بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک تا انجام کار

استفاده از سقف های کاذب نیز راهی است برای افزودن به زیبایی و مهم تر افزودن به رنگ پلاستیک کارایی سقف بازسازی ساختمان . به این ترتیب که ارتفاع را از کف تا سقف را کمتر در نظر کرفته و به فاصله چند سانتی متری از سقف از سقف های کناف یا همان سقف های کاذب استفاده می کنید. مزیت استفاده از سقف های کاذب این است که شما در هر کجای سقف که بخواهید به راحتی میتوانید نور و روشنایی ایجاد کنید و در روشن کردن فضای داخل واحد هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

یکی دیگر از مزیت های سقف کاذب این است که تاسیسات برق و سیم ها و حتی لوله های آب را از زیر آن یعنی دقیقاً فضایی بین سقف کاذب و سقف اصلی قرار میگیرد. به این ترتیب از آشتفتگی ظاهری جلوگیری شده و همه چیز در دسترس پذیر ترین قسمت ساختمان بارگذاری می شود. در صورت هر گونه خرابی یا نیاز به تغییرات در تاسیسات به راحتی می توانید سقف کاذب را برداشته و به آن قسمت دسترسی پیداکرده و تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

همانطور که میدانید سقف های کاذب در تایل های مختلف و با طرح ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند. اندازه تایل های سقف های کاذب معمولاً ۴۰*۴۰ است که وابسته به سلیقه شما و محلی که مورد بازسزای قرار می گیرد قابل تغییر است. سقف های کناف را نمیتوان گچ کاری کرد و معمولاً خودشان دارای ظرافت هایی هستند ولی فقط به لحاظ زیبایی و راحتی و سرعت نسبت به تعمیر سقف اصلی برتری دارند. فضاهای پر کاربرد در سقف های کاذب بیشتر ادارات هستند. محیط هایی مانند مدارس، دانشگاه ها، ادارات دولتی و خصوص و مطب پزشکان از اینگونه سقف ها استفاده می کنند.

در بازسازی ساختمان یکی از اجزایی که بسیار اهمیت دارد کابینت آشپزخانه است. جایی که مدیریت رنگ پلاستیک آن متعلق به خانم هاست و شما در بازسازی کار سختی دارید. یافتن سلیقه خانم ها و اجرای آن و در نهایت ایجاد حس رضایت از طراحی و نصب کابینت جدید از مهمترین وظایف یک طراح در بازسازی ساختمان است.

امروزه اشکالاتی که به خاطر آن کابینت ها را تعویض می کنند کم نیستند. ایراداتی مانند قدیمی بودن و مطابق مد روز نبودن کابینت های قبلی، خوردگی و زنگ زدگی کابینت های فلزی، کاربری پایین کابینت های قدیمی و صرفاَ قفسه بودن آنها، سر و صدا در اثر فرسودگی و شکل نا مناسب ظاهر آنها و از همه مهمتر ست نبودن کابینت های قدیمی با دیزاین آشپزخانه و دیزاین کلی آپارتمان باعث شده که تعویض کابینت ها از واجبات در بازسازی ساختمان باشد.

رنگ پلاستیک

مدل های زیادی برای کابینت تعریف شده اند که هر کدام به تنهایی پاسخگوی نیاز بسیاری از رنگ پلاستیک خانم ها در امر بازسازی ساختمان است. کابینت های تمام چوب، MDF ، فلزی با درب های چوبی و MDF ، هایگلاس و … از مدل های جدید کابینت هستند. ولی بحث فنی در بازسازی ساختمان مخصوصاً بازسازی آشپزخانه کاربری و فضای کابینت هاست. در قدیم کابینت آشپزخانه صرفاً فضایی مانند قفسه را داشت که بتوان اشیائی را در آن نگهداری کرد. امروزه علاوه بر این خاصیت در کابینت ها طرح هایی ارائه شده است که از فضاهای مرده و پرت کابینت ها نهایت استفاده را کرده و کابینت آشپزخانه را تبدیل به ابزاری برای خانم ها کرده است. امروزه وسایل اصلی آشپزخانه نیز در کابینت های مخصوص مخفی شده اند. وسایلی مانند ماشین لباسشویی و حتی یخچال و فریزر.

برای اینکه بتوانید آشپزخانه خود را مدرن کنید نیازمند تعویض کابینت ها هستید. این تعویض با طراحی قبلی و مطابق با نیاز شما شکل میگیرد. طراحی کابینت آشپزخانه تابعی از فضای آشپزخانه شماست. شما هر جایی که دلتان بخواهد نمیتوانید سینک ظرفشویی را قرار دهید بنابراین سیستم آشپزخانه خود را طبق استاندارد های طراحی دیزاین کنید.اگر تصمیم به بازسازی ساختمان قدیمیه خود گرفته اید حتماً متوجه نیاز به تعویض رنگ پلاستیک در بسیاری از تجهیزات ساختمان خود شده اید. لوازم و ابزار هایی که فرسوده شده اند و دیگر آن کارایی همیشگی را ندارند. در این بخش به آنها اشاره می کنیم. امید است با دانستن موارد اینگونه در زمان و بهینه سازی ساختمان شما تاثیر مثبت داشته باشیم.

نمای کلاسیک یا نمای رومی همانطوری که از اسمش پیداست از سالهای قبل رواج داشته است و آمیختگی این نوع نما با هنرهای معاصر ایران و روم باعث محبوبیت نمای کلاسیک شده است. هنرهای سنتی و ریشه دار اروپا رنگ پلاستیک مانند مجسمه سازی، پیکر تراشی، سنگ تراشی، منبت کاری و گچ بری نقوش به زیبایی دوچندان نمای کلاسیک کمک بسیاری کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com