بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک در اسرع وقت بازسازی ساختمان

طراحی نما در ساختمان شما بیشتر به سلیقه شما مربوط می شود تا مباحث اسرع فنی ولی دانستن این بازسازی ساختمان نکته که کدام نوع از انواع طراحی نما به نزدیک شدن نمای ساختمان شما و سلیقه شما کمک بیشتری می کند لازم است.

اگر می خواهید نمایی داشته باشید که سالها برای شما دوام داشته باشد و در عین حال از زیبایی بصری خاصی برخوردار باشد صرف نظر از شرایط آب و هوایی به دنبال طراحی نما به صورت تلفیقی خواهید رفت.

این نوع طراحی در ایران از اوایل سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز شد ولی از گذشته های دور در سبک معماری سنتی ایران بوده است. این نوع از طراحی علاوه بر باز گذاشتن دست طراح در اعمال سلیقه شخصی خود میتواند با تلفیق چند نوع متریال منظور های مختلفی را برای بیننده تشریح کند.

طراحی نما به صورت تلفیقی بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری دیده شده است. جایی که نمای کامپوزیت را با نمای شیشه ترکیب کرده یا از سنگ و نمای کامپوزیت همزمان استفاده شده است. در این نوع طراحی تقریباً تمام متریال برای نما کاربرد دارد.

وابسته به شرایط جغرافیایی محل اجرای نما میتواند از سنگ های ساختمانی، نما های آجری، نمای بازسازی ساختمان شیشه ای، نمای کامپوزیت، نمای چوبی و در واقع ترکیبی مناسب از همه ی این متریال ها استفاده کرد تا زیبایی و خلاقیت را یکجا پدیدار کرد.

معمولاً طراح نما آشنایی به سبک های زیبایی شناختی اسلامی و ایرانی دارد. فقط کافیست برداشت خود را از نمای آینده ساختمان خود به طراح ارائه دهید تا بتواند به کمک نرم افزارهای ساخت سه بعدی نمای شما را آماده سازی کند و بعد از تایید نهایی رنگ پلاستیک از جانب شما وارد مرحله طراحی شود. به طراح نمای خود اعتماد کنید تا بتواند نمایی را طراحی کند که مطلوب شما باشد.

طراحی نما به صورت تلفیقی دارای موج هایی است که به زیبایی نمای ساختمان شما کمک میکند. البته می توانید نمای تلفیقی را به صورت ساده طراحی کنید و در بخش هایی از سطح نما از متریال هایی استفاده کنید که جلوه بهتری را برای کاربری ساختمان شما در بر داشته باشد.

در صورت نیاز به صورت کاملاً هوشمند روشنایی منزل را کم و زیاد کنید. شما به تمام چراغ ها و لامپ ها دسترسی دارید و بدون حضور در اتاق ها می توانید آنها را خاموش و روشن کنید. این سیستم به شما کمک می کند تا اولاً بدانید کدام چراغ ها در منزل در حالت روشن قرار دارند و دوماً بتوانید آنها را در صورت صلاحدید خاموش کنید. با این کار میزان مصرف انرژی را هم کنترل می کنید. همانطور که می دانید کشورمان ایران یکی از  بازسازی ساختمانکشورهای پُر مصرف در جهان در بحث انرژی برق است. خانه هوشمند امکان کنترل روشنایی را مهیا می سازد.

بازسازی ساختمان

کنترل سیستم سرمایش و گرمایش

در سیستم های سرمایش و گرمایش نیز همین توانایی به شما کمک می کند چه از داخل منزل و چه از خارج منزل بتوانید سطح سرمایش و گرمایش داخل واحد را کنترل و تنظیم کنید. کافی است که به اینترنت متصل شوید و از طریق نرم افزاری که روی گوشی موبایل خود نصب می کنید در تمامی اوقات از خانه هوشمند خود لذت ببرید. شما به آسانی میتوانید منزل خود را در کنترل خود داشته باشید. سیستم کنترل سرمایش و گرمایش مزیت رساندن منزل به دمای آسایش را دارد. زمانی که شما از مسافرت به منزل برمی گردید، میتوانید قبل از ورود به منزل سیستم تهویه را روشن و منزل را به دمای آسایش برسانید. با کمک هوشمن سازی ساختمان شما خانه ای خواهید داشت که طبق دستورات شما حتی از راه دور اسباب آرامش و آسایش شما بازسازی ساختمان را فراهم می سازد. درواقع شما می توانید دمای منزل خود را از راه دور در خانه هوشمند تنظیم کنید.

به طور کلی هر وسیله مهمی که در منزل دارید را می توانید هوشمند کنید. کلیه روشنایی ها، تلویزیون، ماهواره و آنتن مرکزی، پرده ها، داکت اسپیلت و کولر گازی را به این سیستم متصل کنید و از تحت اختیار بودن آن در موبایل خود لذت ببرید.

۴ – بالا بردن امنیت:

این سیستم تا حد زیادی باعث جلوگیری از سرقت در مواقعی که مسافرت هستید می شود. فقط کافیه برنامه ای را برای دستگاه تعریف کنید که در ساعات مشخصی چراغ ها یا سیستم صوت و تصویر را روشن و خاموش کنید. با اینکار این تصور را ایجاد می کنید که در منزل هستید. همچنین می توانید خروجی را با سیستم های هشدار دهنده هماهنگ کنید تا اگر منزل شما مورد سرقت قرار گرفت بلافاصله اطلاع پیدا کنید.

۵ – زیبایی و لوکس بودن:

این سیستم به وسیله کلیدهای تمام لمسی و دیجیتال خود زیبایی را برایتان بوجود خواهد آورد. بجای استفاده از کلیدهای مکانیکی از کلیدهای دیجیتال استفاده می کنید. کلیدهایی با نور LED آبی رنگ که تمام رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند و بازسازی ساختمان محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. بوسیله خانه هوشمند منزل خود را لوکس و زیبا کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com