بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان با هزینه قسطی

در هوشمند سازی ویلا مانند یک واحد بازسازی ساختمان ساختمانی قسطی (مسکونی) عمل می شود. شما می توانید تمام اجزاء مانند اجرای رنگ روغنی ساختمان روشنایی ها، پرده ها، صوت و تصویر، آیفون، سرمایش و گرمایش، ورودی های شیرآب، ورودی های گاز شهری، درب کنترلی ورودی و به طور کلی همه چیز را کنترل کنید. این سیستم نیاز به دستگاه کوچکی به نام کنترلر مرکزی دارد که از طریق wifi شبکه داخلی ویلا، و از طریق اینترنت کنترل از راه دور ویلای هوشمند را میسر می سازد. نکات قابل توجه و قابل اتکا این سیستم در ابتدا بحث ارزش افزوده ویلای شما را به همراه دارد و در مرحله دوم بوسیله هوشمند سازی ویلا داشتن ویلایی هوشمند و ایمن را تجربه خواهید کرد. امنیت ویلای شما حتی از ارزش افزوده ایجاد شده برای ویلایتان نیز مهم تر است. مشخص است که ویلای امن تر، گرانتر است. این در حالی است که ویلای هوشمند آرامش شما را نیز به همراه خواهد داشت. آرامشی که حاصل تجربه کاری همکاران ما در اسمارت مایر است. سیستم خانه هوشمند در امر هوشمند سازی ویلا به گونه ای طراحی شده است که با کمترین اجزاء و فقط با چند سخت افزار ساده و یک نرم افزار قوی قابل مدیریت است. از تهران یا هر شهر دیگری ویلای خود را در هر کجای دنیا به صورت هوشمند کنترل کنید.

همانطور که میدانید خانه هوشمند سیستمی است مبتنی بر پروتکل های مختلف که امکان رنگ روغنی ساختمان کنترل سیستم رو از موبایل شما فراهم می کنه. در سیستم های قدیمی تر برای اینکه بتوان سیستم کنترلر مرکزی را با تجهیزات هوشمند سازی هماهنگ کرد و امکان دستور پذیری را ایجاد کرد، می بایست سیم کشی کلی ساختمان را تعویض می کردیم. ولی امروزه با ورود نصل  بازسازی ساختمانجدید سیستم خانه های هوشمند این مشکل با کمک کلیدهای نقاشی ساختمان هوشمند تمام لمسی بر طرف شده است.

بازسازی ساختمان

این کلیدها جایگزین کلیدهای مکانیکی فعلی خانه شما شده و به صورت خودکار دستور را از کنترلر مرکزی دریافت و آنرا اجرا می کند. در این سیستم سعی شده است تا خطاهای سیستم قبلی برطرف شده و راحتی شما را بیشتر از قبل فراهم کند. برای این منظور کلید های هوشمند لمسی طراحی شدند که در آن هم دریافت کننده فرامین قرار دارد و هم فیدبک دو طرفه پیش بینی شده است تا شما  بازسازی ساختمان بتوانید حالت فعلی کلید را اعم از روشن و خاموش بودن را درک کرده و سپس اقدام به ارسال دستور نمایید.

به طور کلی هوشمند سازی ساختمان تحت سیستمی کار میکند که دارای یک کنترلر مرکزی برای دریافت دستورات از گوشی همراه شما و ارسال آن به تمام تجهیزات الکترونیکی ساختمان است. این تجهیزات می تواند موتور پرده باشد. می تواند کلیدهای روشنایی باشد و همچنین می تواند سیستم صوت و تصویر خانه شما باشد. شما با هزینه پایین می توانید همه این امکانات را در خانه هوشمند خود تجربه کنید. جایی که به سیستم فرمان می دهید بدون اینکه از جای خود بلند شوید یا حتی بدون اینکه در منزل باشید.

موتور پرده همان وسیله ایست که میتوانید به کمک آن پرده ها را از حالت مکانیکی به الکترونیکی تبدیل کنید. در واقع به جای اینکه شما خودتان پرده ها را کنار بزنید یا حالت آنرا تغییر دهید موتور پرده این کار را انجام می دهد. موتور پرده موتور کوچکی است که بالای چوب پرده نصب می شود و از طریق گوشی تلفن همراه شما فرمان می گیرد. این قابلیت در خانه هوشمند بسیار به افرادی که در طول روز منزل نیستند کمک می کند تا نور خورشید را به درون منزل بازسازی ساختمان خود راه دهند. یا اینکه از طریق سناریو که حتماً آنرا توضیح خواهیم داد تنظیم کنند که پرده ها هر روز راس ساعتی مشخصی کنار بروند و آنها با نور آفتاب از خواب بیدار شوند.

کنترل دما

کنترل دمای منزل شما نیز امکان پذیر است. این قابلیت از خانه هوشمند در هر زمان به شما اجازه می دهد که سیستم سرمایش و گرمایش را تحت اختیار خود داشته باشید. به محض اینکه دستور دهید و گوشی هوشمند خود را لمس کنید کولر آبی، اسپیلت و دیگر اجزای سرمایشی منزل خود را روشن و یا خاموش نمایید. در فصل گرما که تمام روز را بیرون از منزل بوده اید و در هنگام بازگشت به فضایی با دمای مطبوع نیاز دارید می توانید قبل از ورود سرمایش خانه هوشمند را روشن کرده و تا رسیدنتان به منزل وارد دمای آسایش شوید. یادتان باشد  بازسازی ساختمان که شما تمام این امور را از راه دور و بدون رنگ روغنی ساختمان نیاز به حضور فیزیکی در منزل کنترل می کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com