بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان در اسرع وقت

پارکت پوششی است برای کف ، که از جنس چوب واقعی درختان است که بدون رنگ آمیزی آپارتمان هیچ گونه تغییری از نظر ترکیب و جنس می باشد بهتر است که بدانید پارکت به طور کلی به علت طبیعی بودن متریال گران قیمت و پر دردسر ، چه از نظر نصب و چه از نظر تعمیر و نگهداری می باشد . چرا که حتی با ریخته شدن یک لیوان آب ، متورم شده ویا به اصطلاح باد می کند و از کف جدا می شود ، لذا بیش از ده سال است که تقریبآ میتوان گفت که از رده خارج شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد . لمینت ترکیبی از مواد چوب نوعی پوشش است از جنس اچ دی اف یا به عبارتی تخته فیبر سفت که از چهار لایه تشکیل شده اند .

1-سطح خارجی ملامینه سخت و مقام در برابر آب

2-ورق ضد رطوبت

3-فیبر ضد رطوبت

4-ورق ملامین ضد رطوبت

مقایسه کفپوش و لمینت

کفپوش از جنس پی وی سی می باشد و ضد آب است ، کفپوش ها معمولآ طرح چوب بوده و ظاهری شبیه به لمینت دارند .لمینت ها به صورت تایلی و به ابعاد مستطیل شکل هستند ، به طور متوسط هر تایل لمینت دارای عرض 20 سانتیمتر ، طول 120سانتیمتر و ضخامت 8 میلیمتر می باشد که این ابعاد در پارکت لمینت ها دور تا دور هر تایل دارای شیار هایی هستند که در هنگام نصب به هم چفت و قفل می شوند رنگ آمیزی آپارتمان که در اصلاح به آنها کلیک می گویند ، کلیک ها خود دارای انواع مختلفی هستند و شرکتهایی در سطح دنیا وجود دارند که کار و فعالیتشان به طور تخصصی طراحی و ساخت کلیک باشد ، مانند کمپانی یونیلین بلژیک یا کمپانی اف ان اتریش کلیک ها عنوان مختلف و همچنین دسته بندی های خاصی دارند ، از جمله ایزی کلیک ، کلیک فشاری ، کلیک دستی ، کلیک زاویه ای ، کلیک تخت و هزاران نوع دیگر که هر کدام برای خود پیچیدگی ها و توضیحاتی دارند و نمی توان گفت کدام بهتر است یا کدام یک ضعیف تر است ، ولی چیزی که شما به هنگام خرید یک پارکت باید به آن توجه داشته باشد ، اندازه کلیک می باشد ، البته بزرگ بودن کلیک و شیار پارکت لمینت دلیل بر خوب بودن و استحکام آن کالا نیست ، اما کوچک بودن کلیک حتمآ می تواند دلیل خوبی باشد تا بدانید آن کالا از کیفیت پایینی برخوردار است .

دوستان اکثر مغازه دارها با این سوال روبرو می شوند کف منزل سرامیک یا لمینت ؟ از ابتدای پروسه ی فکر دکور کردن خانه تا رسیدن به مرحله اجرای کامل و ارزیابی از اینکه دکوراسیون منزل شما آن چیزی است که دلتان میخواسته یا نه ، ارتباط مستقیمی با احساسات شما برقرار است . اینکه از فضایی که درآن هستید لذت برید و حس نکنید که پولتان را هدر داده اید ، خیلی مهم است . بنابراین بحث را به رنگ آمیزی آپارتمان مسیری هدایت میکنیم که در تکمیل احساس آرامش شما پس از دکور کردن منزلتان موثر با شه .
سقف ، کف و دیوار

رنگ آمیزی آپارتمان

سقف ، کف و دیوار سه سطح مهم اصلی و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی در تمام دنیا هستند . اما این سطح در همه کشور ها متناسب با فرهنگ و طبیعت ملی مردم هر فرهنگ یا جامعه دکور می شوند . ما ایرانی ها معمولآ به کف و دیوار اهمیت بیشتری نسبت به سقف می دهیم و در فرهنگ ایرانی ها تآثیر گذاری کف و دیوار نسبت به سقف در اولویت است . توجه ایرانی در دکوراسیون منزل یا هر فضایی دیگر اول دیوار است بعد کف ، و سوم هم سقف اگر قرار است که برای دکوراسیون منزل هزینه ای کند باید اول هزینه را صرف دیوار کند بعد کف و پس از آن سقف اهمیت دارد .لذا در مقاله تمرکز بحث را بر دکوراسیون کف خانه قرار می دهیم معمولآ در ساخت و ساز های کشور ما از سنگ ،سرامیک یا پارکت برای کفپوش استفاده  رنگ آمیزی آپارتمان می شود .کف جایی است که بسیار می تواند در دیزاین این خانه موثر باشد .گوشه های اتاق می تواند سنگ و سرامیک و اکثریت مساحت کف هم لمینت یا پارکت باشد .
کف واحدهای مسکونی

کف واحدهای مسکونی می تواند به صورت تلفقی ازچند متریال کار شود . مثلآ برای اطاق خواب می تواند تلفیقی از لمینت و پارکت یا موکت و پارکت باشد .هزینه ای که شما برای دکور کف خانه می پردازید در حالت تلفیقی همان هزینه ای است که در حال غیر تلفیقی و استفاده از یک نوع متریال می پردازید ولی این انتخاب در نهایت کار را خیلی شیک و بی نظیر می کند .

بازی با متریال ها با رنگ های مشترک در زمینه ، خیلی به زیبایی دیزاین رنگ آمیزی آپارتمان داخلی کمک میکند .اگر بخواهیم از رنگ های متفاوت هم استفاده کنیم ، می توان کفپوش را با رو تختی یا پرده هماهنگ کرد . در اتاق پذیرایی میتوان از تلفیق سنگ و پارکت استفاده کردباشه .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com