بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان با مشاوره قبل کار

در طراحی نما چینش پنجره ها بسیار مهم است. مکان قرار گیری هر پنجره تعیین رنگ روغنی ساختمان کننده ظرافت و زیبایی بصری کلی نما است. می توانید از خطوط عمودی در چینش پنجره ها استفاده کنید یعنی تمام پنجره ها در هر طبقه را در خطوط عمودی و افقی یکسان در نظر بگیرید. نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که تعداد پنجره ها در نمای اصلی وابسته به نقشه پلن شماست. نقشه معماری شماست که فضاهای اصلی و نزدیک به نما را تعیین می کند. بهتر است برای آشپزخانه در صورت قرار گیری در نمای اصلی پنجره ها به صورت قدی لحاظ نشوند زیرا میزان کابینت خور آشپزخانه را محدود می کند. یا برای پنجره های اتاق خواب آنها را به صورت قدی در نظر نگیرید. زیرا بحث مبلمان اتاق خواب و همچنین ایمنی کاربر را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

در اولین روزهای سال، در بهار که همه جا حس خوب تازگی و سرزندگی موج می زند در حال گذر از کوچه ای بودم که عطر گل یاس و شب بو توجه مرا به خود جلب کرد. کمی آهسته تر حرکت کردم و به دنبال منبع این عطر فوق العاده می گشتم. خانه ای ۳ طبقه که روی بالکن را تبدیل به باغچه ای کوچک کرده بود و باعث خلق آن همه زیبایی شده بود. با خودم گفتم اگر تمام ساختمان ها از گل ها و گیاهان در نمای خود رنگ روغنی ساختمان استفاده می کردند چه منظره زیباتری داشت شهر ما.

پنجره ها در طراحی نما:

برای داشتن خانه ای سبز کافی است از همان روزهای ابتدایی بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان به این مورد توجه کنید. برای طراح خلق طراحی نما که دارای فضاهایی برای نگهداری گلدان ها باشد کار سختی نیست. ولی اگر خود شما می خواهید از گیاهان و گل های رنگی در نمای ساختمان خود استفاده کنید می توانید از راهکار های زیر استفاده کنید.

می توانید با استفاده از چند تکه چوب ساده و یک طوری مخصوص محفظه ای کوچک طراحی کنید که در آن گل های شمعدانی و گیاهان آپارتمانی را قرار دهید. یادتان باشد که باغچه های کوچک در طراحی نما به صورت اصولی قرار می گیرند و بحث امنیت در این طراحی بسیار مهم است. شما نیز برای طراحی نما از خلاقیت استفاده کنید و با پیچ کردن تخته ها یا جوش دادن زیر کار فلزی، باغچه شخصی خود را در نمای ساختمان محکم کنید. این امر باعث امنیت خاطر شما و بیشتر لذت بردن از باغچه شخصیتان می شود.

رنگ روغنی ساختمان

از گلدان های کوچک استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها این است که در لبه بیرونی پنجره ها از گلدان استفاده کنید. به لطف رنگ روغنی ساختمان پیشرفت صنعت گلدان های امروزی در اندازه های مختلف طراحی شده اند و به شما این امکان را می دهند که بتوانید آنها را روی لبه پنجره های خود قرار دهید. برای جلوگیری از سر خوردن گلدان ها می توانید از لبه های ۳ سانتی متری در ۳ وجه لبه پنجره کمک بگیرید و احتمال سقوط گلدان هایتان را کم کنید. تصور کنید گلدان های رنگی چه منظره زیبایی را به نمای ساختمان شما می دهند که شما در گذشته در طراحی نما از آن غافل بودید. ضمن اینکه کاشت گل های رنگی نیز همان زیبایی خاص را خلق می کند.

همیشه برای هر فردی بحث هزینه های یک کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید شما کیفیت را به قیمت ترجیح می دهید و می خواهید پروژه کاریتان به طور کامل و بی نقص طراحی گردد. ولی دقت داشته باشید بحث طراحی نقشه بویژه طراحی نما امری کاملاً تخصصی است. هزینه های شما به مدت زمانی که یک طاح روی کار شما وقت می گذارد بستگی دارد. هرچه طرح مورد نظر شما و خصوصیات پروژه شما زمان بیشتری از طراح و تیم طراحی بگیرد طبیعی است که هزینه های شما نیز افزایش پیدا می کند. البته روش دیگری هم در قیمت گذاری وجود دارد که به متراژ کار شما بستگی دارد. این نوع هزینه چون بر حسب هر متر مربع محاسبه و لحاظ می گردد به صورت کلی قابل قیمت گذاری است و هزینه های شما تغییری نمی کند مگر اینکه متراژ کار رنگ روغنی ساختمان شما افزایش یابد. معمولاً برای پروژه های کوچک به صورت پکیج و برای پروژه های بزرگ تر به صورت متری قیمت های طراحی تعیین می گردد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com