بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان در نگاه کلی

یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب آشنایی کافی با رنگ روغنی ساختمان متریال نما است. حتماً یک شرکت که ایده آل شما در طراحی نما باشد باید با انواع متریال در طراحی نما کلاسیک، طراحی نما مدرن، طراحی نما ترکیبی و تلفیقی آشنا باشد. رفتار متریال های گوناگون مانند سنگ و شیشه و چوب و آجر را بشناسد. شخصیت هر متریال متفاوت است و حسی که منتقل می کند قطعاً متفاوت خواهد بود. شما دقت کنید که شرکت طراحی نما که نظر شما را جلب کرده دلیل مشخصی برای انتخاب متریال ها در طراحی نماهای گذشته داشته باشد.

هزینه طراحی نما:

در هر جای ایران که زندگی می کنید مهم نیست. مهم اینست که شما یک ایرانی هستید و همیشه بحث قیمت ها و هزینه ها برای شما مهم است. قیمت یک فاکتور بسیار مهم است. همیشه قیمت های بالا نشانه کار مرغوب و با کیفیت نیست. بر عکس این موضوع هم صادق است. هیچ گاه قیمت های پایین نیز دلیلی بر ضعف کار نیست. همانطور که اشاره شد نمونه کار بسیار مهم است. شرکتی که نمونه کارهای قوی داشته باشد می بایست با هزینه های منطقی و معقول کار کند. نه اینکه صرف کارهای خوب قیمت های فضایی برای خدمات خود در نظر بگیرد. سیتاک این اطمینان را به شما می دهد که با نازلترین قیمت، کاری در خور پروژه شما تحویل نماید.

ثانیاً چون برای سیم کشی در ساختمان های در حال سکونت نیاز به تخریب و نوسازی بود هر  رنگ روغنی ساختمان شخصی راضی به اینکار نبود و عملاً در ساختمان ها و آپارتمان های در حال سکونت هوشمند سازی ساختمان معنایی نداشت.

پروتکل آر اف به شما این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به تخریب و سیم کشی مجدد و با همان سیم کشی سنتی خانه هوشمند خود را داشته باشید. به این ترتیب که در سیستم تحت پروتکل آر اف از کلیدهای هوشمند لمسی استفاده می شود که قابلیت فیدبک را هم دارد. با استفاده از کلیدهای هوشمند لمسی کل روشنایی منزل شما فقط با تغییر کلید از حالت مکانیکی به هوشمند انجام می پذیرد.

رنگ روغنی ساختمان

حال سوال پیش می آید که خارج از بحث کنترل سیستم روشنایی، بحث کنترل سرمایش به چه صورت خواهد بود. سیستم های سرمایشی مانند داکت ها و اسپیلت ها تماماً با یک ترموستات کنترل می شوند که از سیگنال های آی آر(IR) پشتیبانی می کند. آی آر همان امواجی است که در ریموت کنترل های ساده مانند تلویزیون و … استفاده می شود. شما در خانه هوشمند می توانید با قراردادن ماژول مبدل آی آر به آر اف سیستم های سرمایش را نیز هوشمند کنید.

بنابراین تمام اجزای داخلی آپارتمان شما که می خواهید تحت سیستم یکپارچه هوشمند شده عمل کنند یا از سیگنال های آی آر پشتیبانی می کنند یا آر اف که میتوان به این وسیله تمام اجزای ساختمان را هوشمند کرد بدون اینکه نیاز به سیم کشی مجدد باشد.

پروتکل های وایرلس دیگری هم در بازار وجود دارند که کار کردن با آنها به آسانی کار کردن با خانه هوشمند رنگ روغنی ساختمان آریان نیست زیرا اپلیکیشن خانه هوشمند آریان بسیار ساده است و هر شخصی می تواند از آن استفاده کند.

دقت داشته باشید ما با استفاده از سیستم وایرلس اسمارت مایر در خانه هوشمند بستر سنتی منزل شما را تغییر نمی دهیم بلکه امکان کنترل هوشمند را به خانه قبلی اضافه می کنیم. شما می توانید مثل گذشته چراغ ها را از طریق کلیدها روشن و خاموش کنید با این تفاوت که کلید های منزل شما تبدیل به کلیدهای هوشمند شده اند و به لحاظ ظاهر بسیار لاکچری تر از کلیدهای مکانیکی در بازار هستند.

بیشتر سلیقه طراح در طراحی نما است که با بازی کردن با این فضاهای مجاز می تواند طرحی را خلق کند که ضمن زیبایی بصری هماهنگی لازم با بدنه شهری را نیز داشته باشد. یادتان باشد طرح نمای شما می بایست به تایید شهرداری منطقه برسد. بنابراین بهتر است از شرکت هایی که خودشان از طراحی نما دفاع می کنند کمک بگیرید. شهرداری تهران در این زمینه تخصصی فقط با طراح شما جلسه ای برگذار می کند تا رنگ روغنی ساختمان هم ضوابط را بررسی کنند و هم مفهوم نما را از طراح جویا شوند. ضمن اینکه هماهنگی در طراحی نما با سایر همسایگان نیز یکی دیگر از ضوابط طراحی نما است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com