بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان با کیفیت برتر نقاشی ساختمان

به هیچ عنوان متریال سنگ و سرامیک را برای کفپوش کامل محیط های برتر نقاشی ساختمان مسکونی پیشنهاد نمی شود .یک کار رایج و اشتباه که که سازنده های ما با هدف پاسخگویی به تقاضای بازار مسکن مسکن انجام می دهند ، استفاده از دو متریال سرد و سخت برای کفپوش خانه است .در صورتی که در دکوراسیون داخلی استفاده از دو متریال برای کفپوش مردود است .در مسائل دکوراسیون داخلی تنها نوع سبکی که اجازه داریم در آن سنگ یا سرامیک یا هر متریال سختی استفاده کنیم ، مساحت های بالای 500 متر مربع یا فضاهایی است که دکوراسیون داخلی آن ها طرح های کلاسیک ، نئو کلاسیک ، ویکتوریا و یا سبک های مشابه را دارا می باشد .
کف خانه

برای کف خانه باید از پارکت ، لمینت ، موکت و کفپوش های این چنینی استفاده شود و دلیل آن هم به حس ما از آن ها باز می گردد. این متریال های کفپوش خانگی متریال های گرم هستند. گرم نه به لحاظ رنگ چرا که می توان از هر رنگی حتی رنگ های سرد مثل آبی هم برای این امر استفاده کرد . گرم به لحاظ طبیعت این متریال ها ، می توان بر روی پارکت پا برهنه راه رفت .میتوان با استفاده از پارکت مجموعه دمای خانه را گرم تر کرد . حتی در خانه های با کفپوش پارکت توصیه می شود برای کفپوش اطاق خواب از موکت استفاده شود چون موکت گرم تر از پارکت و لمینت است و استفاده از این متریال در هنگام ورود شخص به اتاق خواب برای استراحت ، احساس آرامش بیشتری را برای وی تآمین میکند . فضاهای کفپوش شده با استفاده رنگ آمیزی آپارتمان از سنگ و سرامیک فقط به درد محیط های تجاری را دارای ،مکان های عمومی و لابی می خورد و به دلایل طبیعت سرد و سفتی که دارد برای دکوراسیون محیط های نقاشی ساختمان مسکونی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود .
نحوه انتخاب لمینیت برای خانه

رنگ انتخابی شما می تواند یک اتاق را بزرگتر ،کوچکتر،پهن تر،باریکتر ،عمیق تر ،بلندتر ،روشن تر ویا گرم تر نشان دهد.یک اتاق با لمینیت و دیوار های روشن ،خانه را بزرگتر نشان می دهد.اما اگر فقط از رنگهای روشن استفاده شود ،خانه سرد و بی روح خواهد شد .اگر دیوارهای اتاق تاریک اما لمینیت و سقف روشن باشد،تاثیر خطوط افقی بیش تر می شود.به عبارت دیگر خطوط افقی بیش تر توجه می شود.در صورتی که لمینیت و سقف روشن و کل دیواذها تیره باشند ،اتاق باریکتر و بلندتر به نظر می رسد.لمینیت تیره با دیوارها و سقف روشن ،اتاق را پهن تر و پایین تر به نظر می رسد.اگر سقف روشن اما دیوارها و لمینیت تیره باشد،حس بودن در زیر زمین در فرد ایجاد می شود.چون نور فقط از بالا خواهد بود.چگونگی انتخاب رنگ لمینیت مناسب فضا و احساستان لمینیت بژ و کرم متمایل به زرد،جاهای کم نور و تاریک را روشن تر و شادتر می کندو آرامش بخش است.

رنگ آمیزی آپارتمان

لمینیت فندقی جزء رنگ های گرم و هماهنگ است و فضایی صمیمی ایجاد می کند.

لمینیت قهوهای ، حس ارتباط با زمین و طبیعت را ایجاد کرده و با مبلمان روشن زیباتر خواهد بود.

لمینیت بژ مایل به سفید احساس جدید بودن و پاکیزیگی را بوجود آورده و فضای اتاق را روشن میکند.

لمینیت خاکستری تیره خنثی ،شیک،آرامش بخش است.

دکوراسیون 2015 با استفاده از پارکت لمینت

دکوراسیون 2015 با استفاده از پارکت لمینت

برای انتخاب پارکت لمینت به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ مبلمان یا رنگ دیوارهای برتر نقاشی ساختمان منزلتان کمک بگیرید. در واقع شما می توانید با توجه به طراحی منزل خود پارکت لمینت مناسب با همان طراحی انتخاب کنید. یک نوع پر طرفدار پارکت لمینت که این روزها طرفدار زیادی هم پیدا کرده پارکت لمینت هایی با رنگ های تیره هست که به شدت شیک و متفاوت هستند. اما توجه کنید که اگر از پارکت لمینت تیره استفاده می کنید در انتخاب رنگ مبلمان اشتباه نکنید و مبلمانی روشن بردارید تا فضای خانه دلگیر و بی روح به نظر نرسد.

تعدادی از استاندارهای انگلیسی و اروپایی به تولید و اجرای کفپوش ،لمینیت پارکت ها،نصب تمیز کردن و نگهداری می پردازند و بقیه به اندازگیری و خصوصاتی مثل مقاومت لغزشی (اصطحکاک)در انواع کفپوش های صنعتی –کفپوش مسکونی –کفپوش اداری-کفپوش ورزشی اشاره دارند.

طبیعتا استاندارها در کفپوش ها اجباری نیستند.اما نشان دهنده کیفیت محصول هستند و معمولا قوانین تولید را اجرا می کنند
استاندارهای مرتبط با کفپوش ها:

کفپوش ورودی –انتخاب نصب و نگهداری کفپوش-این استاندارد انواع کف های ورودی داخلی و خروجی را توضیح داده و توصیه هایی برای روش های انتخاب ،برنامه ریزی،نصب و نگهداری انواع کفپوش (اپوکسی-رولی-P.V.C یا هر نوع برتر نقاشی ساختمان پوشش کف )ارائه می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com