بازسازی ساختمان

رنگ آمیزی آپارتمان با گارانتی

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

واژه نوسازی ساختمان نیز بر اساس این نیاز انسان به وجود آمده است و رنگ آمیزی آپارتمان با توجه به اینکه شاید ساخت یک خانه از ابتدا بسیار سخت تر و پر هزینه تر برای ایجاد یک حس جدید در حومه ی زندگی انسان ها باشد، بسیاری از مردم جهان برای تغییر و تحویل در محل زندگی خود به جای تخریب و ساخت مجموعه ی جدید برای خود، اقدام به بازسازی ساختمان و نوسازی داخلی ساختمان می نمایند.

نوسازی ساختمان امروز بسیار کم هزینه تر و به صرفه تر می باشد تا اینکه ما بخواهیم واحد جدیدی برای خود ایجاد نماییم، همچنین زمان کمتری را نیز برای نوسازی ساختمان داخلی نیاز خواهیم داشت.

حال در اینجا مراحل نوسازی ساختمان و بازسازی ساختمان را برای شما تشریح می نماییم:
دریافت مشاوره از شرکت های ساختمانی و بازسازی ساختمان:

در این مرحله می توانید تصمیم بگیرید که چه مقدار هزینه و زمان نیاز دارید تا بتوانید ساختمان خود را دوباره بازسازی و نوسازی داخلی نمایید، شرکت های ساختمانی از جمله شرکت پارس دکور با توجه به تجربه ی خود می توانند مشاور خوبی در زمینه نوسازی رنگ آمیزی آپارتمان و تزیین ساختمان های قدیمی و فرسوده برای شما در این زمینه باشند.
تخریب ساختمان

مرحله تخریب: دیوارها و قسمت هایی از خانه را که می خواهید برداشته شود، و یا قسمت هایی از ساختمان که نیاز به حذف آن را دارید با مشورت شرکت ساختمانی پارس دکور، حذف می نمایید. در این مرحله شرکت ساختمانی پارس دکور که کار تخریب انجام می دهند بهترین مشاور برای شما می باشند.
ساخت

مرحله ساخت: اگر قصد اضافه کردن دیوار، اتاق، انبار ، دیوار های پیش ساخته و یا …. را دارید، در این مرحله می توانید انجام دهید.ضمنا با توجه به دیوارهای پیش ساخته ای که امروزه در ساخت داخل آپارتمان به کار میرود، مرحله ساخت زمان و هزینه زیادی نخواهد داشت و به راحتی می توانید طرح های مورد سلیقه ی خود را به راحتی پیاده سازی نمایید.

رنگ آمیزی آپارتمان
گچ کاری و سقف کاذب

گچ کاری و سقف کاذب: اگر دیوارها و سقف خانه نیاز به گچ کاری دارد بعد از انجام دو مرحله رنگ آمیزی آپارتمان قبل، می توانید این کار را آغاز نمایید. در بسیاری موارد سقف کاذب به جذابیت و زیبایی دکوراسیون و تحویل و نوسازی داخلی ساختمان خانه کمک می نماید.
نورپردازی

نورپردازی: سپس شما می توانید برای نوسازی ساختمان خود وارد بحث نورپردازی برای بخش های مختلف ساختمان خود شوید. در این بخش با استفاده از نور های مناسب و زاویه های مختلف ، اقدام به نورپردازی برای قسمت های مختلف ساختمان خود بپردازیم و باعث ایجاد جلوه ای زیبا برای ساختمان خود در نماهای داخلی و خارجی آن شویم.
کف سازی

کف سازی: پس از انجام تمام مراحل بالا بهتر است وارد مرحله کف سازی ساختمان شویم. در این مرحله می توانیم با استفاده از کف پوش ها و پارکت های متنوع شرکت پارس دکور اقدام به کف سازی ساختمان نماییم.برندهای کفپوش ها و لمینیت ها عبارتند از کفپوش استراتیف،کفپوش تیمبرلند،کفپوش پلیژن،لمینیت های تیمبرلند در چهار طرح،لمینیت استایلیش ،لمینیت کرنوود میباشد.
رنگ دیوار

رنگ دیوار و سقف: مرحله ای که تاثیر زیادی در بخشیدن جلوه ای نو به نمای داخلی ساختمان ما داشته باشد، مرحله ی رنگ آمیزی دیوار ها و سقف می باشد.
اجرای کاغذ دیواری و اجرای دیوارپوش

اجرای دیوارپوش یا کاغذ دیواری : کاغذ دیواری ،دیوارکوب ،پوستر تماما متریالی هستند که برای دکور دیوار به کار میروند. مطابق با سلیقه و طرحی که در نظر گرفته اید می توانید هر یک از این محصولات دکوراسیون را برای دکور دیوارهای خود به کار ببرید و جلوه ای ویژه به نمای داخلی ساختمان خود ببخشید و از نوسازی داخلی ساختمان خود لذت ببرید.شرکت پارس دکور با پیش 50 نوع آلبوم کاغذ دیواری اروپایی و کره ای به عنوان مثال آلبوم کاغذ دیواری لام هیر،البوم کاغذ دیواری آلفا،البوم کاغذ دیواری بوگاتی،البوم کاغذ دیواری بتا و … میتواند شما را در این امر یاری کند.
قرنیز

قرنیز: وقتی در خانه ای پارکت و کاغذ دیواری به کار می رود، حتما جای قرنیز خالی است. قرنیز جلوه زیادی به خانه می دهد. قرنیز را می توانید پس از نصب کاغذ دیواری نصب کنید.قرنیز های شرکت پارس دکور میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشد.
چیدمان منزل

چیدمان: اگر هنوز هم بودجه بازسازی شما تمام نشده است، بهتر است آن را خرج خرید لوازم و مبلمان جدید کنید، و البته با یک چیدمان جدید و مشورت با شرکت پارس دکور اقدام به چیدن وسایل خود نمایید، زیرا این کار باعث بخشیدن رنگ آمیزی آپارتمان  جلوه ای نو و زیبا به ساختمان شما خواهد نمود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com