بازسازی ساختمان

رنگ روغنی ساختمان با گارانتی

معمولاً فروشگاه های بزرگ به مانند ساختمان های بزرگ مسکونی از چیلرها برای بحث رنگ روغنی ساختمان سرمایش استفاده می کنند. شما می توانید چیلرها را هوشمند کنید به گونه ای که میزان هوادهی و سرمادهی در هر منطقه که از قبل تعریف کرده اید مشخص باشد. با تعیین و نوشتن سناریو سرمایشی در ساعاتی از روز که فروشگاه خلوت تر است می توانید توان خروجی چیلرها را کم کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. بحث کنترل سرمایش از طریق رله ها انجام می شود و بوسیله تابلو برق در فروشگاه صورت می گیرد. در مقایسه با خانه هوشمند که از کولر های آبی و اسپیلت ها استفاده می شود فقط می توان به این نکته اشاره کرد که بجای استفاده از رله از مبدل های IR به RF استفاده می شود. زیرا بحث رله گذاری در واحد های مسکونی علاوه بر تحمیل هزینه های بیشتر موجب خرابی بستر سنتی سیم کشی نیز می شود و در کل در خانه هوشمند مقرون به صرفه نیستند.

تا به حال به هوشمند سازی آپارتمان خود فکر کرده اید؟ فکر میکنید برای ساختمان شما لازم است یا اینکه هزینه اضافی است؟ به خاطر داشته باشید تکنولوژی خانه هوشمند پدیده ای جدید در ساختمان سازی ایران است. با اینکه ۵ یا ۶ سال است که در ایران مطرح شده است و تقریباً خانه هوشمند جوان محسوب می شود ولی بسیار مورد توجه فعالان این حرفه قرار گرفته است.

برای اینکه به درک بهتری از خانه هوشمند بیسیم داشته باشیم می بایست توضیحات کوتاهی در مورد سیستم های قبلی در هوشمند سازی ساختمان ارائه کنیم. در گذشته برای هوشمند سازی خانه باید از کابل کشی استفاده می شد. در واقع اجزای رنگ روغنی ساختمان داخلی خانه شما می بایست در شبکه ای از کابل ها و سیم ها قرار می گرفت. این امر مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که در این بخش لازم است به چند مورد از آنها اشاره کنیم.

رنگ روغنی ساختمان
اولین مشکلی که سیستم های سیمی برای کاربران ایجاد می کرد اختصاص فضایی برای جعبه رله ها بود. معمولا متراژی حدود ۲ تا ۴ متر از سطح اشغال در آپارتمان برای جایگذاری رله ها اشغال می شد. و این از متراژ بنای مفید ساختمان کم می کرد. یا ذکر رنگ روغنی ساختمان این نکته متذکر شدیم که سیستم های قدیمی با رله کار می کردند و تحت شبکه فرامین و دستورات را دریافت و ارسال می کردند.
دقیقاً به خاطر وجود همین رله ها در خانه هوشمند احتمال خرابی و قطع سیستم وجود داشت. زمانی که شما از رله استفاده می کنید می بایست ریسک این استفاده را هم بپذیرید. اگر یکی از رله ها در مدار دچار مشکل یا نقص فنی می شد، شما بخشی از کارایی سیستم را از دست می دادید. البته خانه هوشمند امروزی تمام این نقاط ضعف را به نقاط قوت بدل کرده است.
محدودیت در استفاده نیز عیب دیگر سیستم های تحت شبکه بود. به این معنی که شما نمیتوانستید ساختمان تمام شده ای را هوشمند کنید. ساختمانی که مراحل ساخت آن تمام شده است به دلیل وجود کابل ها عملاً ارزش هوشمند شدن را نداشت. مگر اینکه شما اجازه تخریب بخشی از دیوارها را می دادید. امروزه در خانه هوشمند محدودیتی به لحاظ سن ساختمان وجود ندارد. حتی آپارتمان ها رنگ روغنی ساختمان و خانه های ۳۰ ساله هم قابلیت هوشمند شدن به صورت بیسیم را دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com