بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان با مصالح عالی رنگ نما

ارتفاع مجار ساختمان شما چقدر است؟ بخشی رنگ نما از ضوابط شهرداری عالی در طراحی نما و فاز ۲ معماری همین کد ارتفاعی است. شهرداری به شما اجازه می دهد از کف طبقه اول تا طبقه بعدی ۳۰۶ سانتی متر ارتفاع بگیرید. که ۲۷۶ سانتی متر آن مفید است و ۳۰ سانتی متر مابقی ضخامت سقفی است که شما باید در کف سازی و اجرای سقف طبقات آن را لحاظ کنید. در طراحی نما نیز به همین صورت است. طراح می بایست مطابق با فاز ۲ اجرایی ساختمان شما در معماری اقدام به طراحی نما کند. این امر لازمه تایید شدن نما در شهرداری است.

کد بیرون آمدگی: اگر به نماهای ساختمان های شهری توجه کرده باشید متوجه شده اید که بخشی از نما دارای بیرون آمدگی ها و بخشی دیگر دارای تو رفتگی هایی است که این هم تابع ضوابطی در شهرداری است. شما می توانید نهایتاً تا ۲۰ سانتی متر از محل قرار گیری مجاز ستون بیرون آمدگی داشته باشید. حال اگر برای زیبایی بیشتر نما نیاز دارید این میزان را بیشتر کنید شهرداری می گوید که از دیواره اصلی ساختمان در نما عقب بنشینید تا فضای لازم برای بیرون آمدگی ایجاد شود.

این امر برای یکدست شدن نماهای شهری در نظر گرفته شده است. حال شما در طراحی نما می توانید چند کد بیرون آمدگی داشته باشید. میتوانید ستون های اصلی را تا ۲۰ سانتی متر، قاب پنجره ها را تا ۱۰ سانتی متر و همینطور فضاهایی از طراحی نما را که رنگ نما مورد نظرتان است با کد های مختلف کار کنید.

رنگ نما
۱ – فضای پارکینگ: منظور فضای مورد نیاز با توجه به تعداد اتومبیل هایی است که برایشان به جای پارک نیاز دارید. در طراحی اولیه ساختمان خود به فضای پارکینگ دقت بیشتری کنید. جای دور زدن را برای هر ماشین در نظر بگیرید. مشخص کنید که چند جای پارک مورد نیاز رنگ نما شماست و طراحی را بر مبنای آن در نظر بگیرید. به محل قرار گرفتن ستون ها و فضای پرتی که معمولاً ایجاد می شود دقت کنید. هر چه این فضاهای پرت را کمتر کنید در پارک ماشین خود راحت تر خواهید بود. شما با استفاده از درب های مناسب محل پارکینگ خود میتوانید فضای پارک بیشتری را در اختیار داشته باشید. این درب ها امروزه به صورت اتوماتیک ساخته می شوند و میتوانند بالارونده باشند به جای درب های پارکینگی بازشو. در اروپا درب پارکینگ ها به صورت بالا رونده ساخته می شوند که درب روی سقف باز و بسته می شود.
یکی دیگر از خصوصیاتی که یک شرکت طراحی نما باید داشته باشد این است که علاوه بر طراحی فوق العاده و آَشنایی کامل به ضوابط شهرداری تجربه ای هم در اجرا داشته باشد. همانطور که می دانید بحث طراحی نما یک چیز است و بحث اجرایی بودن آن طرح چیز دیگری است. فرض کنید شما بهترین طراحی نما را انجام داده اید و حالا در مرحله اجرای طرح هستید. اگر آن طرح اجرایی نباشد یا نماکار شما رنگ نما نتواند ریزه کاری های طراحی نما را انجام دهد تمام زحمات شما به هدر می رود. بنابراین حتماً از طراح خود بخواهید تا طرحی برای شما آماده کند که کاملاً اجرایی باشد و بدون هزینه های بالا بتوان آنرا اجرا کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com