بازسازی ساختمان

رنگ پلاستیک با گارانتی نقاشی ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

گارانتی نقاشی ساختمان یکی از راه های جلب و جذب مشتری پخش موزیک در فضای فروشگاه است. مردم ما دوست دارند در هنگام خرید آرامش داشته باشند و چه بهتر که این آرامش رو از موسیقی بگیرند. با قابلیت تعریف سناریو در خانه هوشمند مشابه اینکار یعنی کنترل صوت و پخش موزیک را تجربه کرده ایم. در خانه هوشمند شما از همین قابلیت تعریف سناریو استفاده می کنید و سناریویی به نام صبح بخیر تعریف می کنید و سیستم به صورت خودکار هر روز شما را با پخش موزیک دلخواه از خواب بیدار می کند. در فروشگاه نیز میتوان مجموعه ای از پیام های تبلیغاتی و موسیقی های آرامش بخش را با هم ادغام کرد و در زمان بندی های انتخابی پخش کرد. کافی است سیستم پخش را به صورت یکنواخت در کل مساحت فروشگاه تنظیم کنیم. به این صورت که مشتری در تمام فروشگاه موسیقی را یکنواخت  بشنود.

۳ – کنترل دما و رطوبت:

یکی از بخش های اصلی کنترل هوشمند فروشگاه قابلیت کنترل دما و رطوبت است. امروزه به کمک علم الکترونیک سنسورهایی وجود دارند تا میزان دقیق این ۲ پارامتر را اندازه گیری و گزارش دهند. حال به کمک سیستم هوشمند سازی صنعتی می توانیم میزان سرمای یخچال ها و سردخانه ها و همچنین میزان رطوبتی که در نقاط مختلف وجود دارد را اندازه گیری و کنترل نماییم. رطوبت از این جهت برای ما حائز اهمیت است که کالاهایی است که در فروشگاه وجود دارند و بسیار حساس به رطوبت هستند مانند مواد شوینده خشک …

همانطور که می دانید عوامل زیادی در طراحی نما مطرح می شوند که از پنجره به عنوان مهم ترین گارانتی نقاشی ساختمان عامل نام برده می شود. دقت کنید طراحی نما در ساختمان شما وابسته به تعداد پنجره ها و همینطور اندازه آنهاست. ساختمان شما در چند طبقه ساخته شده است؟ در هر طبقه چند واحد دارید؟ بیش از ۲ واحد در هر طبقه از نمای اصلی شما نور می گیرد؟ آیا نمای شما قرینه است؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا بهترین طراحی نما را داشته باشید. به نکات زیر توجه کنید:

تعداد طبقات:

ساختمان شما در چند طبقه جواز ساخت گرفته است؟ این سوال مساحت کل نمای شما را مشخص می کند. کافی است ارتفاع هر طبقه را در تعداد طبقات ضرب کنید و حاصل را در عرض ساختمان ضرب کنید. عدد بدست آمده مساحت کل نمای شماست که طراحی نما بر اساس آن صورت می گیرد. در طراحی متریال و محاسبات فاز ۲ مساحت پنجره ها را از مساحت کل نما کسر می کنید. دقت داشته باشید هر چه تناسب عرض ساختمان به تعداد طبقات مقیاس صحیح تری داشته باشد طراحی نما در ساختمان شما فنی تر و اصولی تر شکل می گیرد.

در طراحی نما طبق ضوابط می بایست مشاعات راه پله ها را از طریق پنجره نورگیر نمایید. بنابراین نقاشی ساختمان در هر طبقه ۱ پنجره برای راه پله خواهید داشت. حال اگر ساختمان شما تک واحدی باشد شما ۲ پنجره دیگر نیز در طراحی نما خواهید داشت. یک پنجره برای آشپزخانه یا اتاق خواب و پنجره دیگر برای پذیرایی یا اتاق خواب. به هر حال این تعداد پنجره یعنی ۳ قاب برای تک واحد الزامی است. (طبق نقشه معماری می بایست عمل شود) مگر اینکه عرض ملک شما بسیار کم باشد که در این صورت ۲ پنجره در کمسیون نما هم به تصویب خواهد رسید. ولی اگر ساختمان شما ۲ واحد در هر طبقه داشته باشد تعداد کل پنجره ها حداقل ۵ پنجره در هر طبقه خواهد بود. دقت داشته باشید زوج بودن تعداد پنجره ها در هر طبقه به قرینه سازی کمک شایانی می کند ولی تقریباً امکان زوج بودن تعداد پنجره ها در هر طبقه پایین است. طراح نما برای اینکه طراحی نما در ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد می بایست طبق ضوابط شهرداری عمل نماید و بحث هنر و سلیقه خود را نیز در اعمال متریال و رنگ بندی آن اعمال نماید.

نقاشی ساختمان

اندازه پنجره ها:

با توجه به ارتفاع هر طبقه اندازه پنجره ها به انتخاب شما گارانتی نقاشی ساختمان بستگی دارد. اگر می خواهید نور بیشتری را در رنگ پلاستیک روز به واحد های خود اختصاص دهید کافی است اندازه پنجره های اصلی آشپزخانه یا پذیرایی را بزرگتر در نظر بگیرید. نور گیر بودن واحد های آپارتمان شما در ارزش افزوده آنها نیز تاثیر گذار است. هر سلیقه ای نور بیشتر در واحد را ترجیح می دهد. ولی دقت داشته باشید که ضوابط مبحث اتلاف انرژی در واحد را نیز در نظر داشته باشید. بهترین طراحی نما برای شما آن است که تمام جوانب را در عین زیبایی و خاص بودن به شما هدیه دهد. پنجره های قدی در عین زیبایی که دارند از مساحت متریال پذیر نمای شما کم می کند و جذابیت بصری ملک شما را تحت الشعاع قرار می دهد. این در حالی است که اندازه پنجره ها وابسته به عرض ملک شماست. می توانید نقاشی ساختمان در صورت کم عرض بودن ملک خود از پنجره های باریک تر یا پنجره های مربعی استفاده کنید. نگران نباشید سیتاک از ابتدا تا انتهای طراحی نما و اجرای نما در کنار شماست.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com