بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک با کیفیت برتر

در کنترل صوت و تصویر هم به همین صورت عمل می شود. سیستم تصویر منزل شما به رنگ پلاستیک راحتی با نرم افزاری که روی موبایل خود نصب کرده اید هماهنگ شده و امکان کنترل کامل سیستم صوت و تصویر را به شما می دهد. این امکان حتی بدون استفاده از کنترلر های فیزیکی تلویزیون نیز امکان پذیر است. شما برای روشن و خاموش کردن سیستم صوت و تصویر و حتی تغییر کانال های تلویزیون نیازی به برخواستن از کاناپه را ندارید و از طریق موبایل می توانید سیستم را کنترل کنید. این یکی از مزیت های بیشمار خانه هوشمند است.

کنترل پرده ها

کنترل پرده ها نیز در اختیار شماست. خانه خود را هوشمند کنید و به صورت خودکار زمان باز و بسته شدن پرده های خانه را تنظیم و کنترل کنید. شما میتوانید هر روز راس ساعتی که مطلوب شماست پرده اتاق پذیرایی را کنار زده بدون اینکه حتی در منزل باشید. این مزیت برای استفاده از نور آفتاب در ساعتی از روز تعریف شده است که شما در منزل نیستید. عدم حضور شما در خانه هوشمند سبب محدودیت شما نیست و سیستم به صورت خودکار و از قبل تنظیم شده تمام این دسترسی ها را برای شما و طبق نظر شما کنترل می کند.

شما با استفاده از سیستم هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند خود را به لحاظ میزان مصرف انرژی مدیریت می کنید. بعد از هوشمند سازی هیچ گاه چراغ و لامپ اضافه ای در منزل شما روشن نمی ماند. هیچ گاه در جایی که نیاز ندارید سرما یا گرمای اضافه ای تولید نمی شود تا شما مجبور به پرداخت هزینه های ناشی از مصرف آن باشید. بنابراین شما با هوشمند سازی خانه خود به صورت چشم گیری هزینه های مصرف بازسازی ساختمان انرژی را کاهش می دهید.

رنگ پلاستیک

_ امنیت بالا:

در مواقعی که شما در منزل نیستید و چند روز در منزل شما رفت و آمدی انجام نمی شود ممکن است خانه شما در معرض سرقت قرار بگیرد. شما با داشتن خانه هوشمند می توانید در ساعاتی از شبانه روز بعضی از چراغ ها را روشن و حتی سیستم صوت و تصویر را فعال کنید. تا با اینکار وانمود کنید که افرادی در منزل هستند. شما با تعریف کردن برنامه ای خاص میتوانید این روند را به صورت خودکار برنامه ریزی کنید. حتی اگر زمانی فراموش کردید سیستم را کنترل و دستوراتی را اعمال کنید سیستم به صورت هوشمند وارد عمل شده و به صورت اتوماتیک فرامین مورد نظر شما را رنگ پلاستیک اجرا می کند. این کار را با استفاده از سیستم سناریو هوشمند می توانید انجام دهید.

خانه هوشمند تعریف ساده ای دارد. یک سیستم کنترل مرکزی در منزل شما نصب می گردد که می تواند از طریق موبایل شما فرامین تعریف شده را دریافت و به خروجی های مختلف ارسال کند. در این سیستم کنترل مرکزی کلیه دیتا ها ذخیره شده و امکان این را دارد که شما بتوانید سناریو خاصی را نیز تعریف کنید. به طور مثال می توانید برنامه ای را جهت اجرا به کنترلر مرکزی ارسال کنید و خیالتان راحت باشد که هر روز این برنامه اجرا می شود و نیازی به ارسال دستور مجدد نیست.

کلید های هوشمند و تمام لمسی

در گذشته بحث هوشمند سازی ساختمان به این صورت اجرا میشد که می بایست تمام سیم کشی ساختمان تعویض می شد و عملاً روی دیوارها شاهد کنده کاری بودیم. اما امروز با طراحی کلید های هوشمند تمام لمسی نیازی به تخریب رویه دیوار و تعویض سیم کشی ساختمان نیست. در واقع این سیستم به شما کمک می کند تا با تعویض کلیدها هر دو سیستم هوشمند و سنتی را به نقاشی ساختمان طور همزمان در کنار هم داشته باشید. شما می توانید هم به صورت دستی چراغ ها را خاموش و روشن نمایید و هم از طریق نرم افزار این کار را به صورت هوشمند مدیریت کنید. کلیدهای تمام رنگ پلاستیک لمسی و هوشمند دارای یک گیرنده هستند که طبق دستورات ارسال شده از تلفن همراه شما به سیستم کنترلر مرکزی و از کنتلر مرکزی به کلید، دستورات شما را اجرا می کنند. تجهیزات لازم و کلیدهای تمام لمسی جزئی از خانه هوشمند است و هزینه جداگانه ای ندارد.

تمام این امور در جهت هوشمند سازی ساختمان شما انجام می شود. شما علاوه بر تجهیزات فیزیکی مانند کنتلر هوشمند مرکزی و همچنین کلید های تمام لمسی نیاز به یک نرم افزار جهت ایجاد ارتباط میان سخت افزار ها را دارید. این نرم افزار وظیفه انتقال دستورات شما و همچنین اجرای آنها را بر عهده دارد. حتماً نرم افزاری که کلیه این برنامه ها را به راحتی و بدون اشکال انجام دهد مطلوب شماست. بیش از هر چیز رنگ پلاستیک راحتی کار با نرم افزار و سرعت آن در ایجاد خانه هوشمند تاثیر دارد و میزان رضایت شما را بالا می برد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com