بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان در اسرع وقت

نقاشی کردن ساختمان از دیرباز یکی از راه های بیشتر کردن رنگ روغنی ساختمان زیبایی آپارتمان ها و خانه ها بوده است. از گذشته تا امروز نقاشی ساختمان هر چند سال یکبار در آپارتمان ها انجام میشده تا زیبایی از دست رفته داخل واحد مجدداً احیا گردد. همانطور که می دانید نقاشی ساختمان به صورت روغنی و پلاستیک انجام می پذیرد. امروز نقاشی ساختمان که یکی از مهم ترین مراحل بازسازی ساختمان است را با هم مرور می کنیم.

موج گیری دیوارها:

اولین کاری که نقاش ساختمانی انجام می دهد موج گیری از دیوارها است. در ساختمان های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند این امر بسیار حیاتی است و توسط تیم اجرایی بازسازی ساختمان انجام می گیرد. به این صورت که به وسیله بتونه های ساختمانی موج و سوراخ احتمالی که بر اثر کوبیدن میخ به وجود آمده است را می پوشانند. برای زیباتر شدن کار حتماً باید بتونه کاری را انجام داد تا پس از انجام کار رنگ روغنی ساختمان دیوارها کاملاً صاف، بدون موج و بدون سوراخ باشند.

مرحله بعدی بعد از بتونه کاری رنگ آستر است. اگر زیرکار شما گچ است حتماً به آستر کاری نیاز دارید. زیرا دیوارهایی که با گچ پوشیده شده اند بسیار تشنه هستند و رنگ را اصطلاحاً می خورند. معمولاً با رنگ های ارزان تر یا رنگ های پلاستیک آستر اولیه را می زنند تا دیوار آماده برای پذیرش رنگ اصلی شود. در بعضی موارد که تغییر رنگ در دیوار نیاز شماست مرحله آستر تا چند بار نیز انجام می شود. دقت داشته باشید که هر بار که رنگ آستر را به دیوار زدید باید صبر کنید تا رنگ خشک شود و سپس اقدام به آستر دوم و سوم کنید.
رنگ روغنی ساختمان
پاشش رنگ اصلی:

پس از خشک شدن رنگ آستر نوبت به رنگ اصلی می رسد. در بازسازی ساختمان حتماً دقت کنید در مرحله آسترزنی تمام سطح دیوار از رنگ پوشیده شده باشد و جایی خالی از رنگ آستر نباشد. به اصطلاح دقت کنید که رنگ پر کرده باشد. حال که اطمینان  رنگ روغنی ساختمانحاصل کردید می توانید رنگ آمیزی اصلی را شروع کنید. بهتر است ابتدا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و به وسیله قلمو یا غلطک کار را آغاز کنید.
حذف کلیدهای روشنایی هم نقص دیگری بود که سیستم های قبلی داشتند. چون خانه هوشمند از طریق نرم افزار هدایت و کنترل می شود به طور کلی کلیدها را حذف کرده بودند. حال فرض بگیرید شخصی که دانش فنی لازم را ندارد میخواهد لامپی را در خانه روشن یا خاموش کند. حتماً باید از اپلیکیشن استفاده کند زیرا کلیدی وجود ندارد. خانه هوشمند نسل جدید با کلید های هوشمند لمسی این مشکل را برطرف کرده است. هر  رنگ روغنی ساختمان شخصی با هر سن و سالی و با هر میزان تحصیلات می تواند از خانه هوشمند استفاده کند. زیرا هم به صورت هوشمند از روی اپلیکیشن قابل کنترل است هم به صورت دستی از روی کلیدهای هوشمند.
تعریف سناریو محدودیتی بود که در سیستم های تحت شبکه داشتیم. شما برای تعریف سناریو جدید حتماً می بایست از نیروی متخصص شرکت مجری کمک می گرفتید. در غیر این صورت برنامه دادن به سیستم تحت عنوان سناریو بسیار مشکل بود. در ضمن تعداد سناریو های مورد نظر شما نیز محدود بود. ولی خانه هوشمند بیسیم با نرم افزار بسیار ساده امکان سناریو نویسی را برای اجرای رنگ روغنی ساختمان  هرکس با هر سطح دانشی را فراهم می کند. و دیگر از محدودیت تعداد سناریو خبری نیست. هر تعداد سناریو که لازم می دانید را می توانید تعریف کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com