده شیمیایی را که معمولا به صورت پودر است در مقداری آب ولرم و سرکه حل نمود و سپس محلول بدست آمده را با استفاده از اسپری بر روی دیوار پاشید. بعد از آنکه محلول بدست آمده چسب دیوار را در خود حل کرد، لبه‌های کاغذ دیواری به راحتی با پتینه کمک کاردک یا چاقو کنده می‌شود.
بخار آب

ماده دیگری که برای حل کردن چسب کاغذ دیواری و جدا کردن کاغذ دیواری از دیوار استفاده می‌شود، بخار آب است. به این جهت از دستگاه بخارکننده چسب کاغذ دیواری استفاده می‌گردد. دستگاه شامل یک منبع آب است و با روشن کردن، آب درون آن بخار می‌شود و می‌شود با دسته مخزن بخار را بر روی کاغذ دیواری بپاشید. بخار آب چسب پشت کاغذ دیواری را از بین می برد و به کاغذ دیواری اجازه می‌دهد تا به راحتی از دیوار جدا شود. در استفاده از بخار آب باید دقت کافی به عمل بیاید تا به پوشش خشک دیوار زیر کاغذ دیواری آسیب نبیند.

در نصب کاغذ دیواری در هر جایی که به درگاه یا پنجره می رسید آن را تکمیل نمایید ، پس از آن رنگ آمیزی آپارتمان سراغ دیوار بعد بروید نواری را مجاور در یا پنجره به گونه ای بچسبانید که کمی از دیوار روی چهارچوب قرار بگیرد و بعد کاغذ را روی دیوار کناری چهارچوب تا نمایید و با تیغ ببرید ، پس از آن به همان ترتیب به کناره بالایی و در مورد پنجره به کناره های بالایی و انتهایی بپردازید برای اینکه بتوانید زاویه ها را هم اجرا کنید همچنان که به کنج دیوار نزدیک می شوید فاصله لبه آخرین کاغذ چسبانده شده را تا زاویه ی دیوار اندازه گیری کرده و نوار بعدی را 12 میلیمتر بیشتر ببرید و این اضافه روی اضافه نوار قبل بنشیند و دقیقآ در وسط زاویه این اضافات برهم افتاده را برش دهید بعد هر لبه را کمی باز نمائید تا اضافه ها بریده شده را بتوان کند .

در پایان روی نواری را که به این شکل پدید آمده است غلتک لاستیکی بکشید ، این کلیاتی در مورد طریقه نصب کاغذ دیواری در دریچه ها و زوایا می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاغذ دیواری شرکت پارس دکور مراجعه نمائید پتینه و یا با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید .

مطالب مرتبط با موضوع مقاله

-نکاتی درباره نصب کاغذ دیواری

-آماده کردن دیوار برای نصب کاغذ دیواری

-چسب کاغذ دیواری

-نصب کاغذ دیواری

-چسباندن کاغذ دیواری

-اجرای کاغذ دیواری

جهت چسباندن کاغذ دیواری لازم است بدانیم که چگونه باید زیر سازی کنیم و از چسب کاغذ دیواری استفاده کنیم با سایت پارس دکور همراه باشید تا نحوه زیر سازی و نحوه آماده سازی چسب را در مقالات بعدی مطالعه نمائید.

طراحی ساختمان (داخلی و خارجی) و روش های رفع نیازهای معلولان ،این قانون راهنمایی هایی خوبی درباره طراحی و اجرای ساختمان های مسکونی-اداری-تجاری-اقامتی –پذیرایی ارائه می کند.این سند جامع است و محل هایی مثل پارکینگ خودرو،گاراژها-کافی شاپ ها_هتل ها و مسیرهای دسترسی به اطراف ساختمان –ورودی و درون ساختمان های جدید و معلول رو را پوشش می دهد.

وکف های داخلی و خصوصیات لازم آنها در ساختمان ها،راهرو ها،پله ها،رمپ ها ، آسانسورها و سطوح صاف بیان می شوند.

استانداردهای دیگر زیادی در باره ی انواع کف ها و کف سازی ها ،اندازه گیری خصوصیات ، تمیز کردن و نگهداری آنها وجود دارد.
پتینه
مسائل طراحی کف ها:

کف پخش مکمل هر ساختمان است و با توجه به جذابیت ظاهری و یک خصوصیات کاربردی انتخاب می شودطیف گسترده ای از انواع پوشش ها با ویژگی های مختلف موجود است .بسیاری از این خصوصیات مخصوصا اصطحکاک ،سختی و پتینه مسطح بودن _تاثیری مهمی روی ایمنی دارند.

این موارد برای معلولان –سالمندان و کسانی که از وسایل دست و پا گیر و یا چرخ دار استفاده می کنند،اهمیت ویژه ای دارد.

مسایل دیگر مثل رنگ کفپوش ها و کنتراست ظاهری برای کمک به تشخیص فضا و محل ،صاف بودن برای سهولت رفت آمد افراد و وسایل چرخ دار،اجتناب از بازتاب و درخشش خیره کننده و بازتاب صوت هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com