بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک در نگاه کلی پتینه

در بازسازی ساختمان درب های ورودی پتینه منزل از حالت ساده و کلی قدیمیه خود باید تبدیل به  رنگ پلاستیک درب های ورودی ضد سرقت شوند. درب هایی که در نبود شما خیل شما را راحت کنند که ساختمان شما غیر قابل نفوذ است و هیچ فردی نمیتواند وارد ساختمان شما شود. معمولاً در ب های ضد سرقت دارای چند لولا و چند قفل همزمان هستند و روی یک چارچوب مخصوص که از قبل ساخته شده اند سوار می شوند. این محکم کاری باعث می شود هم نمای زیبایی به درب ورودی ساختمان شما داده شود و به لحاظ امنیتی از درجه ایمنی بالاتری برخوردار باشد. دقت کنید امروزه درب های ضد سرقت نیاز یک ساختمان مسکونی و حتی اداری محسوب میشود. هر از گاهی در کنار استفاده از درب های ضد سرقت از دوربین های مدار بسته نیز به منظور حفظ و ایجاد ایمنی بیشتر استفاده می شود.

بعد از درب ورودی نوبت به درب های داخلی ساختمان شما می رسد. هر واحد وابسته به اینکه چند اتاق خواب داشته باشد دارای درب های داخلی متعددی است. اگر واحد شما ۲ خوابه باشد شما حداقل ۴ درب داخلی خواهید داشت. ۲ درب برای اتاق ها و ۲ درب نیز برای حمام و سرویس. درب های اتاق ها را می توانید از درب های چوبی موسوم یه HDF استفاده کنید. درب های HDF به درب هایی گفته می شود که پتینه دارای یک کلاف دور چوب محکم هستند و یک شبکه حلزونی شکل در داخل درب دارند و همچنین یک روکش نهایی در ۲ طرف درب وجود دارد که نمای درب را شکل می دهد. با این توضیحات درب های HDF برای درب های داخلی و اتاق ها مناسب هستند.

ولی برای درب های حمام و سرویس باید از درب های ضد آب استفاده کرد. در بازسازی ساختمان معمولاً درب های ضد آب همان درب های چوبی هستند که یک روکش پلاستیکی ضد آب برای عایق بندی نیز دارند. به درب های ضد آب HPL نیز می گویند. این درب ها در رنگ های متفاوت تولید می شوند و خیال شما را بابت فرسوده شدن زود هنگام ناشی از رطوبت در محیط حمام و سرویس را تا حد زیادی از بین می برد.

پتینه

بعد از تعویض درب ها نوبت به تعویض پنجره ها می رسد. نگاه ویژه به پنجره ها در بازسازی ساختمان امری مهم است، زیرا در صرفه جویی مصرف انرژی تاثیر گذار است. اگر پنجره های شما از انواع قدیمی پنجره های ساختمانی است نگران نباشید. شما به راحتی میتوانید این نوع پنجره ها را با پنجره های ۲ جداره یو پی وی سی تعویض کنید. UPVC پروفیل هایی است که بسیار سبک هستند و مخصوص ساخت درب و پنجره تولید پتینه می شوند. ۲ جداره بودن پنجره های UPVC باعث حفظ انرژی بیشتر در ساختمان و عایق بندی شدن ساختمان به لحاظ انرژی و صوت می شود. معمولاً ساختمان هایی که پس از بازسازی از UPVC استفاده کرده اند ساکت تر هستند و در فصل گرما، سرمای تولید شده را بیشتر حفظ می کنند و در فصل سرما، گرما و حرارت تولید شده در منزل را نگهداری می کند. یادتان باشد پنجره های شما از هر نوعی که باشد به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می بایست از درزگیر هم استفاده شود. در بازسازی ساختمان استفاده از پنجره های مدرن مقرون به صرفه نیز هست زیرااز هزینه های مصرف انرژی شما تا حد زیادی کاسته می شود. دست پتینه شما در بازسازی ساختمان باز است.

معمولاً در اجرای نما از ابتدای بحث نوسازی ساختمان کار آغاز می شود. در این مرحله بعد از درخواست شما و بررسی در قسمت فنی و مهندسی آتلیه سیتاک نقشه اولیه نما را طبق استاندارد های روز، عرف منطقه جغرافیایی، ضوابط شهرداری و سلیقه شما طراحی می شود. پس از تایید شما این نقشه به شهرداری ارسال می شود تا پس از بررسی در کمسیون نما تایید شود.

بعد از تایید توسط شهرداری و پرداخت فیش نما توسط شما مرحله دوم آغاز می شود و فاز ۲ طراحی نما شروع می شود. در این مرحله متراژ و نوع متریال به دقت مشخص می شود.

قسمت بعدی برآورد هزینه متریال و درجه کیفی متریال قابل استفاده در نما است. پتینه بهترین مشاور در انتخاب متریال نما برای شماست زیرا با تولید کنندگان متریال های نما به صورت مستقیم ارتباط دارد و حذف واسطه ها در این بین باعث صرفه جویی در هزینه های شما می گردد.

در آخر نیز طراحی نما که قبلاً همه مراحل را با موفقیت طی کرده است توسط تیم اجرایی سیتاک اجرا می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com