بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان تا انجام کار بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اگر می خواهید نمایی داشته باشید کار که سالها رنگ روغنی ساختمان برای شما دوام داشته باشد و در عین حال از زیبایی بصری خاصی برخوردار باشد صرف نظر از شرایط آب و هوایی به دنبال طراحی نما به صورت تلفیقی خواهید رفت. این نوع طراحی در ایران از اوایل سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز شد ولی از گذشته های دور در سبک معماری سنتی ایران بوده است. این نوع از طراحی علاوه بر باز گذاشتن دست طراح در اعمال سلیقه شخصی خود میتواند با تلفیق چند نوع متریال منظور های مختلفی را برای بیننده تشریح کند.

طراحی نما به صورت تلفیقی بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری دیده شده است. جایی که نمای کامپوزیت را با نمای شیشه ترکیب کرده یا از سنگ و نمای کامپوزیت همزمان استفاده شده است. در این نوع طراحی تقریباً تمام متریال برای نما کاربرد دارد. وابسته به شرایط جغرافیایی محل اجرای نما میتواند از سنگ های ساختمانی، نما های آجری، نمای شیشه ای، نمای کامپوزیت، نمای چوبی و در واقع ترکیبی مناسب از همه ی این متریال ها استفاده کرد تا زیبایی و خلاقیت را یکجا پدیدار کرد.

معمولاً طراح نما آشنایی به سبک های زیبایی شناختی اسلامی و ایرانی دارد. فقط کافیست برداشت خود را از نمای آینده ساختمان خود به طراح ارائه دهید تا بتواند به کمک نرم افزارهای ساخت سه بعدی نمای شما را آماده سازی کند و بعد از تایید نهایی بازسازی ساختمان از جانب شما وارد مرحله طراحی شود. به طراح نمای خود اعتماد کنید تا بتواند نمایی را طراحی کند که مطلوب شما باشد.

طراحی نما به صورت تلفیقی دارای موج هایی است که به زیبایی نمای ساختمان شما کمک میکند. البته می توانید نمای تلفیقی را به صورت ساده طراحی کنید و در بخش هایی از سطح نما از متریال هایی استفاده کنید که جلوه بهتری را برای کاربری ساختمان شما در بر داشته باشد.

بازسازی ساختمان

برای داشتن نمایی عالی برای ساختمان خود طراح خود را به دقت انتخاب کنید. فرقی نمیکنه که شغل شما ساختمان سازی باشه یا برای یکبار و فقط ملک خود را ساخته باشید. اگر به نوعی درگیر پروسه ساخت بوده باشید بحث طراحی نما برای شما آشنا است. شاید  بازسازی ساختمانتا به حال با طراحان مختلفی کار کرده باشید. امروز سیتاک در مورد راه های انتخاب یک شرکت طراحی نما با شما صحبت می کند و امیدواریم که این بحث برای شما مفید باشد.

آشنایی به ضوابط شهرداری در طراحی نما:

حتماً شما نیز با افرادی که شغل طراحی را برای خود برگزیده اند برخورد داشته اید. ذوق و سلیقه در طراحی نما مخصوصاً در تهران کافی نیست و یکی از آیتم های موثر بر انتخاب شرکتی که کار طراحی نما را انجام می دهد همین آشنایی با ضوابط شهرداری است. حتماً از مجموعه هایی کمک بگیرید که به ضوابط آشنایی و تسلط کافی داشته باشند. معمولاً طراحی نما بدون تایید در شهرداری به درد شما بازسازی ساختمان نمیخورد. زمانی طراحی نما برای ساختمان شما مفید و سودمند است که علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شما در شهرداری منطقه نیز تایید شود. سیتاک تمام نقشه های نما را همراه با تایید در شهرداری تهران طراحی می کند.

چند سال پیش با دوستی برخورد کردم که تازه از دانشگاه فارق التحصیل شده بود و برای گرفتن اولین پروژه در طراحی نما تلاش می کرد. اغلب افراد در هر جایگاهی که باشند دوست دارند با افرادی کار کنند که دارای تجربه باشند و خیالشان از کاری که به آنها می سپارند راحت باشد. تجربه کاری خیلی مهم است. زیرا طراحی نما یک بحث کاملاً تخصصی و فنی است ضمن اینکه گونه ای از هنر نیز به حساب می آید. داشتن نمونه کار قوی در طراحی نما یکی از آیتم های اصلی برای انتخاب شماست. شاید در نمونه کارهای شرکت مورد نظر طرحی باشد بازسازی ساختمان که نزدیک به سلیقه شماست. بنابراین حتماً از شرکت های طراحی نما نمونه کار را درخواست کنید. البته شرکت های طراح خودشان نمونه های موفق در طرح هایشان را به شما نشان می دهند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com