بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان زیر نگاه مشتری

اگر تا به حال کارتان به رنگ روغنی ساختمان شرکت های طراحی نقشه و دکوراسیون داخلی افتاده باشد، حتماً می دانید که نقاشی ساختمان این شرکت ها در عین شباهت هایی که با یکدیگر دارند، تفوت آنهاست که میزان توانایی و تمایز آنها را نشان می دهد. در این مقاله سعی داریم خصوصیات یک شرکت طراحی ساختمانی که مناسب برای انتخاب شماست را بررسی کنیم.

در ابتدا به صورت روشن مشخص کنید که کار شما چیست؟ کاری که می خواهید جهت طراحی به شرکت های مذکور واگذار کنید چیست؟ آیا کار شما طراحی نما است؟ یا طراحی نقشه های معماری یک ساختمان جدید؟ یا اینکه می خواهید از بازسازی ساختمان در تغییر فضای داخلی منزل خود استفاده کنید و برای اینکار نیاز به طراح دارید. دقت کنید اکثر شرکت های طراحی با اینکه تمام این خدمات را در دسته بندی های مختلف ارائه می کنند ولی هر کدام تخصص شاخصی دارند. یک شرکت در طراحی نما توانا است و شرکت دیگر بیشتر بحث دکوراسیون داخلی را پیگیری و طراحی می کند. با گذشت زمان و پیشرفت علوم گوناگون تخصصی شدن قسمت های مختلف در طراحی به زیبا سازی فضا و خلاقیت در طرح کمک شایانی کرده است.
کاغد ساختمانی که نوعی کاغذ مقاوم بنایی است و برای جلوکیری از رطوبت استفاده می شود را/ با استفاده از میخ های پوشش بام(میخی کوتاه ، با ساق آجدار و گُل‌ تخت و نسبتاً بزرگ ، ممکن است گالوانیزه با سفید باشد ، غالباً واشری از جنس نئوپرن ، سرب یا پلاستیک دارد ، برای نصب قیرگونی ، یا لوح پوشش بام ، به پشت بام تخته‌کوبی بام به کار می‌رود.) و یا منگنه کوب های صنعتی/ به زیربستر چوبی دیوار بچسبانید. کاغذ باید به صورت تکه های بلند و یک تکه باشد.لبه های کاغذها باید حداقل ۴ اینچ همپوشانی داشته باشند/ و برای آب بندی بهتر/ از چند لایه کاغذ استفاده نمایید. دقت کنید رنگ روغنی ساختمان کاغذها در محل گوشه ها حداقل ۱۶ اینچ طول بیشتر داشته باشند.

رنگ روغنی ساختمان
با استفاده از منگنه های سنگین یا میخ های مخصوص پوشش بام یک و نیم اینچی، شبکه فلزی را روی کاغذ بنایی نصب کنید. منگنه یا میخ را در هر ۶ اینچ بر روی تیرهای دیوار استفاده کنید. توری فلزی، شبکه ای صفحه ای شکل و قابل انعطاف است که سطح زبر مورد نیاز برای چسبیدن ملاط را فراهم می کند. مطمئن شوید توری را درست نصب کرده اید، به این صورت که وقتی دست خود را روی سطح توری به سمت بالا می کشید، احساس کنید سطح نسبتا نرم است و وقتی دست را بر خلاف جهت یعنی از بالا به پایین روی توری می کشید، احساس کنید که سطح زبر است. توری ها باید در لبه های افقی خود دارای ۱ اینچ و در لبه های عمودی دارای ۲ اینچ همپوشانی باشند. برای جلوگیری از پاشش خاک و آلودگی ها مطمئن شوید پایین ترین رشته پوشش سنگ رنگ روغنی ساختمان تا زمین ۴ اینچ فاصله داشته باشد.
ملاط و سنگ ها
مقداری از ملاط نوع M ، که مقاومت فشاری قابل توجهی دارد، با غلظتی شبیه به غلظت کره بادام زمینی، تهیه نمایید. با ماله مستطیل شکل، ملاط را روی توری بنایی فشرده نمایید به طوری که یک لایه به ضخامت ½ تا ¾ اینچ ایجاد شود.در هر بار، مساحتی بیش از ۵ فوت مربع را با ملاط آماده نکنید زیرا بیش از این مقدار باعث می شود ملاط قبل از نصب سنگ ها خشک شود و شما نتوانید نتیجه را به خوبی مشاهده کنید و اصطلاحاً کار را خراب کنید. برای استفاده از طوری ها و قراردادن ملات روی آنها سرعت شما بسیار مهم است ضمن اینکه میزان ملاط ریزی را هم باید دقت داشته باشید. ملاط شما نه زیاد سفت باشد و نه زیاد آبکی. بعد از اینکه ملاط را روی طوری قراردادید میتوانید سنگ ها را در قطعات ملاط ریزی شده اضافه کنید.

امروزه با توجه به ازدیاد اتومبیل در کلانشهر ها نیاز هر چه بیشتر به پارکینگ های عمومی و شخصی احساس می شود. هم برای حفاظت از اتومبیل شما در برابر خطرات احتمالی مانند سرقت و تصادفات ناخواسته و هم برای رهایی از گشت و گذار برای یافتن جای پارک. یکی از مواردی  رنگ روغنی ساختمان که همیشه در بازسازی ساختمان به آن توجه می شود، نکاتی است که در بازسازی پارکینگ مهم است. لطفاً به این نکات توجه کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com